Facebook og kontakt med gamle kærester !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.584 visninger
25 svar
0 synes godt om
5. september 2012

Lady Marion <3

Jeg har haft Facebook i mange år men inden for de 3 sidste mdr er jeg blevet kontaktet af 2 mænd som jeg flirtede/kyssede med helt tilbage i 14/15 års alderen ,, (snart 40 år så det er mange år siden) De er begge gift men de har pludselig fået åhhh så mange følelser tilbage efter de så mit billede igen og gammel kærlighed ruster aldrig og stolpe op og stolpe ned ... Ingen af dem virker til at være på vej ud af deres forhold .. Hvad fanden har mænd gang i ??? Er de bare ude på lidt ekstra sex ved siden af konen ???  Jeg er sgu ved at være træt af mænd .. Undtagen min egen som ikke har facebook ... Vil lige sige at de 2 der skriver ved godt jeg er i et forhold .. Ærligt er der så meget løs sex rundt omkring ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

Sildefisk

Ja det er der! Så det jo op til ens egen samvittighed.

Anmeld

5. september 2012

chael

Spænding?

Anmeld

5. september 2012

tarkoflen

Jeg tror desværre der er flere af dem end man tror stakkels koner!

Anmeld

5. september 2012

TeamRocket

Hehe. Ta det som et kompliment og slet dem. Jeg får også mange tilbud fra gifte mænd i 40erne og jeg er altså selv gift med en dejlig mand og har børn- som om jeg gider sætte det på spil for et par gamle grise.

Min veninde tog fornyligt sin mand i at have en hemmelig facebook profil selv om de havde aftalt ikke at have facebook- gæt hvad han brugte den til? At opstøve gamle kærester!! Føj!

Anmeld

5. september 2012

Bassemor<3

Det er sgu uhyggeligt at nogle mænd er sådan, er glad for jeg ikke er sammen med sådan en !

Anmeld

5. september 2012

4kløver

Ved ikke om min har gamle kærester på sin. Jeg har. Kan ikke se hvorfor jeg ikke skulle det. Ville da også blive tosset vis jeg ikke måtte. Ikke fordi jeg skal bruge dem til noget men den ene er fra min efterskole tid og den anden far til min datter..

Anmeld

5. september 2012

Bassemor<3

4kløver skriver:

Ved ikke om min har gamle kærester på sin. Jeg har. Kan ikke se hvorfor jeg ikke skulle det. Ville da også blive tosset vis jeg ikke måtte. Ikke fordi jeg skal bruge dem til noget men den ene er fra min efterskole tid og den anden far til min datter..

Jeg har da også en gammel kæreste på min facebook. Men det handler jo om at de her mænd har skrevet til deres gamle kæreste at de stadig elsker dem osv. Det gør jeg ikke ligefrem til min x ! Vi snakker en sjælden gang, sådan noget, hvordan går det, hvad går du og laver osv. Det handler i mit hovede om, om man kan være venner med sin x. det mener jeg godt man kan, men når en gift man lægger an på en gift kvinde ja så stopper legen altså !

Anmeld

5. september 2012

Krussedulle

Lady Marion <3 skriver:

Jeg har haft Facebook i mange år men inden for de 3 sidste mdr er jeg blevet kontaktet af 2 mænd som jeg flirtede/kyssede med helt tilbage i 14/15 års alderen ,, (snart 40 år så det er mange år siden) De er begge gift men de har pludselig fået åhhh så mange følelser tilbage efter de så mit billede igen og gammel kærlighed ruster aldrig og stolpe op og stolpe ned ... Ingen af dem virker til at være på vej ud af deres forhold .. Hvad fanden har mænd gang i ??? Er de bare ude på lidt ekstra sex ved siden af konen ???  Jeg er sgu ved at være træt af mænd .. Undtagen min egen som ikke har facebook ... Vil lige sige at de 2 der skriver ved godt jeg er i et forhold .. Ærligt er der så meget løs sex rundt omkring ???

Uf! Jeg tror desværre også at der er flere end man tror!!

Må indrømme, at jeg har bedt min mand slette hans eks-kæreste fra sin venneliste! .. I know, det er da ikke mit bord osv.. Jo! Det syntes jeg det var..Han har familie med mig, og i min optik er der en grund til at det hedder eks!

Jeg ville nok bare ignorere det. Og slette dem

Anmeld

5. september 2012

aarhusmor

Synes det er ubehageligt det de skriver til dig.

Når det så er sagt, kan jeg ikke se noget problem i at have eks-kærester på FB. Det er jo lidt sjovt at se hvor de er kommet til i deres liv.

Er man utro, så er det jo forkert at være det uanset hvor man gør det, om det er FB, eller på Strøget i byen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.