Min færdige Gipsmave :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Rikke&Liam skriver:

Alle gravide maver er smukke, små som store Og der kommer jo noget smukt ud af dem i sidste ende.

Maverne er flotte - det er brysterne, der "trækker ned" 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

christina92

Mor og meget mere skriver:

Ok, vi brugte kun vaseline og ikke film. Du ligner også en, der kunne have undværet bh - denne gang! 

Ja det kunne jeg sagtens, men det blev noget være noget, de sad i øst og i vest  Og havde ikke vaseline så det her blev løsningen

Anmeld

5. september 2012

christina92

Maverne er flotte - det er brysterne, der "trækker ned" 

Men som du selv siger, viser det jo en naturlig "Proces", og det er der jo bestemt også noget smukt over

Anmeld

5. september 2012

Camilla <3

Hvor er det blevet godt!  

Anmeld

5. september 2012

Camillos

christina92 skriver:

Så Fik vi lavet en ordentlig gipsmave. Første forsøg i går gik i vasken da jeg valgte at besvime undervejs  Knap så smart, der var gips over ALT!

Men i dag prøvede vi igen og den er bare blevet så flot! Er bare så tilfreds med den.

Planen er der skal et lyserødt bånd under brystet og så skal lillepigen lave fod og håns aftryk på maven

du så smuk sikke en fin gipsmave

Anmeld

5. september 2012

christina92

Camillos skriver:

du så smuk sikke en fin gipsmave

Tusind tak smukke  Er bare SÅ glad for den!!

Anmeld

5. september 2012

Københavnermor

Flot! Jeg har også tre gipsmaver, men brugte ikke bh, da de blev lavet, så de fortæller deres egen historie om kroppens "forfald" fra graviditet til graviditet - det hele hænger noget mere på nr. tre 

Måtte lige grine lidt højt da jeg læste dit indlæg..

Anmeld

5. september 2012

MortilElias2010

christina92 skriver:

Så Fik vi lavet en ordentlig gipsmave. Første forsøg i går gik i vasken da jeg valgte at besvime undervejs  Knap så smart, der var gips over ALT!

Men i dag prøvede vi igen og den er bare blevet så flot! Er bare så tilfreds med den.

Planen er der skal et lyserødt bånd under brystet og så skal lillepigen lave fod og håns aftryk på maven

Sikke sød den er blevet  Lige med nr. 2 billede får jeg associationen 'nybagt franskbrød' - det ser helt lækkert ud, som det ligger der - næsten som om det er badet i morgenlyset og lige taget ud af ovnen 

Anmeld

6. september 2012

christina92

MortilElias2010 skriver:

Sikke sød den er blevet  Lige med nr. 2 billede får jeg associationen 'nybagt franskbrød' - det ser helt lækkert ud, som det ligger der - næsten som om det er badet i morgenlyset og lige taget ud af ovnen 

hahaha Nybagt franskbrød  Det billede bliver aldrig helt det samme for mig igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.