Min færdige Gipsmave :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2012

christina92

Kamulla skriver:

hvor er den fin.. og smuk gravid er du 

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

christina92

Karla skriver:

Hvor er den flot!
Har du top eller bh inden under?

En lidt løs sports BH, altså ikke en der støtter overhovedet, men bare holder lidt på det hele, så brysterne sad ens.

Anmeld

5. september 2012

Rikke, Liam & Linus

Mor og meget mere skriver:

Flot! Jeg har også tre gipsmaver, men brugte ikke bh, da de blev lavet, så de fortæller deres egen historie om kroppens "forfald" fra graviditet til graviditet - det hele hænger noget mere på nr. tre 

Kunne være interessant at se

Anmeld

5. september 2012

Nettemor

christina92 skriver:

Det var MEGA dårlig timing  Ja da badet efterfølgende var overstået og jeg kunne komme ned og ligge lidt, gik det helt fint  

Ved ikke om du kan forestille dig en højgravid besvimende kvinde kolapse som en flodhest IFØRT våd gips plaske ned på gulvet! HOLD op en rengøring

Jo jeg kunne godt lige forstille mig det Det var sikkert noget værre gratværk! Kan bare se som du var smurt ind på billedet Håber du havde en der kunne hjælpe dig med at rydde op så du ikke skulle springe på det med det samme..

Anmeld

5. september 2012

christina92

Nettemor skriver:

Jo jeg kunne godt lige forstille mig det Det var sikkert noget værre gratværk! Kan bare se som du var smurt ind på billedet Håber du havde en der kunne hjælpe dig med at rydde op så du ikke skulle springe på det med det samme..

Kæresten havde ryddet det hele op da jeg kom ud af badet  Han er bare en engel!

Anmeld

5. september 2012

Nettemor

christina92 skriver:

Kæresten havde ryddet det hele op da jeg kom ud af badet  Han er bare en engel!

Det var dejligt!

Anmeld

5. september 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Rikke&Liam skriver:

Kunne være interessant at se

Tjohh - ubetinget kønt er det ihvertfald ikke. De hænger af samme årsag i soveværelset - min mand synes, de er fine 

Anmeld

5. september 2012

Rikke, Liam & Linus

Mor og meget mere skriver:

Tjohh - ubetinget kønt er det ihvertfald ikke. De hænger af samme årsag i soveværelset - min mand synes, de er fine 

Alle gravide maver er smukke, små som store Og der kommer jo noget smukt ud af dem i sidste ende.

Anmeld

5. september 2012

Mor og meget mere

christina92 skriver:

Det var heller ikke planen hos os først, men vi kunne simpelthen ikke få filmen til at sidde ordentlig ellers

Ok, vi brugte kun vaseline og ikke film. Du ligner også en, der kunne have undværet bh - denne gang! 

Anmeld

5. september 2012

Mor og meget mere

christina92 skriver:

Det var heller ikke planen hos os først, men vi kunne simpelthen ikke få filmen til at sidde ordentlig ellers

Ok, vi brugte kun vaseline og ikke film. Du ligner også en, der kunne have undværet bh - denne gang! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.