Erfaringer om gipsmaver søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2012

christina92

Malli skriver:

Hejsa. Nu ved jeg ikke om du har forsøgt dig endnu engang med gipsmaven. Men jeg lavede en for godt og vel en månede siden.
Du kan se resultatet under min profil, i debatter oprettet af mig.

Jeg fik den lavet stående, og det kan man sagtens, det er meget nemt og ligetil, alle detaljer var med. Brystvorter, og navlen kunne man også se på det færdige resultat. Det eneste der er når du får den lavet stående, er at når gipsen begynder at tørre op, begynder den langsomt at løsne sig, og så skal du bare ligw støtte med hænderne under maven. og så vil jeg råde dig til at dække godt af med sorte sække, for hold da op det sviner og en sidste ting, smid også trusserne. Jeg tog ikke mine af, hvilket resulterede i at de blev "gipset" fast da det jo drypper og sjasker en del det gips. Så det fjorde RET ondt at skulle tage dem af bagefter
Held og lykke med projektet - jeg er selv gået igang med at dekorere min gips mave, det er så hyggeligt

DIN ER BARE SÅ FLOT!!!

Hvordan har du filmet brysterne så de sidder på pænt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

Malli

christina92 skriver:

DIN ER BARE SÅ FLOT!!!

Hvordan har du filmet brysterne så de sidder på pænt??

Jeg brugte ikke film. Bare en MASSE (en dåse) vaseline. Og det fungerede fint. Vil dog råde til at du sætter noget film nede under maven og rundt. For alle de små hår man har dernede, der bed min gips sig fast, og det gjorde virkelig ondt at få den af

Anmeld

5. september 2012

christina92

Malli skriver:

Jeg brugte ikke film. Bare en MASSE (en dåse) vaseline. Og det fungerede fint. Vil dog råde til at du sætter noget film nede under maven og rundt. For alle de små hår man har dernede, der bed min gips sig fast, og det gjorde virkelig ondt at få den af

Av ja!! Vi endte også med kun at have film om maven i går så kunne være vi skulle det igen.

Anmeld

5. september 2012

lio

christina92 skriver:

Orv ja, kan godt vlre vi lige skal overveje at det grisser lidt

Klippede i strimler af gipsen inden i dyppede det i vand?

Ja det gjorde vi en det klistrede hurtigt til så man skal være varsom.

Anmeld

5. september 2012

Deaktiveret profil

Camillamuz skriver:

Haha, sådan er vi nogle der er, hvor imod andre tager det mere stille og roligt.. 

Ja self, det skal jeg nok ..

Her er så vores resultat, det var lidt svært i starten, men det er blevet meget godt.. Nu skal den bare tørre og imorgen skal den males.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. september 2012

Deaktiveret profil

christina92 skriver:

Glæder mig til at se resultatet!!

Jeg gav 130 for 6*10cm*2m og 1*15cm*2m

Okay super.. :-) 

Jeg fandt noget i bilka, som jeg bare har købt..

Har sat resultatet ind længere nede.

Anmeld

26. september 2012

FrkRaarup

christina92 skriver:

Som overskriftet siger, vil jeg super super gerne høre alle jeres erfaringer og gode råd om at lave gips maver

Jeg har købt gips på apoteket. Jeg vil gerne lave den stående og har tænkt at jeg ville rulles i Vitawap inden.

Men vil SUPER gerne høre ALLE erfaringer inden vi kaster os ud i projektet

På forhånd tak 

Opper lige.

TS: håber det er ok!

Jeg vil meget gerne se nogle gipsmaver med/uden maling/pynt og evt. tips ;D

Anmeld

26. september 2012

Miss Kat

christina92 skriver:

PUHA!

Så er første forsøg ovre  FUCK DET ER SVÆRT

for det første er det utrolig svært at få filmen til at sidde ordentligt på brysterne. De kom til at se hel vanskabte ud! OG skæve og al mulig andet

Så vi endte med at smørre vaseline og tyk creme på det øverste og så bare film på maven.

Så gik vi igang, vi startede på maven og derefter brysterne. Da vi var igang med brysterne kunne jeg lige så stille mærke at filmen begyndte at løsne sig, dette viste sig desværre ikke at blive det største problem, for da kæresten var færdig med første omgang, ja så jeg LIGE I BRÆDDERNE!

Har lidt lavt blodtryk men havde SLET ikke tænkt på det kunne blive et problem, men projektet blev FULDSTÆNDIG ødelagt da jeg pludselig ender lige så tyk, lang og fuld af gips på gulvet  

ØV! Hvordan har folk lavet brysterne pæne??

Vi forsøger igen i nærmeste fremtid

Godt du ikke kom noget til!!

Anmeld

27. september 2012

christina92

FrkRaarup skriver:

Opper lige.

TS: håber det er ok!

Jeg vil meget gerne se nogle gipsmaver med/uden maling/pynt og evt. tips ;D

Min er nu hængt op i stuen og har fået et fint pink bånd rundt under brystet. Enkelt men det ser hammer fint ud

Anmeld

27. september 2012

christina92

Miss Kat skriver:

Godt du ikke kom noget til!!

Ja det må man nok sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.