Jeg forstår dælme godt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2012

An&Jo

Mussen2 skriver:

Hvad er det? Har aldrig hørt om det

Hvad har du aldrig hørt om før??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

Mussen2

An&Jo skriver:

Hvad har du aldrig hørt om før??

Det der dolo

Anmeld

6. september 2012

An&Jo

Mussen2 skriver:

Det der dolo

Dolol er nogen smertestillende piller som er ret kraftige og kun udskrives hvis alt andet ikke virker..

Anmeld

6. september 2012

Mussen2

An&Jo skriver:

Dolol er nogen smertestillende piller som er ret kraftige og kun udskrives hvis alt andet ikke virker..

Lyder som noget skrapt stads. Hvorfor er du nød til at tage dem, hvis jeg må spørge? Du behøver selvfølgelig ikke svare

Anmeld

6. september 2012

An&Jo

Mussen2 skriver:

Lyder som noget skrapt stads. Hvorfor er du nød til at tage dem, hvis jeg må spørge? Du behøver selvfølgelig ikke svare

Fik dem udskrevet af vagtlægen igår fordi det smertestillende jeg havde herhjemme ikke var skrap nok..

Jeg døjer med meget slemme smerter i mine hofter, og har gjort det i mange år efterhånden, har bare ikke taget mig sammen til en udredning omkring hvad det er, men det sker heldigvis nu.. Fik snakket med lægen imorges, og en udredning bliver sat igang allerede imorgen..

Som udgangspunkt har lægerne altid ment at det var gigt, men det lød ikke helt som om lægen tror på den mere, og det er jo forståeligt når jeg ikke er ret gammel..

Anmeld

6. september 2012

Mussen2

An&Jo skriver:

Fik dem udskrevet af vagtlægen igår fordi det smertestillende jeg havde herhjemme ikke var skrap nok..

Jeg døjer med meget slemme smerter i mine hofter, og har gjort det i mange år efterhånden, har bare ikke taget mig sammen til en udredning omkring hvad det er, men det sker heldigvis nu.. Fik snakket med lægen imorges, og en udredning bliver sat igang allerede imorgen..

Som udgangspunkt har lægerne altid ment at det var gigt, men det lød ikke helt som om lægen tror på den mere, og det er jo forståeligt når jeg ikke er ret gammel..

Fy da. Lyde ikke sjovt. Men dejligt at du nu bliver undersøgt.

Anmeld

6. september 2012

An&Jo

Mussen2 skriver:

Fy da. Lyde ikke sjovt. Men dejligt at du nu bliver undersøgt.

Nej det er os rigtig ubehageligt,,

Men det var lidt i bero imens jeg var gravid med min søn og et par måneder derefter, men derefter kom det tilbage med dobbelt styrke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.