Erfaringer om gipsmaver søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

christina92

PUHA!

Så er første forsøg ovre  FUCK DET ER SVÆRT

for det første er det utrolig svært at få filmen til at sidde ordentligt på brysterne. De kom til at se hel vanskabte ud! OG skæve og al mulig andet

Så vi endte med at smørre vaseline og tyk creme på det øverste og så bare film på maven.

Så gik vi igang, vi startede på maven og derefter brysterne. Da vi var igang med brysterne kunne jeg lige så stille mærke at filmen begyndte at løsne sig, dette viste sig desværre ikke at blive det største problem, for da kæresten var færdig med første omgang, ja så jeg LIGE I BRÆDDERNE!

Har lidt lavt blodtryk men havde SLET ikke tænkt på det kunne blive et problem, men projektet blev FULDSTÆNDIG ødelagt da jeg pludselig ender lige så tyk, lang og fuld af gips på gulvet  

ØV! Hvordan har folk lavet brysterne pæne??

Vi forsøger igen i nærmeste fremtid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Deaktiveret profil

christina92 skriver:

Tænker man kan bruge filmen lidt som støtte til brysterne  Spørgsmålet er bare om gipsen glider af hvis man står op.

Jeg har ikke kunne finde det billigere end på apoteket

Jeg tror ikke det glider af filmen..  

Okay, jeg må prøve apoteket så.. Hvad var prisen? og for hvor meget?

Anmeld

4. september 2012

Deaktiveret profil

FrkRaarup skriver:

Hæhæ.. Jo, det tænker jeg bestemt at man kan! Det må du da prøve.. Det vil jeg også prøve. Dog er der lang tid til, at jeg skal lave min endnu. Men det er rart med kloge ord på vejen

Vi gir den en prøve imorgen min kæreste og jeg.. 

Puha ja, jeg kan godt huske dengang jeg ikke var så langt henne, men hvor jeg havde travlt med at undersøge alt om alle de ting jeg ville prøve af..

Anmeld

4. september 2012

FrkRaarup

Camillamuz skriver:

Vi gir den en prøve imorgen min kæreste og jeg.. 

Puha ja, jeg kan godt huske dengang jeg ikke var så langt henne, men hvor jeg havde travlt med at undersøge alt om alle de ting jeg ville prøve af..

Ja, det har man vel

Jeg har TRAVLT med alt

Skriver du i morgen hvordan det er gået ?

Anmeld

4. september 2012

Deaktiveret profil

FrkRaarup skriver:

Ja, det har man vel

Jeg har TRAVLT med alt

Skriver du i morgen hvordan det er gået ?

Haha, sådan er vi nogle der er, hvor imod andre tager det mere stille og roligt.. 

Ja self, det skal jeg nok ..

Anmeld

4. september 2012

FrkRaarup

Camillamuz skriver:

Haha, sådan er vi nogle der er, hvor imod andre tager det mere stille og roligt.. 

Ja self, det skal jeg nok ..

Det er mit første barn, og det hele skal bare være perfekt.

Super, glæder mig til at høre nærmere

Anmeld

5. september 2012

Malli

Hejsa. Nu ved jeg ikke om du har forsøgt dig endnu engang med gipsmaven. Men jeg lavede en for godt og vel en månede siden.
Du kan se resultatet under min profil, i debatter oprettet af mig.

Jeg fik den lavet stående, og det kan man sagtens, det er meget nemt og ligetil, alle detaljer var med. Brystvorter, og navlen kunne man også se på det færdige resultat. Det eneste der er når du får den lavet stående, er at når gipsen begynder at tørre op, begynder den langsomt at løsne sig, og så skal du bare ligw støtte med hænderne under maven. og så vil jeg råde dig til at dække godt af med sorte sække, for hold da op det sviner og en sidste ting, smid også trusserne. Jeg tog ikke mine af, hvilket resulterede i at de blev "gipset" fast da det jo drypper og sjasker en del det gips. Så det fjorde RET ondt at skulle tage dem af bagefter
Held og lykke med projektet - jeg er selv gået igang med at dekorere min gips mave, det er så hyggeligt

Anmeld

5. september 2012

Malli

5. september 2012

malo

Vi brugte kun vaseline - og fik ikke smurt mig nok ind i siderne, av siger jeg bare da det skulle af 

Jeg har fået lavet en liggende (første barn) og en stående. Jeg kunne næsten ikke holde ud at ligge så længe på ryggen og maven blev ligesom lidt skæv, anden gang stod jeg op og den blev flottere, men det går jo ikke hvis ikke man kan holde ud at stå op så længe.

Men det er et sjovt projekt og bagefter er det ret sjov at "prøve den på"

Anmeld

5. september 2012

christina92

Camillamuz skriver:

Jeg tror ikke det glider af filmen..  

Okay, jeg må prøve apoteket så.. Hvad var prisen? og for hvor meget?

Glæder mig til at se resultatet!!

Jeg gav 130 for 6*10cm*2m og 1*15cm*2m

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.