Stiller jeg det forkert op??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.434 visninger
23 svar
0 synes godt om
4. september 2012

4xGreve

Jeg har oprettet en tråd inde i køb og salg med salg af drenge tøj str. 62-68 og str. 74.

stiller jeg det forkert op eller er det jeg prøver at sælge simpelhen ikke det værd??

jeg spøger ikke fordi jeg på nogen måder er negativ men af den simpel grund at jeg virkelig gerne vil vide det og så jeg i fremtiden ved om det er værd jeg sidder min tid på det og om det overhovedte er noget nogen gider at købe eller om jeg bare stiller det helt forkert op?

syntes personligt mit tøj er billigt men det kan være jeg tager fejl? er ikke så meget inde i det så piger hjælp mig lige på det rette spor her

4xGreve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

LR85

4xGreve skriver:

Jeg har oprettet en tråd inde i køb og salg med salg af drenge tøj str. 62-68 og str. 74.

stiller jeg det forkert op eller er det jeg prøver at sælge simpelhen ikke det værd??

jeg spøger ikke fordi jeg på nogen måder er negativ men af den simpel grund at jeg virkelig gerne vil vide det og så jeg i fremtiden ved om det er værd jeg sidder min tid på det og om det overhovedte er noget nogen gider at købe eller om jeg bare stiller det helt forkert op?

syntes personligt mit tøj er billigt men det kan være jeg tager fejl? er ikke så meget inde i det så piger hjælp mig lige på det rette spor her

4xGreve

ved ikke helt hvad du mener med a stille det forkert op??

men kan sige a børnetøj er INTET værd, markedet er for stort og der er for amnge der sælger og for lidt om budet.

Jeg prøvet selv a sælge hvor folk endda selv kan vælge deres pris, og der er ingen der henvender sig

ellers har jeg sat det til 5-10 kr stk, stadig ingen der henvender sig.

Tror bare a der er alt for meget tøj til salg, i forhold til folk der gerne vil købe

Anmeld

4. september 2012

Nea85

LR85 skriver:

men kan sige a børnetøj er INTET værd, markedet er for stort og der er for amnge der sælger og for lidt om budet.

Jeg prøvet selv a sælge hvor folk endda selv kan vælge deres pris, og der er ingen der henvender sig

Tror bare a der er alt for meget tøj til salg, i forhold til folk der gerne vil købe

Jeg tror du har fuldstændig ret!

Anmeld

4. september 2012

4xGreve

LR85 skriver:

Når jeg tænker om jeg stiller det forkert op mener jeg om der er for meget info, for lidt info, om det er for uoverskueligt mm.

Og ja du har helt ret, alt for mange sælger og for lidt køber

kunne jo bare være det var mig der gjorde noget helt forkert

Anmeld

4. september 2012

LR85

4xGreve skriver:

Når jeg tænker om jeg stiller det forkert op mener jeg om der er for meget info, for lidt info, om det er for uoverskueligt mm.

Og ja du har helt ret, alt for mange sælger og for lidt køber

kunne jo bare være det var mig der gjorde noget helt forkert

ja nu ved jeg ikke hvordan du sætter det op.

jeg kan personligt godt lide kort og præsis tekst og mange fyldsgørende billeder.

men ja.... det er ikke fordi jeg har heldet med sig.

det hjælper altid hvis man har nogen dyre mærker.

solgte forleden en SLIDT body fra Molo... jeg fatter ikke a folk ville give penge for den, men jo... det ville de godt.

men alt det jeg har fra H&M og NameIt, som er flot stand... det vil folk ikke have

Anmeld

4. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har lige været inde og kigge og syntes da at de ser meget fornuftige ud! 

Nu har jeg 2 piger, så ska ik lige bruge drengtøj, men syntes da de samlede priser ser fine ud! Vh stine

Anmeld

4. september 2012

4xGreve

LR85 skriver:

ja nu ved jeg ikke hvordan du sætter det op.

jeg kan personligt godt lide kort og præsis tekst og mange fyldsgørende billeder.

men ja.... det er ikke fordi jeg har heldet med sig.

det hjælper altid hvis man har nogen dyre mærker.

solgte forleden en SLIDT body fra Molo... jeg fatter ikke a folk ville give penge for den, men jo... det ville de godt.

men alt det jeg har fra H&M og NameIt, som er flot stand... det vil folk ikke have

ja det er også det jeg tænker altså jeg har meget blandet og mange forskellige mærker men ingen har bidt på endnu... og jeg aner intet om at sælge så hvis de syntes min pris er for inkl. porto må de jo sige det for så finder vi nok prisen sammen.

Anmeld

4. september 2012

Underskøn

Nea85 skriver:

Jeg tror du har fuldstændig ret!

Nea , gider du kontakte mig i en pb? Ville gøre det selv men er ret ny herinde og ved ikke hvordan

Anmeld

4. september 2012

4xGreve

StineW79 skriver:

Har lige været inde og kigge og syntes da at de ser meget fornuftige ud! 

Nu har jeg 2 piger, så ska ik lige bruge drengtøj, men syntes da de samlede priser ser fine ud! Vh stine

Mange tak... jeg er ikke så erfarende i det med at sælge men vi står og virkelig mangler pengene da jeg gerne snart vil starte på uddannelse og væk fra kontanthjælp men det kræver lige lidt ekstra penge til matrialer mm. og dem håbede jeg at kunne få igennem salg af det aflagte.

og har ingen idé om havd brugt koster men så må vi jo tag den og folk må komme med bud.

Anmeld

4. september 2012

LR85

4xGreve skriver:

ja det er også det jeg tænker altså jeg har meget blandet og mange forskellige mærker men ingen har bidt på endnu... og jeg aner intet om at sælge så hvis de syntes min pris er for inkl. porto må de jo sige det for så finder vi nok prisen sammen.

ja..

jeg tror bare a markedet er alt for stort, så folk kan sortere og vælge frit.

hvis jeg skulle købe brugt, ville jeg klart også købe billigst.

men ja, jeg har dig ikke svar, når det ikke engang lykkes at sælge for sølle 5 kr stk.

tror det handler mere om held, a der er en der lige finder DIT tøj specielt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.