Chok- postbud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2012

FrkRaarup

Line - med Bobben skriver:

Ring til postkontoret og KLAG! Sæt derefter et skildt op hvor der står med store fede røde bogstaver at hundene bider Så sker det IKKE igen..

Min svigermor havde engang en hund (en husky) og da lavede postbudet samme nummer, her var der så bare ikke nogen hjemme.. Hunden var hurtigere end ham.. Så hunden vogtede postbudet i 5 TIMER inden svigermor kom hjem.. Hver gang postbuddet nærmede sig vinduer eller døre viste hunden lige hele perlerækken af tænder Behøver jeg at sige at postbudet var bange for hunden og derfor bare sad muse stille på en stol i 5 timer hahaha

Har klaget!! Føler mig på en måde krænket ?

Jamen hvor er det fedt!!! og helt på sin plads!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

FrkRaarup

Holbæktrunten skriver:

Øh, WHAT???

Fremmede mennesker skal fandeme ikke gå ind i MIT hus uinviterede... Tror nok liiiige jeg var rendt efter ham og havde bedt ham holde sig på måtten for eftertiden...

Tror det giver mere at klage!

Anmeld

6. september 2012

FrkRaarup

Fru Hansen skriver:

Ha Ha mon vi har haft besøg af samme postbud i dag

Jeg ventede en pakke og da det ringede på døren går jeg selvfølgelig ud til døren kun for at opdage at postbudet er på vej UD af min entre. Posten havde lukke sig selv ind og sat pakken i min entre. Hvilket hun lige fortælle rmig indenhun løber videre på ruten.

Her er jeg dog glad for den gestus idet jeg er dagplejer og posten efterhånden godt ved at jeg ikke altid kan være hurtig ved døren.
Jeg har dog aldrig sagt til hende at hun bare skal gå ind selv ha ha.

det kan selvfølgelig være at hun også har set dagplejeforældrene komme og gå hos mig, de går jo også bare ind af døren.

Det er også noget andet, tror jeg ?

Jeg plejer ikke at være i tøjet ved denne tid, da jeg er syg!

Og jeg ved at når hundene gør, så er postmanden på vej op til døren...

Men det er lidt frækt alligevel.!

Anmeld

6. september 2012

FrkRaarup

MorDk skriver:

Med mindre man har en aftale med postmanden så sys jeg godt nok det er liiige at gå over stregen... Jeg var blevet tosset! Tænk hvis man stod splitter KONG HANS!

PRÆCIS!

ikke skide fedt! Og herude er der et par forskellige omdeler! Kan lige hører den historie for mig!!!

Anmeld

6. september 2012

FrkRaarup

Vidunderligeunger skriver:

Ja sikke en dum post sådan at aflevere din post... måske han bankede forsigtigt på, men du ikkw hørte det?

her i huset lægger posten det også bare ind (p bost pakker) hvis ik vi er hjemme.. eller i en cykelkurv... men vi bor også i et lille landsby samfund hvor der er tillid til hinanden

I øvrigt er der INGEN, og jeg mener INGEN, herude der banker forsigtigt på

Der bliver hamret igennem!

Det blev der også da der kom en pakke igår..

Så jeg ved med 100% sikkerhed, at der ikke blev banket!

Anmeld

6. september 2012

Lusi

Ring til postkontoret og KLAG! Sæt derefter et skildt op hvor der står med store fede røde bogstaver at hundene bider Så sker det IKKE igen..

Min svigermor havde engang en hund (en husky) og da lavede postbudet samme nummer, her var der så bare ikke nogen hjemme.. Hunden var hurtigere end ham.. Så hunden vogtede postbudet i 5 TIMER inden svigermor kom hjem.. Hver gang postbuddet nærmede sig vinduer eller døre viste hunden lige hele perlerækken af tænder Behøver jeg at sige at postbudet var bange for hunden og derfor bare sad muse stille på en stol i 5 timer hahaha

Haha hvor fedt
Dét er en rigtig vagthund! Den ku jo sådan set også ha "ædt" ham, men dem der bare holder folk indespærret, ja siger det igen, det er en rigtig vagthund.. Hihi..

Anmeld

6. september 2012

FrkRaarup

Men jeg skrev egentlig opslaget, da jeg måske syntes at jeg overreagere lidt, eller måske bare er sart ?og ville se hvad I andre mener..

Og sådan kom det også hurtigt til at hedde sig på facebook! Flere mente at det var god service osv...

Men når jeg mærker efter, føler jeg at han gik over grænsen!!!

Anmeld

6. september 2012

Den lykkelige

Det har jeg også oplevet mange gange herhjemme.. en dag var jeg i bad og blev bare mega forskrækket da jeg hørte døren gik og og smækket igen.. vores indgang er i køkkenet.. og de åbner altid døren og sætter den her  jeg synes også det over min grænse.. nu jeg begyndt at låse døren hvis jeg f.eks skal i bad og såen..

Anmeld

6. september 2012

Silas&Mille

hahahahaha gad godt have været en flue på væggen

Det er da lidt synd for postbudet, men så må han jo lade være med at 'bryde' ind

Anmeld

6. september 2012

FrkRaarup

Den lykkelige skriver:

Det har jeg også oplevet mange gange herhjemme.. en dag var jeg i bad og blev bare mega forskrækket da jeg hørte døren gik og og smækket igen.. vores indgang er i køkkenet.. og de åbner altid døren og sætter den her  jeg synes også det over min grænse.. nu jeg begyndt at låse døren hvis jeg f.eks skal i bad og såen..

Jeg syns bare ikke det burde være nødvendigt at låse døren ?

Selvfølgelig når man ikke er hjemme and so on!

Men jeg mener når jeg er hjemme, burde jeg da ikke skulle låse døren for at være i fred, og om ikke andet så føle mig tryg!!

Det burde virkelig ikke være nødvendigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.