Hvad gør jeg lige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.724 visninger
38 svar
0 synes godt om
5. september 2012

An&Jo

Jeg sidder her i et smertehelvede af de helt store, og de smertestillende jeg tog tidligere idag har bare slet ikke hjulpet.. Problemet er så nu at jeg ikke kan huske hvor mange jeg må tage om dagen, og jeg kan ikke ringe til egen læge, da sekretærerne har lukket telefonen ned for idag åbenbart.. man kan kun komme til ved akut opstået sygdom..

Men er der andre steder man kan ringe hen for at få det afvide?? Jeg vil jo altså ikke ende med en overdosis, så tør ikke tage flere lige nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

2721

Hvad hedder medicinen, hvor meget er den på og hvor mage har du taget? Måske jeg kan hjælpe

Anmeld

5. september 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

Jeg sidder her i et smertehelvede af de helt store, og de smertestillende jeg tog tidligere idag har bare slet ikke hjulpet.. Problemet er så nu at jeg ikke kan huske hvor mange jeg må tage om dagen, og jeg kan ikke ringe til egen læge, da sekretærerne har lukket telefonen ned for idag åbenbart.. man kan kun komme til ved akut opstået sygdom..

Men er der andre steder man kan ringe hen for at få det afvide?? Jeg vil jo altså ikke ende med en overdosis, så tør ikke tage flere lige nu..

Kan du ikke tjekke dosis på netdoktor? Jeg mener de har det meste medicin derinde

Anmeld

5. september 2012

morethanperfect

An&Jo skriver:

Jeg tror du kan ringe ned på apoteket for at høre ..

Anmeld

5. september 2012

Laulund87

Ringer til en anden tilfældig læge og spørger?

Bare sig at du ikke kan komme igennem til egen læge..

Anmeld

5. september 2012

An&Jo

Bøllemyr skriver:

Hvad hedder medicinen, hvor meget er den på og hvor mage har du taget? Måske jeg kan hjælpe

Det er todolac 300mg
jeg har kun taget en sammen med 2 panodiler og det var kl 10 i formiddags.. problemet er jo lidt at jeg ikke kan huske hvor mange gange om dagen jeg må tage dem og hvor mange.. :/

Anmeld

5. september 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Kan du ikke tjekke dosis på netdoktor? Jeg mener de har det meste medicin derinde

måske jeg kan det.. det må lige prøves..

Anmeld

5. september 2012

Tulle28

Hmm er der ikke en hotline man kan ringe til? 113 eller noget i den stil?

Anmeld

5. september 2012

An&Jo

morethanperfect skriver:

Jeg tror du kan ringe ned på apoteket for at høre ..

ja det kan jo egentlig også være..

Anmeld

5. september 2012

An&Jo

Laulund87 skriver:

Ringer til en anden tilfældig læge og spørger?

Bare sig at du ikke kan komme igennem til egen læge..

kan ikke ringe til en tilfældig læge, for vi har kun et lægehus i omegnen og de har lukket telefonerne for idag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.