Glemte 15 måneders vaccinen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2012

Anonym trådstarter

maria_wlt skriver:

SÅ ER VI 2.. 

Jeg gør ikke andet end at hun så bare får den nu her som 16 mdr i stedet

Haha det er ikke sådan at skulle huske på alverdens ting!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Jeg var til 2 års undersøgelse med mine drenge den anden dag, og lægen sidder så og kigger i deres journaler på computeren. Og så kan hun se at de mangler at få deres 15 måneders vaccine

De er 2 år gamle!!!! Det har jeg fuldstændig glemt

Lægen beroligede mig dog med at jeg ikke er den første, og heller ikke den sidste der glemmer den, for der følger ingen undersøgelse med til 15 måneders vaccinen. Så mange glemmer den simpelthen.

Har fået en tid til dem i næste uge

Ups godt lægen med det samme kunne trøste dig med at du ikke er den eneste - det har jeg så også lige bekræftet

Anmeld

5. september 2012

Anonym trådstarter

Fru Skovrup skriver:

tak for reminderen!

min søn er 1 år og 3 mdr, så det jo nu havde slet ikke tænkt på det

Jamen det var da så lidt men hvor var du da JEG skulle have en reminder??

Anmeld

5. september 2012

Anonym trådstarter

Rsa skriver:

Samme her og min datter er 20 måneder... Fik endelig bestilt en tid, det var fuldstændig fløjet hen iver hovedet på mIg, at børnene også skal vaccineres ved de 15 mdr!

det er altså ikke sådan når man skal huske på alt. sine egne samt børnenes aftaler

Anmeld

5. september 2012

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Ingen panik,

Min søn er snart 17 mdr og skal først have sin 12 mdr på fredag. Han har været for syg til at kunne få sin, samt vi har været forhindret pga ferier osv.

Lægen siger, alt ok helt normalt

Christina

Hvordan kan det være at man udsætter vaccinerne når børnene er syge? Er det fordi det er synd at hive sit syge barn ud af døren eller er det fordi der er nogle risici ved det? Meget rart at vide hvis min søn skulle blive syg op til en vaccine

Anmeld

5. september 2012

Valle81

Anonym skriver:

JJeJegj

Hvordan kan det være at man udsætter vaccinerne når børnene er syge? Er det fordi det er synd at hive sit syge barn ud af døren eller er det fordi der er nogle risici ved det? Meget rart at vide hvis min søn skulle blive syg op til en vaccine

Jeg ved det faktisk ikke, men vi er kommet til flere aftaler hvor vi er blevet sendt hjem igen fordi han har været små syg.

Christina

Anmeld

5. september 2012

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Jeg ved det faktisk ikke, men vi er kommet til flere aftaler hvor vi er blevet sendt hjem igen fordi han har været små syg.

Christina

Okay, det må jeg lige forhøre mig om så

Anmeld

5. september 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Tænk at jeg var sådan i panik - rart at have et sted som dette
Jeg har fået tid hos lægen. Sekretæren kunne ikke lade være med at grine af mig

Hihi ja det er jo ikke verdens undergang - og så fik i garanteret begge et grin 

Anmeld

5. september 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg har altid fået at vide, at de ikke må have feber når de skal vaccineres - fordi det kan blive værre  Nogle steder vil de heller ikke vaccinere med blot en forkølelse, men det ville de gerne i mit lægehus 

Anmeld

6. september 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Anonym skriver:

Jamen det var da så lidt men hvor var du da JEG skulle have en reminder??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.