Hvad gør jeg lige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2012

An&Jo

mor2011_ skriver:

du må får max 600mg af smertestillende (staves) medicin 

Mon det er grund nok til at ringe til lægevagten, så jeg kan få noget stærkere??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

Camillos

An&Jo skriver:

Mon det er grund nok til at ringe til lægevagten, så jeg kan få noget stærkere??

hvis du pludselig har så ondt så synes jeg du skulle en tur.til.lægen eller vagtlægen når din medicin ikke. vil virke mere. du kan jo ricikere det er noget andet

Anmeld

5. september 2012

An&Jo

Camillos skriver:

hvis du pludselig har så ondt så synes jeg du skulle en tur.til.lægen eller vagtlægen når din medicin ikke. vil virke mere. du kan jo ricikere det er noget andet

Ja må vidst lige have svigermor i baghånden hvis lægevagten vil se mig, for har sindssygt ondt.. :/

Desværre er jeg alene med begge drenge, så svigermor skal over og se efter dem imens hvis det er..

Anmeld

5. september 2012

Camillos

An&Jo skriver:

Ja må vidst lige have svigermor i baghånden hvis lægevagten vil se mig, for har sindssygt ondt.. :/

Desværre er jeg alene med begge drenge, så svigermor skal over og se efter dem imens hvis det er..

synes du skal ringe til din sviger nu og så til lægen. 

Anmeld

5. september 2012

An&Jo

Camillos skriver:

synes du skal ringe til din sviger nu og så til lægen. 

Det lyder som en god ide..

Anmeld

5. september 2012

serinasmor

An&Jo skriver:

Hmm ... mener det er på sundhed.dk du kan tjekke dine recepter .. der kan være specielle forhold der gør at du ikke kan bruge vores viden om din medicin til noget

På recepten burde stå hvor mange gange om dagen

Anmeld

5. september 2012

mor2011_

An&Jo skriver:

synes at du skal ringe til vgtlægen hvis du har virkelig såååå ondt men du får ikke andet hvis du har allreade taget 600mg men du skal måske have morfin eller andet istedfor håber at du får det snart bedre

Anmeld

5. september 2012

An&Jo

mor2011_ skriver:

synes at du skal ringe til vgtlægen hvis du har virkelig såååå ondt men du får ikke andet hvis du har allreade taget 600mg men du skal måske have morfin eller andet istedfor håber at du får det snart bedre

Jeg har lige været på apoteket efter noget stærkere som blev sendt afsted.. Har fået udskrevet dolol 50mg og må sårbare en enkelt af dem idag og 2 panodiler mere og det er så det

Anmeld

5. september 2012

mor2011_

An&Jo skriver:

Jeg har lige været på apoteket efter noget stærkere som blev sendt afsted.. Har fået udskrevet dolol 50mg og må sårbare en enkelt af dem idag og 2 panodiler mere og det er så det

HÅBER AT DET HJÆLPER 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.