Jeg forstår dælme godt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.426 visninger
26 svar
0 synes godt om
5. september 2012

An&Jo

at der er rød advarselstrekant på den pakke dolol jeg har hentet på apoteket her i aften..

det er nu 4 timer siden jeg tog pillen, og må nok indrømme at jeg render rundt og har en lille onsdags skid på..
Det er faktisk ret ubehageligt, men er til gengæld smertefri for første gang i 2 dage..

Det mest skræmmende er så at jeg ved min far får de her piller, og faktisk i en stærkere form, og han blander dem med alkohol..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

Becks

An&Jo skriver:

at der er rød advarselstrekant på den pakke dolol jeg har hentet på apoteket her i aften..

det er nu 4 timer siden jeg tog pillen, og må nok indrømme at jeg render rundt og har en lille onsdags skid på..
Det er faktisk ret ubehageligt, men er til gengæld smertefri for første gang i 2 dage..

Det mest skræmmende er så at jeg ved min far får de her piller, og faktisk i en stærkere form, og han blander dem med alkohol..

Hvor mange mg er dine på?

Jeg fik dem i en periode på 100 mg og kunne ikke mærke en fløjtende fis  Min søster tager dagligt én på 50 mg hver aften og hun bliver SÅ skæv af dem..

Anmeld

5. september 2012

An&Jo

Becks skriver:

Hvor mange mg er dine på?

Jeg fik dem i en periode på 100 mg og kunne ikke mærke en fløjtende fis  Min søster tager dagligt én på 50 mg hver aften og hun bliver SÅ skæv af dem..

de er på 50mg dem jeg har fået.. Så det er jo ikke engang fordi dosisen er høj..

men ærligt, så er jeg glad for at jeg først tog den efter drengene var kommet i seng, og at kæresten kom hjem en time efter, for synes måske ikke det er så ansvarligt at være alene med børnene i den her tilstand.. jeg er selvfølgelig ikke skide fuld som sådan, men det hele kører da lidt rundt..

Anmeld

5. september 2012

Becks

An&Jo skriver:

de er på 50mg dem jeg har fået.. Så det er jo ikke engang fordi dosisen er høj..

men ærligt, så er jeg glad for at jeg først tog den efter drengene var kommet i seng, og at kæresten kom hjem en time efter, for synes måske ikke det er så ansvarligt at være alene med børnene i den her tilstand.. jeg er selvfølgelig ikke skide fuld som sådan, men det hele kører da lidt rundt..

Der er nogen der reagere lidt kraftigere på dem end andre.. Du er lige som min søster så, godt I ikke får dem på 100 mg..

Men det er det samme med mig, når jeg tager alm. smertestillende.. Der skal jeg oftest ud i at tage, 3 x panodil og 3 x ipren før det virker på en alm. hovedpine..

Anmeld

5. september 2012

An&Jo

Becks skriver:

Der er nogen der reagere lidt kraftigere på dem end andre.. Du er lige som min søster så, godt I ikke får dem på 100 mg..

Men det er det samme med mig, når jeg tager alm. smertestillende.. Der skal jeg oftest ud i at tage, 3 x panodil og 3 x ipren før det virker på en alm. hovedpine..

ja det er jeg da os ret glad for at jeg ikke har fået.. det var da gået helt galt..

Håber kæresten er lidt god ved mig imorgen og tager drengene så jeg kan sove længe..

Anmeld

6. september 2012

H+S Skjolgborg.

Dem får jeg tre gange om dagen 100 mg sammen med to parmol de tager da smertene men jeg blever ikke skæv eller ligne af dem.Jeg kan få lidt tømmermand f.eks når jeg har taget dem om aften/til natten så om morgen kan jeg have ondt i hovede og små kvalme det er alt ikke nået vildt tager bare to alm pamol så er det væk sådan.

mvh

Henriette

Anmeld

6. september 2012

2721

Det var da vildt :-S

Jeg plejer at få den på 200 eller 300 mg, har aldrig mærket noget til dem.

Anmeld

6. september 2012

Kamilla-m

An&Jo skriver:

Pas på med dem, jeg fik dem af vagtlægen og den første pille havde jeg det som dig , og da jeg tog nr. Tre som lægen havde sagt fik jeg det ekstrem dårligt i laaang tid.
Tog til min egen læge og hun var dybt chokket, hun sagde at jeg ikke måtte tage mere end en, jeg havde jo taget tre som lægevagten havde sagt , og hun sagde yderligere at det var normal smertestillende til cancler (staves)
Så jeg havde fået en overdosis, og var dårlig i flere dage..

Anmeld

6. september 2012

Kloster

Bøllemyr skriver:

Det var da vildt :-S

Jeg plejer at få den på 200 eller 300 mg, har aldrig mærket noget til dem.

Hej.

Vil bare lige indskyde, at man ikke kan få Dolol i 300 mg

http://min.medicin.dk/Medicin/Praeparater/1986

Anmeld

6. september 2012

Kloster

På mit arbejde på pl.hjem, er det noget at det, jeg doserer op ret tit. Dolol 50 mg ell Tramadol Retard 100 mg har en god virkning på de smerter, mange af de gamle har.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.