Glemte 15 måneders vaccinen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg har i dag siddet og kigget i min søns vaccine"bog" og får så set at han skulle have haft en vaccine da han var 15 måneder! Synes ellers at jeg havde styr på det Han er knap 19 måneder. Jeg ringede til lægen men blev mødt af telefonsvaren. Hvad er risici ved at han bliver ramt af det vaccinen skulle have beskyttet ham for? Ja, jeg er lidt i panik - dels fordi jeg ikke helt ved hvor meget betydning det har og dels fordi jeg er hamrende flov

Andre der som mig har haft glemt en vaccine som ved lidt mere om hvad det har af betydning?

Du kan sagtens nå det, ring og forklar det som det er til lægen  Isabella kom 2 mrd. bagud i programmet pga. sygdom og der skal gå et vist antal mrd. imellem dem, men hun fik dem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

maria_wlt

Anonym skriver:

Jeg har i dag siddet og kigget i min søns vaccine"bog" og får så set at han skulle have haft en vaccine da han var 15 måneder! Synes ellers at jeg havde styr på det Han er knap 19 måneder. Jeg ringede til lægen men blev mødt af telefonsvaren. Hvad er risici ved at han bliver ramt af det vaccinen skulle have beskyttet ham for? Ja, jeg er lidt i panik - dels fordi jeg ikke helt ved hvor meget betydning det har og dels fordi jeg er hamrende flov

Andre der som mig har haft glemt en vaccine som ved lidt mere om hvad det har af betydning?

SÅ ER VI 2.. 

Jeg gør ikke andet end at hun så bare får den nu her som 16 mdr i stedet

Anmeld

4. september 2012

Faith

Jeg var til 2 års undersøgelse med mine drenge den anden dag, og lægen sidder så og kigger i deres journaler på computeren. Og så kan hun se at de mangler at få deres 15 måneders vaccine

De er 2 år gamle!!!! Det har jeg fuldstændig glemt

Lægen beroligede mig dog med at jeg ikke er den første, og heller ikke den sidste der glemmer den, for der følger ingen undersøgelse med til 15 måneders vaccinen. Så mange glemmer den simpelthen.

Har fået en tid til dem i næste uge

Anmeld

4. september 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
tak for reminderen!

min søn er 1 år og 3 mdr, så det jo nu havde slet ikke tænkt på det

Anmeld

4. september 2012

Rsa

Samme her og min datter er 20 måneder... Fik endelig bestilt en tid, det var fuldstændig fløjet hen iver hovedet på mIg, at børnene også skal vaccineres ved de 15 mdr!

Anmeld

5. september 2012

Valle81

Ingen panik,

Min søn er snart 17 mdr og skal først have sin 12 mdr på fredag. Han har været for syg til at kunne få sin, samt vi har været forhindret pga ferier osv.

Lægen siger, alt ok helt normalt

Christina

Anmeld

5. september 2012

Anonym trådstarter

Schonert skriver:

Igen panik ! Min søn er 3 -4 mrd bagud med alle hans vacciner, da der skal gå bestemt alt måndere imellen dem.
Så det eneste der ville ske er han skal ventet lidt længer få den næste.

Tak for svar - det er meget rart at vide

Anmeld

5. september 2012

Anonym trådstarter

SukkerDronning skriver:

Var i præcis samme situation, Kaya fik den bare da hun var ca 18mdr

Du skal ikke være pinlig, det var en glipper, det kan ske for alle hehe

Tak for trøst ;-) Ja, kan se det er sket for flere.. Puuha

Anmeld

5. september 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Stakkels dig. 

Ved hvordan ens hjerte kan galopere a bekymring. 

Ring du til lægen i morgen og få en tid. 

Tag det helt med ro 

Ja det skal jeg love for. Sikke man kan skamme sig Jeg har ringet til lægen men min søn's egen læge har fri og da han er børnelæge vil jeg helst have det skal være ham, men nu har jeg altså fået en tid Tak for trøst nu kan jeg komme ud af skammekrogen igen

Anmeld

5. september 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Du kan sagtens nå det, ring og forklar det som det er til lægen  Isabella kom 2 mrd. bagud i programmet pga. sygdom og der skal gå et vist antal mrd. imellem dem, men hun fik dem 

Tænk at jeg var sådan i panik - rart at have et sted som dette
Jeg har fået tid hos lægen. Sekretæren kunne ikke lade være med at grine af mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.