Hvad gør jeg lige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2012

K&S

An&Jo skriver:

Jeg ved godt hvad jeg fejler, så tror ikke helt den gælder så??

Jeg er bare i tvivl om hvordan jeg må dosere mine smertestillende, for har jo selvfølgelig fået smidt æsken væk, så har kun bøtten..

Har du prøvet at ringe til Akuttelefonen på 1813?

Der kommer du til at snakke med en sygeplejerske...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

Turtles

An&Jo skriver:

ender nok ved lægevagten hvis det fortsætter i den her dur for at få noget stærkere, for jeg har godt nok ondt..

Nu ved jeg ikke hvad du fejler men jeg går selv og døjer med en diskus i ryggen i øjeblikket, og det vigtigeste er at jeg blir smertedækket så man kan fungere osv. Jeg får 3 gange dagligt. Ibubrofen 600mg, muskelafslappende 250mg sammen med penodil.. Der ud over kan jeg tage 3 gange daglig eller sammen med de andre dolol på 100 mg.
Ring til læge vagten og få dem til at hjælpe dig,.

God bedring.

Anmeld

5. september 2012

An&Jo

K&S skriver:

Har du prøvet at ringe til Akuttelefonen på 1813?

Der kommer du til at snakke med en sygeplejerske...

nej for vidste ikke der var sådan en telefon..

men det må jeg da lige prøve så..

Anmeld

5. september 2012

K&S

An&Jo skriver:

Det er todolac 300mg
jeg har kun taget en sammen med 2 panodiler og det var kl 10 i formiddags.. problemet er jo lidt at jeg ikke kan huske hvor mange gange om dagen jeg må tage dem og hvor mange.. :/

http://min.medicin.dk/Medicin/Praeparater/1232

Anmeld

5. september 2012

_-Kathrine-_

Lmk.dk
Der kan du tjekke doseringer på al slags medicin

Anmeld

5. september 2012

An&Jo

Turtles skriver:

Nu ved jeg ikke hvad du fejler men jeg går selv og døjer med en diskus i ryggen i øjeblikket, og det vigtigeste er at jeg blir smertedækket så man kan fungere osv. Jeg får 3 gange dagligt. Ibubrofen 600mg, muskelafslappende 250mg sammen med penodil.. Der ud over kan jeg tage 3 gange daglig eller sammen med de andre dolol på 100 mg.
Ring til læge vagten og få dem til at hjælpe dig,.

God bedring.

lægerne har i flere år haft mistanke til at det er gigt, og skal os igang med en udredning for det nu her, men skal jo lige tage mig sammen, synes ikke det er fedt at få et gigt stempel inden jeg er 23 år og så slet ikke når jeg ved at jeg har haft det de sidste 6-7 år hvis det er det..

men får slet slet ikke så mange smertestillende, jeg har fået udskrevet todolac igennem alle årene og de har kunnet smertedække mig, men det kan de slet ikke idag..

Anmeld

5. september 2012

An&Jo

K&S skriver:

http://min.medicin.dk/Medicin/Praeparater/1232

ja det fandt jeg godt på netdoktor også.. men det betyder jo så også at jeg faktisk kun må tage dem én gang mere idag, og så vil jeg hellere vente og tage den ldit senere så jeg kan sove i nat..

Anmeld

5. september 2012

Turtles

An&Jo skriver:

lægerne har i flere år haft mistanke til at det er gigt, og skal os igang med en udredning for det nu her, men skal jo lige tage mig sammen, synes ikke det er fedt at få et gigt stempel inden jeg er 23 år og så slet ikke når jeg ved at jeg har haft det de sidste 6-7 år hvis det er det..

men får slet slet ikke så mange smertestillende, jeg har fået udskrevet todolac igennem alle årene og de har kunnet smertedække mig, men det kan de slet ikke idag..

Det er nok en god ide med en udredelse så du kan blive behandlet og ikke mindst smertedækket. Og hvis du har så ondt som du siger og du kun må tage dem to gange i døgnet er det jo slet ikke holdbart.
Du skal jo også kunne sove, ellers fungere man jo slet ikke..!

Håber du snart får en god dag trods alt

Anmeld

5. september 2012

An&Jo

Turtles skriver:

Det er nok en god ide med en udredelse så du kan blive behandlet og ikke mindst smertedækket. Og hvis du har så ondt som du siger og du kun må tage dem to gange i døgnet er det jo slet ikke holdbart.
Du skal jo også kunne sove, ellers fungere man jo slet ikke..!

Håber du snart får en god dag trods alt

jeg har jo kunnet holde mig smertedækket under mine "anfald" indtil igår og idag..

Anmeld

5. september 2012

mor2011_

du må får max 600mg af smertestillende (staves) medicin 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.