Chok- postbud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2012

Silas&Mille

FrkRaarup skriver:

Havde lige besøg af postmanden!!! i mit hus!! På den anden side af døren!

Han havde en pakke til mig, og istedet for at banke på, vader han bare ind i huset, ligger pakken og smækker døren!!!

Må indrømme at jeg er i chok!

Han bankede ikke på eller noget som helst.

Jeg fatter slet ikke at han tør! Da vi har 3 hunde, der reagere VOLDSOMT når postmanden nærmer sig!!!Selv når han smider ngoet i postkassen reagere de!!!

BLIV UDE AF MIT HUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg kommer selv fra landet. Mine forældre har en gård og er selvstændige og der går postbuddet bare ind hvis det han har med ikke kan være i postkassen. Men sådan har det så også været i 20-30-40 år eller sådan noget. Dog ikke med det samme bud allee årene, men når de ikke lige går på pension eller flytter rute er det den samme der komme der ude.

Men hvis man bare er en lille privat familie der ikke har nogen aftale med postbuddet, så synes jeg også det er at overskride en grænse.

Jeg ville også have klaget hvis det var mig der havde oplevet det.

Så du er bestemt ikke alene om at føle som du gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

Lusi

FrkRaarup skriver:

Han havde en pakke til mig, og istedet for at banke på, vader han bare ind i huset, ligger pakken og smækker døren!!!

Jeg fatter slet ikke at han tør! Da vi har 3 hunde, der reagere VOLDSOMT når postmanden nærmer sig!!!Selv når han smider ngoet i postkassen reagere de!!!

Jeg prøvede det også for nogle måneder siden.. Det var så GLS..
Manden og jeg havde lige ligget på sofaen og hygget Han tager afsted på job og 2-3 min efter han går ud af døren, høre jeg døren gå op og jeg træder ud af badeværelset og hovsa, så står der en sort mand i min stue og bad om en underskrift
Jeg plejer ellers udemærket og kunne sige min mening, men dér var jeg så chokeret, at jeg bare skrev under og bad ham gå ud af mit hus!!
Var først efter jeg blev arrig, så måske meget godt han var over alle bjerge der

Anmeld

6. september 2012

Lusi

FrkRaarup skriver:

Men jeg skrev egentlig opslaget, da jeg måske syntes at jeg overreagere lidt, eller måske bare er sart ?og ville se hvad I andre mener..

Og sådan kom det også hurtigt til at hedde sig på facebook! Flere mente at det var god service osv...

Men når jeg mærker efter, føler jeg at han gik over grænsen!!!

Jeg synes fandme ik det er god service, det er grænseoverskridende!!
Når man går ind i vores hus, er der lige en entre, men den er åben ind til stuen, så du står faktisk midt i stuen, når du går ind.. Og synes bestemt ik det er iorden, bare at gå ind i andre folks hjem, uden at "få lov".. Man véd sgu at hvis man bestiller en pakke, så skal man selv hente den, hvis man ik er hjemme, når den bliver afleveret!!
Jeg gider da ik ligge og ha sex med manden, og pludselig står postbudet og ånder en i nakken.. Nej tak du!

Anmeld

6. september 2012

Aabye

MorDk skriver:

Hvorfor låser de ikke døren??

Ja pas.. Det gjorde de åbenbart ikke.. Og de gør det vist stadig ikke..

Anmeld

6. september 2012

Aabye

FrkRaarup skriver:

Har klaget!! Føler mig på en måde krænket ?

Jamen hvor er det fedt!!! og helt på sin plads!!!!

Ja kan da godt forstå du føler dig krænket.. Det må de jo altså ikke gøre.. Hvad sagde postkontoret da du klagede til dem?

Anmeld

6. september 2012

Bassemor<3

Det er selvfølgelig ikke ok han gør sådan, men vores post gør det også, og det gør mig ikke noget, så er jeg fri for at hende pakken hvis jeg ikke lige høre han banker på

Anmeld

6. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Godt du klagede. Det hører da ingen steder hjemme bare at gå ind i et fremmed hus.
Hos mig sætter posten ofte bare pakken ude foran min dør, hvis jeg ikke åbner, og det har jeg det fint med. (vi er kun to, der bruger opgangen).
Inde ingen omstændigheder skal folk bare komme ind uindbudt

Anmeld

6. september 2012

Dustmuz

FrkRaarup skriver:

Jeg bor også i et lille samfund! Men vi har ingen aftale, og kender ikke dette bud!

Problemet er, at jeg VED at vores den ældste hund IKKE kan fordrage ham, og næste gang sidder hun i ham! Og jeg undskylder *IKKE*!!!!

problemet at, at ligger han sag an og vinder, kan min hund blive aflivet for det angreb!!!!

Jeg sad i stuen ved min computer, ingen lyd fra andet! Så jeg ved han ikke bankede på!!!

hunden vil blive aflivet uanset om han vinder eller ej..

det er nemlig et overfald på tjenestemand i funktion..
så der vil desværre ikke være ret meget og gøre..
det eneste der afhænger af om du vinder eller taber, er bøden der medfølger..

nu har min mor selv arbejdet som postomdeler (postbud) i godt 14 år, og der har været sager om netop sådan noget her..

udfaldet i alle sagerne blev at hunden skulle aflives, og vandt postbudet sagen, så fik "kunden" (privat personen) en bøde for ikke at have sin hund under kontrol. Vandt privat personen, blev hunden aflivet pga overfaldet, og "kunden" fik ikke nogen bøde..

Det er sådan det har været i de sager jeg har kendskab til igennem min mor

Anmeld

6. september 2012

Dustmuz

FrkRaarup skriver:

Den slags sker desværre..
men tror nu bare postbudet har sikkert bare ville være venlig og stille pakken ind..

skal ikke kunne sige det..

Det ville på ingen måder kunne bringe mit pis i kog, at posten smed mit post ind på bordet i entreen.
ville da nærmere være glad for det og sige tak

Anmeld

6. september 2012

FrkRaarup

Dustmuz skriver:

Den slags sker desværre..
men tror nu bare postbudet har sikkert bare ville være venlig og stille pakken ind..

skal ikke kunne sige det..

Det ville på ingen måder kunne bringe mit pis i kog, at posten smed mit post ind på bordet i entreen.
ville da nærmere være glad for det og sige tak

Problemet er, at næste gang bliver han sikekrt bidt, og som der bliver skrevet ovenover, er det overfald, og jeg risikere at miste min hund! - det pisser mig af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.