Chok- postbud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.289 visninger
30 svar
0 synes godt om
6. september 2012

FrkRaarup

Havde lige besøg af postmanden!!! i mit hus!! På den anden side af døren!

Han havde en pakke til mig, og istedet for at banke på, vader han bare ind i huset, ligger pakken og smækker døren!!!

Må indrømme at jeg er i chok!

Han bankede ikke på eller noget som helst.

Jeg fatter slet ikke at han tør! Da vi har 3 hunde, der reagere VOLDSOMT når postmanden nærmer sig!!!Selv når han smider ngoet i postkassen reagere de!!!

BLIV UDE AF MIT HUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

Janni.

Jeg ville da nok advare ham om det når du ser ham næste gang, for hans egen skyld men også for jeres hundes skyld.

Anmeld

6. september 2012

Aabye

Ring til postkontoret og KLAG! Sæt derefter et skildt op hvor der står med store fede røde bogstaver at hundene bider Så sker det IKKE igen..

Min svigermor havde engang en hund (en husky) og da lavede postbudet samme nummer, her var der så bare ikke nogen hjemme.. Hunden var hurtigere end ham.. Så hunden vogtede postbudet i 5 TIMER inden svigermor kom hjem.. Hver gang postbuddet nærmede sig vinduer eller døre viste hunden lige hele perlerækken af tænder Behøver jeg at sige at postbudet var bange for hunden og derfor bare sad muse stille på en stol i 5 timer hahaha

Anmeld

6. september 2012

Holbæktrunten

FrkRaarup skriver:

Havde lige besøg af postmanden!!! i mit hus!! På den anden side af døren!

Han havde en pakke til mig, og istedet for at banke på, vader han bare ind i huset, ligger pakken og smækker døren!!!

Må indrømme at jeg er i chok!

Han bankede ikke på eller noget som helst.

Jeg fatter slet ikke at han tør! Da vi har 3 hunde, der reagere VOLDSOMT når postmanden nærmer sig!!!Selv når han smider ngoet i postkassen reagere de!!!

BLIV UDE AF MIT HUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Øh, WHAT???

Fremmede mennesker skal fandeme ikke gå ind i MIT hus uinviterede... Tror nok liiiige jeg var rendt efter ham og havde bedt ham holde sig på måtten for eftertiden...

Anmeld

6. september 2012

Camilla <3

Line - med Bobben skriver:

Ring til postkontoret og KLAG! Sæt derefter et skildt op hvor der står med store fede røde bogstaver at hundene bider Så sker det IKKE igen..

Min svigermor havde engang en hund (en husky) og da lavede postbudet samme nummer, her var der så bare ikke nogen hjemme.. Hunden var hurtigere end ham.. Så hunden vogtede postbudet i 5 TIMER inden svigermor kom hjem.. Hver gang postbuddet nærmede sig vinduer eller døre viste hunden lige hele perlerækken af tænder Behøver jeg at sige at postbudet var bange for hunden og derfor bare sad muse stille på en stol i 5 timer hahaha

og sådan får man ligesom løst problemet med postbude der bare gå ind.  haha .. 

Anmeld

6. september 2012

Fru Hansen

Ha Ha mon vi har haft besøg af samme postbud i dag

Jeg ventede en pakke og da det ringede på døren går jeg selvfølgelig ud til døren kun for at opdage at postbudet er på vej UD af min entre. Posten havde lukke sig selv ind og sat pakken i min entre. Hvilket hun lige fortælle rmig indenhun løber videre på ruten.

Her er jeg dog glad for den gestus idet jeg er dagplejer og posten efterhånden godt ved at jeg ikke altid kan være hurtig ved døren.
Jeg har dog aldrig sagt til hende at hun bare skal gå ind selv ha ha.

det kan selvfølgelig være at hun også har set dagplejeforældrene komme og gå hos mig, de går jo også bare ind af døren.

Anmeld

6. september 2012

MorDk

Line - med Bobben skriver:

Hvorfor låser de ikke døren??

Anmeld

6. september 2012

MorDk

Med mindre man har en aftale med postmanden så sys jeg godt nok det er liiige at gå over stregen... Jeg var blevet tosset! Tænk hvis man stod splitter KONG HANS!

Anmeld

6. september 2012

Vidunderligeunger

Ja sikke en dum post sådan at aflevere din post... måske han bankede forsigtigt på, men du ikkw hørte det?

her i huset lægger posten det også bare ind (p bost pakker) hvis ik vi er hjemme.. eller i en cykelkurv... men vi bor også i et lille landsby samfund hvor der er tillid til hinanden

Anmeld

6. september 2012

FrkRaarup

Vidunderligeunger skriver:

Ja sikke en dum post sådan at aflevere din post... måske han bankede forsigtigt på, men du ikkw hørte det?

her i huset lægger posten det også bare ind (p bost pakker) hvis ik vi er hjemme.. eller i en cykelkurv... men vi bor også i et lille landsby samfund hvor der er tillid til hinanden

Jeg bor også i et lille samfund! Men vi har ingen aftale, og kender ikke dette bud!

Problemet er, at jeg VED at vores den ældste hund IKKE kan fordrage ham, og næste gang sidder hun i ham! Og jeg undskylder *IKKE*!!!!

problemet at, at ligger han sag an og vinder, kan min hund blive aflivet for det angreb!!!!

Jeg sad i stuen ved min computer, ingen lyd fra andet! Så jeg ved han ikke bankede på!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.