Av, har helt ondt i maven, og har brug for nogle gode råd.
Sagen er den at min kommende xmand ikke er til at samarbejde med. Han vil ikke tale om salg af lejlighed, praktisk omkring børn osv. Kun over sms.
Vores store uenighed lige nu er bopælsadressen på vores to piger. Jeg ønsker den, alene af den grund at jeg økonomisk har brug for de penge mens jeg er under uddannelse de næste to år. Jeg vil kun kunne blive i nærområdet, hvis jeg kan få max boligstøtte, børnepengene osv.
Han stejler, og tror at han mister al ret til pigerne, og har prøvet at gøre det klart at vi jo har fælles forældremyndighed. Han vil også klare sig fint økonomisk uden at pigerne får bopælsadresse hos ham.
I værste tilfælde vil jeg skulle flytte væk fra hvor vi bor nu, og hvad med den at børnenes skole eller børnehave, når jeg må bosætte mig udenbys?
Han mener heller ikke han skal betale børnebidrag til mig på trods af at han jo kan få dækket næsten hele beløbet med et forhøjet fradrag.
Aner ikke hvad jeg skal gøre, føler ikke han tænker på pigernes tarv, når det ikke betyder noget for ham at vi kan bo tæt på hinanden, pigerne kan blive i deres skole og børnehave og tæt på deres venner og vante gang......
Som sagt vil det kun dreje sig om to år........
Har brug for nogle råd og noget vejledning 
Kh. Ditte
Anmeld