Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kamulla skriver: hvor er den fin.. og smuk gravid er du
hvor er den fin.. og smuk gravid er du
Tusind tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Karla skriver: Hvor er den flot! Har du top eller bh inden under?
Hvor er den flot! Har du top eller bh inden under?
En lidt løs sports BH, altså ikke en der støtter overhovedet, men bare holder lidt på det hele, så brysterne sad ens.
Mor og meget mere skriver: Flot! Jeg har også tre gipsmaver, men brugte ikke bh, da de blev lavet, så de fortæller deres egen historie om kroppens "forfald" fra graviditet til graviditet - det hele hænger noget mere på nr. tre
Flot! Jeg har også tre gipsmaver, men brugte ikke bh, da de blev lavet, så de fortæller deres egen historie om kroppens "forfald" fra graviditet til graviditet - det hele hænger noget mere på nr. tre
Kunne være interessant at se
christina92 skriver: Det var MEGA dårlig timing Ja da badet efterfølgende var overstået og jeg kunne komme ned og ligge lidt, gik det helt fint Ved ikke om du kan forestille dig en højgravid besvimende kvinde kolapse som en flodhest IFØRT våd gips plaske ned på gulvet! HOLD op en rengøring
Det var MEGA dårlig timing Ja da badet efterfølgende var overstået og jeg kunne komme ned og ligge lidt, gik det helt fint
Ved ikke om du kan forestille dig en højgravid besvimende kvinde kolapse som en flodhest IFØRT våd gips plaske ned på gulvet! HOLD op en rengøring
Jo jeg kunne godt lige forstille mig det Det var sikkert noget værre gratværk! Kan bare se som du var smurt ind på billedet Håber du havde en der kunne hjælpe dig med at rydde op så du ikke skulle springe på det med det samme..
Nettemor skriver: Jo jeg kunne godt lige forstille mig det Det var sikkert noget værre gratværk! Kan bare se som du var smurt ind på billedet Håber du havde en der kunne hjælpe dig med at rydde op så du ikke skulle springe på det med det samme..
Kæresten havde ryddet det hele op da jeg kom ud af badet Han er bare en engel!
christina92 skriver: Kæresten havde ryddet det hele op da jeg kom ud af badet Han er bare en engel!
Det var dejligt!
Rikke&Liam skriver: Kunne være interessant at se
Tjohh - ubetinget kønt er det ihvertfald ikke. De hænger af samme årsag i soveværelset - min mand synes, de er fine
Mor og meget mere skriver: Tjohh - ubetinget kønt er det ihvertfald ikke. De hænger af samme årsag i soveværelset - min mand synes, de er fine
Alle gravide maver er smukke, små som store Og der kommer jo noget smukt ud af dem i sidste ende.
christina92 skriver: Det var heller ikke planen hos os først, men vi kunne simpelthen ikke få filmen til at sidde ordentlig ellers
Det var heller ikke planen hos os først, men vi kunne simpelthen ikke få filmen til at sidde ordentlig ellers
Ok, vi brugte kun vaseline og ikke film. Du ligner også en, der kunne have undværet bh - denne gang!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128