Stress sænker ikke dine chancer for graviditet ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2012

Viventerjer

Åse skriver:

Jeg stadigvæk lidt svært at se tingene på den lyse side, men det skal måske nok komme, tror først jeg bliver rigtig glad igen når jeg ser et hjerteblink i min livmoder. Men har lige et spørgsmål du måske kan svare på, da jeg var på hospitalet og fik fjernet min sidste æggeleder sagde jeg til lægen at jeg var glad for at nu kunne det aldrig ske igen, der efter siger hun, at det kunne det måske godt, og derefter gik hun. Jeg tænker, hvordan kan det ske når jeg ikke har nogle æggeleder??? Det er da umuligt ikke?

Jeg har også i langt tid været pessimistisk og grædt meget.. Forfærdeligt for ham jeg bor sammen med men er pludselig vendt .. Ved ikke helt hvorfor, men glæder mig til start nu

Jeg vil også sige det er umuligt !!! Det er jo i æggelederene Ægget sætter sig fast ved GUL. + det bl.a var derfor jeg fik den fjernet og det var en lægelig vurdering.. Forstår ikke hvorfor hun har sagt det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

Åse

Viventerdig skriver:

Jeg har også i langt tid været pessimistisk og grædt meget.. Forfærdeligt for ham jeg bor sammen med men er pludselig vendt .. Ved ikke helt hvorfor, men glæder mig til start nu

Jeg vil også sige det er umuligt !!! Det er jo i æggelederene Ægget sætter sig fast ved GUL. + det bl.a var derfor jeg fik den fjernet og det var en lægelig vurdering.. Forstår ikke hvorfor hun har sagt det

Min mand har det heller ikke for let her i øjeblikket, jeg kan være så glad det ene øjeblik og det næste sir, vred og ked af det, dog ikke på ham.
Jeg forstår heller ikke den læge, men har virkelig kun mødt mærkelig læger igennem alt det hen, men det var en virkelig sød sygeplejeske og det må jeg sige, at jeg var glad for.
Jeg håber det lykkes for jer, hvornår skal i, i behanling?

Anmeld

6. september 2012

Viventerjer

Åse skriver:

Min mand har det heller ikke for let her i øjeblikket, jeg kan være så glad det ene øjeblik og det næste sir, vred og ked af det, dog ikke på ham.
Jeg forstår heller ikke den læge, men har virkelig kun mødt mærkelig læger igennem alt det hen, men det var en virkelig sød sygeplejeske og det må jeg sige, at jeg var glad for.
Jeg håber det lykkes for jer, hvornår skal i, i behanling?

Der ikke andet for end og prøve at, holde sammen og kæmpe for at, være positiv

Man møder mange specielle typer på sin vej.. Jeg er dog glad for skive fertilitetsklinik .. De er bare "perfekte"

Vi skal igang med IVF lang protokol (nedregulering + hormoner) efter næste mens. som gerne skulle komme denne uge 7 9 13

Anmeld

6. september 2012

Åse

Viventerdig skriver:

Der ikke andet for end og prøve at, holde sammen og kæmpe for at, være positiv

Man møder mange specielle typer på sin vej.. Jeg er dog glad for skive fertilitetsklinik .. De er bare "perfekte"

Vi skal igang med IVF lang protokol (nedregulering + hormoner) efter næste mens. som gerne skulle komme denne uge 7 9 13

Mange gange held og lykke

Anmeld

6. september 2012

Viventerjer

Åse skriver:

Mange gange held og lykke

Og i lige måde da

Anmeld

9. september 2012

Putomanen

Jeg synes faktisk, at dette klip med Anders Nyboe Andersen er ret interessant i forhold til denne debat

http://barnloes.nu/?cat=126

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.