Telefon på lyd i soveværelset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2012

FrkRaarup

Peanut skriver:

Jeg er et par gang vågnet af at få en sms/opkald om natten, som regel aldrig fra familie, men fra nogle der har spørgsmål til et eller andet jeg har til salg (ikke fordi jeg er den store sælger, men har da nogle småting jeg sætter til salg ind imellem).

Derfor har jeg for et års tid siden besluttet at sætte min telefon på 100 % lydløs om natten. Især fordi jeg kan have utrolig svært ved at falde i søvn igen.

Min mand er ikke så glad for at sætte sin telefon på lydløs, i tilfælde af at nogle skal have fat i ham - og har så foreslået ham, om han ikke bare kan nøjes med at have lav lyd på ringetonen, og ingen på sms/facebook mm. Men så mener han ikke at han vågner.. Nej, men det gør jeg jo  Vågner meget let.

Nå men har i nogle regner ang. telefoner, lyd osv i soveværelset? Nu tænker jeg selvfølgelig kun når der er dømt nattesøvn  Og ikke resten af dagen.

Jeg ikke helt forstå at der bliver skrevet sms ang dine annoncer om natten! Det gør man da ikke, når det er sms..

Jeg har helt sikkert frebedt mig det via. annoncen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

Sukkerblomst

I mit soveværelse er reglen altid at telefonen er på lydløs og jeg sikre mig at mine overnattende gæster også har deres på lydløs da jeg vågner alt for nemt og jeg er meget sart. 

Jeg døjer med søvn problemer så derfor er det vigtig at jeg ikke bliver forstyrret i min søvn mere end højst nødvendig. 

Anmeld

5. september 2012

MorDk

Vores tlf. er på lydløs om natten! Magter ikke at blive vækket af andre end mit barn og evt. mand. Hvis min kære mand ikke er hjemme er den på "brum"

Anmeld

5. september 2012

Clisolka

Vi har ingen regler herhjemme. Min er dog på lydløs dagen lang, men det er kærestens ikke - men jeg vågner hvis den vibrerer (vågner let). 

Jeg har tit været ude for, at min mor skulle have fat i mig om natten pga. døsfald i familien. 

Anmeld

5. september 2012

Pige2009

Peanut skriver:

Jeg er et par gang vågnet af at få en sms/opkald om natten, som regel aldrig fra familie, men fra nogle der har spørgsmål til et eller andet jeg har til salg (ikke fordi jeg er den store sælger, men har da nogle småting jeg sætter til salg ind imellem).

Derfor har jeg for et års tid siden besluttet at sætte min telefon på 100 % lydløs om natten. Især fordi jeg kan have utrolig svært ved at falde i søvn igen.

Min mand er ikke så glad for at sætte sin telefon på lydløs, i tilfælde af at nogle skal have fat i ham - og har så foreslået ham, om han ikke bare kan nøjes med at have lav lyd på ringetonen, og ingen på sms/facebook mm. Men så mener han ikke at han vågner.. Nej, men det gør jeg jo  Vågner meget let.

Nå men har i nogle regner ang. telefoner, lyd osv i soveværelset? Nu tænker jeg selvfølgelig kun når der er dømt nattesøvn  Og ikke resten af dagen.

Min er sjældent på lydløs

Anmeld

5. september 2012

maryjane

Lydløs

Hvorfor ringer folk dog også for at spørger ind til den slags om natten? Heh. Må da være træls.

Anmeld

5. september 2012

MortilCilas

Peanut skriver:

Min er kun på lyd i de weekender Cilas er hos sin far. Mest fordi den genere ham, selvom han ligger på sit værelse. Men ores værelser ligger lige op og ned af hinanden

Anmeld

5. september 2012

Underskøn

Becks skriver:

Jeg kan ikke sætte min iphone på lydløs, for så ringer alarmen ikke..

Jo den gør

Anmeld

5. september 2012

Ina33

Peanut skriver:

100% lydløs hele natten hver nat, uanset hvor telefonen befinder sig.

Anmeld

5. september 2012

Becks

Underskøn skriver:

Jo den gør

Hmm, hvordan?

Min gør nemlig ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.