Erfaringer om gipsmaver søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.458 visninger
29 svar
0 synes godt om
4. september 2012

christina92

Som overskriftet siger, vil jeg super super gerne høre alle jeres erfaringer og gode råd om at lave gips maver

Jeg har købt gips på apoteket. Jeg vil gerne lave den stående og har tænkt at jeg ville rulles i Vitawap inden.

Men vil SUPER gerne høre ALLE erfaringer inden vi kaster os ud i projektet

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

lio

jeg lavede min liggende (grundet smerter) men ja, folie rundt om det hele også smurte jeg vaseline ved kanterne.  brugte 7 ruller som var mave og bryster, det var kanon sjovt. kan smide et billede med

Det grissede meget på gulvet så lå på plastik på et tæppe for at skåne mest muligt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. september 2012

FrkRaarup

Laijona Äiti skriver:

jeg lavede min liggende (grundet smerter) men ja, folie rundt om det hele også smurte jeg vaseline ved kanterne.  brugte 7 ruller som var mave og bryster, det var kanon sjovt. kan smide et billede med

Det grissede meget på gulvet så lå på plastik på et tæppe for at skåne mest muligt.

Anmeld

4. september 2012

christina92

Laijona Äiti skriver:

Orv ja, kan godt vlre vi lige skal overveje at det grisser lidt

Klippede i strimler af gipsen inden i dyppede det i vand?

Anmeld

4. september 2012

Vidunderligeunger

christina92 skriver:

Orv ja, kan godt vlre vi lige skal overveje at det grisser lidt

Klippede i strimler af gipsen inden i dyppede det i vand?

det gjorde vi.. men også nogle lange stykker så der ikke kom grimme mærker o.l.

Jeg sad halvt op.. Tror det er svært at lave stående, men ved det ik

Det kan godt være lidtkoldt, da vandet skal ha en temp. på ca 25 grader og det er liiidt koldt

Anmeld

4. september 2012

Deaktiveret profil

christina92 skriver:

Som overskriftet siger, vil jeg super super gerne høre alle jeres erfaringer og gode råd om at lave gips maver

Jeg har købt gips på apoteket. Jeg vil gerne lave den stående og har tænkt at jeg ville rulles i Vitawap inden.

Men vil SUPER gerne høre ALLE erfaringer inden vi kaster os ud i projektet

På forhånd tak 

Hej med dig. 

Vi lavede en gipsmave på min veninde da hun var gravid, vi rullede hende ind i film først, og så klippede vi gipsen i strimler, så det var nemmere at komme på...  Jeg tror desværre det der svært at lave den stående, men ved det ikke? 

Jeg skal selv ud og investere i noget gips, så vi kan komme igang med min også.. Men jeg er lidt i tvivl om hvordan min stilling skal være igennem det, vil gerne stå op for at maven stritter mest, men vil ikke stå op når det skal omkring brysterne, for så hænger de jo bare

Hvor er det billigst at købe gips henne tror du?

Anmeld

4. september 2012

FrkRaarup

Camillamuz skriver:

Hej med dig. 

Vi lavede en gipsmave på min veninde da hun var gravid, vi rullede hende ind i film først, og så klippede vi gipsen i strimler, så det var nemmere at komme på...  Jeg tror desværre det der svært at lave den stående, men ved det ikke? 

Jeg skal selv ud og investere i noget gips, så vi kan komme igang med min også.. Men jeg er lidt i tvivl om hvordan min stilling skal være igennem det, vil gerne stå op for at maven stritter mest, men vil ikke stå op når det skal omkring brysterne, for så hænger de jo bare

Min beskymring er også mine bryster! De er ikke ligefrem små og super-faste :/

Måske det kan gøres med BH på ? altså film udenom Bh'en?

Kan de evt. tapes op ? ;D

Anmeld

4. september 2012

Deaktiveret profil

FrkRaarup skriver:

Min beskymring er også mine bryster! De er ikke ligefrem små og super-faste :/

Måske det kan gøres med BH på ? altså film udenom Bh'en?

Kan de evt. tapes op ? ;D

Haha, jeg har hellere ikke ligefrem små bryster.. 

På min venindes gipsmave havde hun taget en Bh på, indenunder filmen, så hendes bryster sad fast.. Så de ikke bare dinglede!

Jeg vil bare helst gerne have at man kan se mine brystvorter gennem gipsen, for at gøre den mere livlig, så en Bh ville jo ødelægge det ønske for mig fuldstændig.. 

Men jeg tænker, mon ikke gipsen kan holde brysterne nogenlunde på plads eller måske kan man lige stramme filmen ekstra til ved brysterne så de ikke bare hænger og dingler!

Anmeld

4. september 2012

FrkRaarup

Camillamuz skriver:

Haha, jeg har hellere ikke ligefrem små bryster.. 

På min venindes gipsmave havde hun taget en Bh på, indenunder filmen, så hendes bryster sad fast.. Så de ikke bare dinglede!

Jeg vil bare helst gerne have at man kan se mine brystvorter gennem gipsen, for at gøre den mere livlig, så en Bh ville jo ødelægge det ønske for mig fuldstændig.. 

Men jeg tænker, mon ikke gipsen kan holde brysterne nogenlunde på plads eller måske kan man lige stramme filmen ekstra til ved brysterne så de ikke bare hænger og dingler!

Hæhæ.. Jo, det tænker jeg bestemt at man kan! Det må du da prøve.. Det vil jeg også prøve. Dog er der lang tid til, at jeg skal lave min endnu. Men det er rart med kloge ord på vejen

Anmeld

4. september 2012

christina92

Camillamuz skriver:

Hej med dig. 

Tænker man kan bruge filmen lidt som støtte til brysterne  Spørgsmålet er bare om gipsen glider af hvis man står op.

Jeg har ikke kunne finde det billigere end på apoteket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.