Telefon på lyd i soveværelset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.917 visninger
40 svar
0 synes godt om
5. september 2012

Peanut

Jeg er et par gang vågnet af at få en sms/opkald om natten, som regel aldrig fra familie, men fra nogle der har spørgsmål til et eller andet jeg har til salg (ikke fordi jeg er den store sælger, men har da nogle småting jeg sætter til salg ind imellem).

Derfor har jeg for et års tid siden besluttet at sætte min telefon på 100 % lydløs om natten. Især fordi jeg kan have utrolig svært ved at falde i søvn igen.

Min mand er ikke så glad for at sætte sin telefon på lydløs, i tilfælde af at nogle skal have fat i ham - og har så foreslået ham, om han ikke bare kan nøjes med at have lav lyd på ringetonen, og ingen på sms/facebook mm. Men så mener han ikke at han vågner.. Nej, men det gør jeg jo  Vågner meget let.

Nå men har i nogle regner ang. telefoner, lyd osv i soveværelset? Nu tænker jeg selvfølgelig kun når der er dømt nattesøvn  Og ikke resten af dagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

Janni.

Lydløs på begge tlf'er. Der var kun lyd på da min søster kunne gå i fødsel hvert øjeblik, da jeg skulle have min niece her imens.

Anmeld

5. september 2012

Underskøn

Her er alt lyd bandlyst i soveværelset om natten, alt undtaget selvf af vækkeuret.. Men jeg kan så oz vågne hvis en knappenål falder til jorden, virkelig irriterende.

Anmeld

5. september 2012

Stumpen

Jeg har lyd på ringetonen i tilfældeaf at bogen SKAL i kontakt med mig eller så dagplejekontor kunne komme i kontakt med mig, da den yngste gik i dagpleje.. 

Anmeld

5. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min telefon er næsten altid på lydløs men med vibration.
Hvis min datter ikke sover hjemme en nat, slår jeg dog lyden til, så jeg kan høre, hvis der skulle opstå noget akut.

Anmeld

5. september 2012

MortilElias2010

Det har jeg egentligt ikke tænkt over, min er på lydløs per automatik, men på vibration og min mands telefon har lyd på. Vi bliver dog sjældent ringet eller skrevet til om natten, så her er ingen regler. Det sker min mands borgere (fra arbejdet) ringer om natten enten hvis de er fulde, er bange (hører stemmer eller kan mærke der er noget galt med dem) Han kan afgøre om det er akut og andre gange snakker vi lidt om hvordan han skal forholde sig, afhænger af borgeren der ringer. Så henviser han enten til akut-teamet eller giver dem en reprimande for at ringe om natten (når de er fulde) og beder dem om at ringe når de bliver ædru. Det er sket vi er blevet enige om at han skal tage afsted. Men det hører altsammen til sjældenhederne, så her er ingen ko på isen. For mit vedkommende er det fuldt forståeligt - og jeg sover også meget let og tager tid om at falde i søvn igen.

Anmeld

5. september 2012

Masig

Jeg har altid lyd på min tlf om natten i tilfælde af der sker noget med familien fx og de SKAL have fat i mig... Ja det er træls hvis nogle skriver og vækker en, men hellere det end man ikke kan få fat i mig i nødsituationer... og på de fleste tlf'er kan man slå lyden på sms fra mens der stadig er lyd på ringetonen...

Anmeld

5. september 2012

Becks

Jeg kan ikke sætte min iphone på lydløs, for så ringer alarmen ikke..

Anmeld

5. september 2012

M&N

Min mobil er somregelt altid på lydløs om natten og hvis jeg glemmer det, så ligger jeg ikke mærke til de der facebook/emails lyde jeg får heeeeele tiden. Men jeg sover også som en sten, samt vores mobiler ligger nede i den anden ende af værelset.

Min mands mobil er altid på lyd, for ellers hører han den ikke, og han skal op kl 03.15 hver morgen

Anmeld

5. september 2012

2babygirls

Peanut skriver:

Jeg er et par gang vågnet af at få en sms/opkald om natten, som regel aldrig fra familie, men fra nogle der har spørgsmål til et eller andet jeg har til salg (ikke fordi jeg er den store sælger, men har da nogle småting jeg sætter til salg ind imellem).

Derfor har jeg for et års tid siden besluttet at sætte min telefon på 100 % lydløs om natten. Især fordi jeg kan have utrolig svært ved at falde i søvn igen.

Min mand er ikke så glad for at sætte sin telefon på lydløs, i tilfælde af at nogle skal have fat i ham - og har så foreslået ham, om han ikke bare kan nøjes med at have lav lyd på ringetonen, og ingen på sms/facebook mm. Men så mener han ikke at han vågner.. Nej, men det gør jeg jo  Vågner meget let.

Nå men har i nogle regner ang. telefoner, lyd osv i soveværelset? Nu tænker jeg selvfølgelig kun når der er dømt nattesøvn  Og ikke resten af dagen.

Min er altid på lydløs når jeg er hoppet i seng, men min mand glemmer tit at skrue ned for volumen så hans nogle gange bimler og bamler kl lort fordi han står for alarmen ude på hans arbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.