Telefon på lyd i soveværelset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2012

Deaktiveret profil

Vores mobiler er ALTID på lyd i soveværelset, vi sover også utrolig tungt, så vi ligger ikke mærke til dem medmindre de ringer. 

Jeg kunne aldrig drømme om at sætte min mobil på lysløs når jeg sover, jeg ville ærge mig så meget hvis jeg fik en dårlig nyhed, for sent.  Eller en god nyhed for sent.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

Peanut

FrkRaarup skriver:

Jeg ikke helt forstå at der bliver skrevet sms ang dine annoncer om natten! Det gør man da ikke, når det er sms..

Jeg har helt sikkert frebedt mig det via. annoncen!

Det er måske heller ikke midt om natten.

Men det har været ved 21-22-tiden, og jeg går tidligt i seng, omkring kl 20-21, da jeg møder tidligt på arbejde.

Anmeld

6. september 2012

Peanut

Sukkerblomst skriver:

I mit soveværelse er reglen altid at telefonen er på lydløs og jeg sikre mig at mine overnattende gæster også har deres på lydløs da jeg vågner alt for nemt og jeg er meget sart. 

Jeg døjer med søvn problemer så derfor er det vigtig at jeg ikke bliver forstyrret i min søvn mere end højst nødvendig. 

Ja, søvn er virkelig vigtig. Hvis man vågner 100 gange i løbet af en nat, er man bare ikke til noget dagen efter.

Anmeld

6. september 2012

M (:

Becks skriver:

Jeg kan ikke sætte min iphone på lydløs, for så ringer alarmen ikke..

Underligt, for på min iPhone er der ingen problemer med alarm trods lydløs.. Hvilken iPhone har du?

Anmeld

6. september 2012

Peanut

maryjane skriver:

Lydløs

Hvorfor ringer folk dog også for at spørger ind til den slags om natten? Heh. Må da være træls.

Måske heller ikke om natten, men ved 21-22 tiden.

Går tidligt i seng, omkring kl 20-21, da jeg møder tidligt, så hvem end der ringer, vækker de mig jo 

Er så også stoppet med at sætte nummer på annoncer. Så må folk skrive hvis de vil have det, også er jeg på forhånd klar over at de ringer, og kan frabede mig opkald efter kl 20 eller lign.

Anmeld

6. september 2012

Peanut

Camillamuz skriver:

Vores mobiler er ALTID på lyd i soveværelset, vi sover også utrolig tungt, så vi ligger ikke mærke til dem medmindre de ringer. 

Jeg kunne aldrig drømme om at sætte min mobil på lysløs når jeg sover, jeg ville ærge mig så meget hvis jeg fik en dårlig nyhed, for sent.  Eller en god nyhed for sent.. 

Også derfor jeg foreslog min mand at slå de andre lyde fra, end ringetonen, for min familie har også hans nummer, så de kan ringe til ham hvis der skulle være noget 

Anmeld

6. september 2012

Dinna88

På min telefon er der slet ikke lyd. Så den er på vibrator og så ligger den så tæt på sengen som muligt, så jeg kan høre den. Min kærestes er også altid på lyd. 

Folk skal kunne få fat i os. Hvis min mor ligger på intensiv, så vil jeg ikke vågne op til 40 ubesvarede opkald fordi jeg ikke vil forstyrres om natten.

Anmeld

6. september 2012

Deaktiveret profil

Peanut skriver:

Også derfor jeg foreslog min mand at slå de andre lyde fra, end ringetonen, for min familie har også hans nummer, så de kan ringe til ham hvis der skulle være noget 

Det er også en god ide syntes jeg, så hele jeres nattesøvn ikke bliver ødelagt, for en sms er jo ikke nær så vigtig.. 

Anmeld

7. september 2012

Miss-86

Camillamuz skriver:

Vi har det ligesom jer, og sover også tungt, så vågner ikke ved sms. jeg har også kun vibration på ved sms. 

Anmeld

7. september 2012

Miss-86

KittyGirl skriver:

vores telefoner er på lyd.. Jeg ville ikke kunne rumme, hvis der var sket noget i løbet af natten ved en af vores nære venner, familie eller lign. og de havde prøvet at kontakte os og ikke fået fat i os.

Vi har så også sagt til folk, at hvis det er AKUT, så RING, for vi hører ikke vores SMS lyde.. vi sover tungt

kunne ikke være  mere enig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.