Min færdige Gipsmave :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.299 visninger
28 svar
0 synes godt om
5. september 2012

christina92

Så Fik vi lavet en ordentlig gipsmave. Første forsøg i går gik i vasken da jeg valgte at besvime undervejs  Knap så smart, der var gips over ALT!

Men i dag prøvede vi igen og den er bare blevet så flot! Er bare så tilfreds med den.

Planen er der skal et lyserødt bånd under brystet og så skal lillepigen lave fod og håns aftryk på maven

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

MyBigWish

christina92 skriver:

Så Fik vi lavet en ordentlig gipsmave. Første forsøg i går gik i vasken da jeg valgte at besvime undervejs  Knap så smart, der var gips over ALT!

Men i dag prøvede vi igen og den er bare blevet så flot! Er bare så tilfreds med den.

Planen er der skal et lyserødt bånd under brystet og så skal lillepigen lave fod og håns aftryk på maven

Super flot gips mave 

Anmeld

5. september 2012

Nettemor

Hvor er det blevet godt

Men det var da lidt dårlig timing med det der besvimen. Håber du er ok?

Anmeld

5. september 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Flot! Jeg har også tre gipsmaver, men brugte ikke bh, da de blev lavet, så de fortæller deres egen historie om kroppens "forfald" fra graviditet til graviditet - det hele hænger noget mere på nr. tre 

Anmeld

5. september 2012

Kamulla

hvor er den fin.. og smuk gravid er du 

Anmeld

5. september 2012

mor2011_

dener da blevet godt nok flot lige en ide når du har født så kan i lave aftryk af babys fødder og hænder på den 

Anmeld

5. september 2012

mor2011_

dener da blevet godt nok flot lige en ide når du har født så kan i lave aftryk af babys fødder og hænder på den 

Anmeld

5. september 2012

christina92

Nettemor skriver:

Hvor er det blevet godt

Men det var da lidt dårlig timing med det der besvimen. Håber du er ok?

Det var MEGA dårlig timing  Ja da badet efterfølgende var overstået og jeg kunne komme ned og ligge lidt, gik det helt fint  

Ved ikke om du kan forestille dig en højgravid besvimende kvinde kolapse som en flodhest IFØRT våd gips plaske ned på gulvet! HOLD op en rengøring

Anmeld

5. september 2012

Karla

christina92 skriver:

Hvor er den flot!
Har du top eller bh inden under?

Anmeld

5. september 2012

christina92

Mor og meget mere skriver:

Flot! Jeg har også tre gipsmaver, men brugte ikke bh, da de blev lavet, så de fortæller deres egen historie om kroppens "forfald" fra graviditet til graviditet - det hele hænger noget mere på nr. tre 

Det var heller ikke planen hos os først, men vi kunne simpelthen ikke få filmen til at sidde ordentlig ellers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.