Jeg er anonym af personlige årsager.
Jeg er bange for min datter mistrives i vuggestuen! Hun går der på 3. uge efter indkøring nu, og hver gang jeg afleverer hende er hun helt opløst af gråd og "panik". Jeg er klar over, at det er en tilvænningsfase, men hun bliver ikke bare lidt ked af det, men virkelig virkelig, så jeg kan høre hende skrige når jeg går ud af døren i den anden ende af vuggestuen! Når jeg henter hende igen, går hun total i panik hvis jeg bare sætter hende ned foran mig for at pakke hendes ting. Hun græder og græder og rækker op efter mig, som om hun er bange for jeg forlader hende igen. Sågar den anden dag da jeg havde hende med ude på det lille WC for selv at tisse... Døren var lukket, kun hende og jeg derinde, så hun kunne jo se hvor jeg var og at jeg ikke gik, men jeg blev nødt til at sidde med hende på skødet imens jeg tissede, fordi hun var helt panisk og grædende, når jeg satte hende ned

Hun sover dårligere i vuggestuen end derhjemme, og jeg synes hendes døgnrytme er blevet rigtig træls efter start. De kan jo ikke tvinge hende til at sove hvis hun ikke vil, men er bange for det er et tegn på utryghed. Fx i går hun var der fra 8-15, og sov hun 9.55-10.55... Får overtræt baby med hjem, som IKKE vil sove, og så måtte hun i seng allerede 18.30 hvorefter hun vågnede midt om natten og var frisk

Når jeg henter hende har hun sutten i munden 97% af tiden.. Og de ved godt hun kun skal have sutten når hun er ked af det eller skal sove. Så det må vel betyde hun har været ked af det, sidne hun har sutten? Nogen af gangene kan jeg også se hun lige har grædt, når jeg kommer...
Det er bare ikke sådan jeg havde forestillet mig det, for hun er enormt nysgerrig, udadvendt og så videre normalt, så havde troet hun ville elske det! Hvad ville i gøre? Jeg har ellers indtryk af vuggestuen er et godt sted, og vi har selv valgt den efter vi havde besøgt den tidligere.. Jeg vil gerne snakke med pædagogerne om det, men når jeg henter, har de stort ste altid travlt med at snakke med en anden forældre, tage sig af børnene osv., så jeg føler ikke tiden er der helt...
Anmeld