Facebook og kontakt med gamle kærester !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2012

MortilCilas

Lady Marion <3 skriver:

Jeg har haft Facebook i mange år men inden for de 3 sidste mdr er jeg blevet kontaktet af 2 mænd som jeg flirtede/kyssede med helt tilbage i 14/15 års alderen ,, (snart 40 år så det er mange år siden) De er begge gift men de har pludselig fået åhhh så mange følelser tilbage efter de så mit billede igen og gammel kærlighed ruster aldrig og stolpe op og stolpe ned ... Ingen af dem virker til at være på vej ud af deres forhold .. Hvad fanden har mænd gang i ??? Er de bare ude på lidt ekstra sex ved siden af konen ???  Jeg er sgu ved at være træt af mænd .. Undtagen min egen som ikke har facebook ... Vil lige sige at de 2 der skriver ved godt jeg er i et forhold .. Ærligt er der så meget løs sex rundt omkring ???

En af mine ekser har også skrevet ang sex til mig, trods for at han er forlovet og har barn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

Lady Marion <3

MortilCilas skriver:

En af mine ekser har også skrevet ang sex til mig, trods for at han er forlovet og har barn!

Aii de er skuffende  sådan noget svineri .

Anmeld

6. september 2012

MortilCilas

Lady Marion <3 skriver:

Aii de er skuffende  sådan noget svineri .

Men synes det var svinsk, han skrev enda han ville have barn med mig!

Anmeld

6. september 2012

Lady Marion <3

MortilCilas skriver:

Men synes det var svinsk, han skrev enda han ville have barn med mig!

Ha ha ha  han får mig sgu til at grine , han er jo nærmest morsom .

Anmeld

6. september 2012

Bebsen

Min VENINDES eks, der er gift og har børn (!!!!), skrev for nogle måneder siden til mig at han syns jeg var åhh så sød og lækker. Og at han havde drømt om at have sex med mig. Mit svar var noget i retning af: hvad fanden er der galt med dig, det havde jeg sku ikke brug for at vide - FØJ! Farvel!

Overvejede at sende beskeden til hans kone, og nu overvejer jeg det sku igen!

Kh Ida.

Anmeld

7. september 2012

wamse

Jeg oplever godt nok, at mange mænd meget gerne vil knalde udenom deres kærester, og af en eller anden grund, så tror de at bare fordi man er single, så vil man knalde med dem

Jeg oplever det både via facebook, men bestemt også når jeg går i byen, hvor mange mænd i forhold, har ualmindeligt svært ved huske at de er i et forhold - klaphatte.......

Jeg ville aldrig bevidst være sammen med en, som har en kæreste/kone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.