Facebook og kontakt med gamle kærester !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2012

4kløver

Bassemor<3 skriver:

Jeg har da også en gammel kæreste på min facebook. Men det handler jo om at de her mænd har skrevet til deres gamle kæreste at de stadig elsker dem osv. Det gør jeg ikke ligefrem til min x ! Vi snakker en sjælden gang, sådan noget, hvordan går det, hvad går du og laver osv. Det handler i mit hovede om, om man kan være venner med sin x. det mener jeg godt man kan, men når en gift man lægger an på en gift kvinde ja så stopper legen altså !

Ja men vi ved at de fleste mænd er sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

serinasmor

Lady Marion <3 skriver:

Jeg har haft Facebook i mange år men inden for de 3 sidste mdr er jeg blevet kontaktet af 2 mænd som jeg flirtede/kyssede med helt tilbage i 14/15 års alderen ,, (snart 40 år så det er mange år siden) De er begge gift men de har pludselig fået åhhh så mange følelser tilbage efter de så mit billede igen og gammel kærlighed ruster aldrig og stolpe op og stolpe ned ... Ingen af dem virker til at være på vej ud af deres forhold .. Hvad fanden har mænd gang i ??? Er de bare ude på lidt ekstra sex ved siden af konen ???  Jeg er sgu ved at være træt af mænd .. Undtagen min egen som ikke har facebook ... Vil lige sige at de 2 der skriver ved godt jeg er i et forhold .. Ærligt er der så meget løs sex rundt omkring ???

Tror nostalgien har ramt dem ... og at de måske kan mærke det med alderen og er på vej til at købe en rød sportsvogn du ved midtvejskrise osv ...

Har selv kontakt med én eks .. sådan delvist ... men ikke på denne måde overhovedet

Anmeld

5. september 2012

Lady Marion <3

Uhh jeg er så skuffet over de skide mænd ,, Det er garanteret fordi de mangler spænding og var jeg frisk ville de begge være ders koner utro med det samme ... Håber satme ikke det gælder alle mænd bvdr (kaste-op-smiley)

Anmeld

5. september 2012

Lady Marion <3

serinasmor skriver:

Tror nostalgien har ramt dem ... og at de måske kan mærke det med alderen og er på vej til at købe en rød sportsvogn du ved midtvejskrise osv ...

Har selv kontakt med én eks .. sådan delvist ... men ikke på denne måde overhovedet

Tror nemlig du har ramt hovedet på sømmet der ,, desperate er de

Anmeld

5. september 2012

B&J

øv hvor er de bare nogle pader for at sige det mildt..... forstår slet ikke de er så dumme og stakkels deres koner

men godt du bare er så kold over ´for dem

Anmeld

5. september 2012

Lady Marion <3

B&J skriver:

øv hvor er de bare nogle pader for at sige det mildt..... forstår slet ikke de er så dumme og stakkels deres koner

men godt du bare er så kold over ´for dem

Utroligt de tør , de kender mig jo reelt ikke og jeg kunne jo nemt sende deres "hyggelige"beskeder direkte til deres koner (meget nemt på face ) ha ha   ja de burde jo vide det .

Anmeld

5. september 2012

B&J

Lady Marion <3 skriver:

Utroligt de tør , de kender mig jo reelt ikke og jeg kunne jo nemt sende deres "hyggelige"beskeder direkte til deres koner (meget nemt på face ) ha ha   ja de burde jo vide det .

jaaa men de må da være så dumme at de slet ikke tænker så langt

hvad hulen laver de et det forhold/ægteskab hvis de bare vil have noget så må de da forlade den kvinde de er sammen med også finde noget nyt..

ja de skal sku blive MÆND og ikke små drenge

Anmeld

5. september 2012

Bassemor<3

Lady Marion <3 skriver:

ja jeg kunne nok ikke lade være med at sende dem videre..

Anmeld

5. september 2012

Clisolka

Lady Marion <3 skriver:

Jeg har haft Facebook i mange år men inden for de 3 sidste mdr er jeg blevet kontaktet af 2 mænd som jeg flirtede/kyssede med helt tilbage i 14/15 års alderen ,, (snart 40 år så det er mange år siden) De er begge gift men de har pludselig fået åhhh så mange følelser tilbage efter de så mit billede igen og gammel kærlighed ruster aldrig og stolpe op og stolpe ned ... Ingen af dem virker til at være på vej ud af deres forhold .. Hvad fanden har mænd gang i ??? Er de bare ude på lidt ekstra sex ved siden af konen ???  Jeg er sgu ved at være træt af mænd .. Undtagen min egen som ikke har facebook ... Vil lige sige at de 2 der skriver ved godt jeg er i et forhold .. Ærligt er der så meget løs sex rundt omkring ???

Ja, det tror jeg faktisk der er - desværre  

Jeg har ikke selv nogle ex'er på Facebook - de er bl.a. grunden til at min profil er topprivat. Jeg har 2 stykker som ikke skal kunne se noget overhovedet, for de skal ikke i nærheden af mig pga. voldeligt forhold 

Min kæreste blev kontaktet for et par måneder siden af sin ex - hun ville have et forhold op og køre igen, men der satte jeg stolen for døren, så måtte han vælge, for hun skulle ikke ødelægge det vi har nu (vi har været sammen i 4½ år og har en datter sammen), så han slettede hende og blokerede hende 

Anmeld

5. september 2012

mariesmavse92

Krussedulle skriver:

Uf! Jeg tror desværre også at der er flere end man tror!!

Må indrømme, at jeg har bedt min mand slette hans eks-kæreste fra sin venneliste! .. I know, det er da ikke mit bord osv.. Jo! Det syntes jeg det var..Han har familie med mig, og i min optik er der en grund til at det hedder eks!

Jeg ville nok bare ignorere det. Og slette dem

Har det på samme måde!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.