Viventerdig skriver:
Tror også der er noget om det !!! 
For sent i hvilken forstand? 
Lang historie, men kort fortalt så blev jeg gravid 2010 men det var en GUL, og de fjernet min ene æggeleder, de undersøgte aldrig hvorfor det skete. Så år 2011 gik prøvet jeg igen, men der skete ikke noget så gik til lægen og spurgte om en henvisning til en gyn. For at se om der var noget galt, jeg fik at vide at jeg var stresset, så jeg skulle bare slappe mere af (jeg er en person som laver meget, men det betyder ikke at jeg er stresset) nå men der gik lidt over et år, 2012 juli fans jeg ud af jeg var gravid, og vi var sindsyg glade, men sørme så om det var en GUL igen, og de fjernet min sidste æggeleder. Jeg var til lægen ca 3 gange hvor ordet stress blev brugt, lige før operationen blev ordet underlivsbetændelse og klamydia brugt, og det har jeg aldrigt haft efter operationen fandt de ud af at det var vandsyster så sad i æggelæderen og ligesom lukket for ind/ud gangen dem kunne de havde fjernet for lang tid siden hvis de havde sendt mig til en gyn . Som havde opdaget dem. Så nu skal jeg have hjælp, så må vi se hvordan det går
Anmeld