Stiller jeg det forkert op??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

4xGreve

LR85 skriver:

ja..

jeg tror bare a markedet er alt for stort, så folk kan sortere og vælge frit.

hvis jeg skulle købe brugt, ville jeg klart også købe billigst.

men ja, jeg har dig ikke svar, når det ikke engang lykkes at sælge for sølle 5 kr stk.

tror det handler mere om held, a der er en der lige finder DIT tøj specielt

jah... det håber jeg så der en dag er en der gør!

tak for svar og da du også har besvær med at sælge dit tøj ønsker jeg også dig held og lykke med dit tøj salg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

LR85

4xGreve skriver:

jah... det håber jeg så der en dag er en der gør!

tak for svar og da du også har besvær med at sælge dit tøj ønsker jeg også dig held og lykke med dit tøj salg!

tak, og selvfølgelig i lige måde

Anmeld

5. september 2012

4xGreve

LR85 skriver:

tak, og selvfølgelig i lige måde

Mange tak

Anmeld

5. september 2012

Tabula Rasa

Jeg har ikke set din tråd, men jeg står af hvis der er en mega lang liste med tekst først, fx 20 linjer hvor der står billed 1 info, billed 2 info osv. For jeg synes det bliver forvirrende selv at tælle sig frem til hvilket billede der hører til hvilken tekst, for så at køre op og checke info, og så ned igen .

Anmeld

5. september 2012

4xGreve

Tabula Rasa skriver:

Jeg har ikke set din tråd, men jeg står af hvis der er en mega lang liste med tekst først, fx 20 linjer hvor der står billed 1 info, billed 2 info osv. For jeg synes det bliver forvirrende selv at tælle sig frem til hvilket billede der hører til hvilken tekst, for så at køre op og checke info, og så ned igen .

Det er lige præcis sådan jeg har stillet det op, hvordan forslår du så man gøristedet for?

Anmeld

5. september 2012

Janni.

Hej med dig.
Jeg har lige kigget på dine salgsannoncer, synes da bestemt det er tøj som er værd at sælge. Desværre er min søn i str 92, så kan ikke hjælpe dig af med noget af det.

Jeg ved ikke hvordan man stiller anderledes op, men det var en mulighed med en smule mere overskuelighed.

Godt salg til dig.

Anmeld

5. september 2012

4xGreve

Janni. skriver:

Hej med dig.
Jeg har lige kigget på dine salgsannoncer, synes da bestemt det er tøj som er værd at sælge. Desværre er min søn i str 92, så kan ikke hjælpe dig af med noget af det.

Jeg ved ikke hvordan man stiller anderledes op, men det var en mulighed med en smule mere overskuelighed.

Godt salg til dig.

Tak for svar  Hvordan tænker du når du forslår at stille det mere overskueligt op? Og syntes også det er noget lækkert tøj

Anmeld

5. september 2012

Frk. Himmelblå

Har lige tjekket annoncen. Jeg synes, den ser rimeligt overskuelig ud. - Måske nr. på billederne også?

Synes dog, det er lidt dyrt. H&M og Pippi og den slags, kan man ikke forvente at få noget for, - så de er bare en slags ekstra, der kan følge med. I forhold til den betragtning, vil jeg mene, at hele pakken skulle ligge på omkring 250-300 inkl. porto. Maks. 

Men det er jo det værd, som man kan få for det! 

Anmeld

5. september 2012

4xGreve

Frk. Himmelblå skriver:

Har lige tjekket annoncen. Jeg synes, den ser rimeligt overskuelig ud. - Måske nr. på billederne også?

Synes dog, det er lidt dyrt. H&M og Pippi og den slags, kan man ikke forvente at få noget for, - så de er bare en slags ekstra, der kan følge med. I forhold til den betragtning, vil jeg mene, at hele pakken skulle ligge på omkring 250-300 inkl. porto. Maks. 

Men det er jo det værd, som man kan få for det! 

Der er jo også mærketøj samt Helt nyt ubrugt tøj.???

Anmeld

5. september 2012

De3Guldklumper

4xGreve skriver:

Jeg har oprettet en tråd inde i køb og salg med salg af drenge tøj str. 62-68 og str. 74.

stiller jeg det forkert op eller er det jeg prøver at sælge simpelhen ikke det værd??

jeg spøger ikke fordi jeg på nogen måder er negativ men af den simpel grund at jeg virkelig gerne vil vide det og så jeg i fremtiden ved om det er værd jeg sidder min tid på det og om det overhovedte er noget nogen gider at købe eller om jeg bare stiller det helt forkert op?

syntes personligt mit tøj er billigt men det kan være jeg tager fejl? er ikke så meget inde i det så piger hjælp mig lige på det rette spor her

4xGreve

Din annonce ser rigtig fin ud. Desværre er markedet for salg af brugt tøj enormt og langt de fleste køber slet ikke de billige mærker som name it, h&m uanset hvor billigt de får det.

Så for at være ærlig så ja - det kan godt vise sig at være spild af din tid. Det er mærkevarerne størstedelen vil have.

Jeg ville sælge de billige mærke som eb samlet pakke til 2-300 kr på evt den blå avis.

Håber nogen bider på for som sagt din annonce er rigtig fin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.