Glemte 15 måneders vaccinen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.021 visninger
31 svar
0 synes godt om
4. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg har i dag siddet og kigget i min søns vaccine"bog" og får så set at han skulle have haft en vaccine da han var 15 måneder! Synes ellers at jeg havde styr på det Han er knap 19 måneder. Jeg ringede til lægen men blev mødt af telefonsvaren. Hvad er risici ved at han bliver ramt af det vaccinen skulle have beskyttet ham for? Ja, jeg er lidt i panik - dels fordi jeg ikke helt ved hvor meget betydning det har og dels fordi jeg er hamrende flov

Andre der som mig har haft glemt en vaccine som ved lidt mere om hvad det har af betydning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Tulle28

Det er MFR vaccinen de får når de er 15 mdr.

http://www.ssi.dk/Vaccination/De%20enkelte%20vacci ner/M/MFR-vaccine.aspx

Du er helt sikkert ikke den første der har glemt det - skynd dig at få bestilt en tid:-)

Anmeld

4. september 2012

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Du er helt sikkert ikke den første der har glemt det - skynd dig at få bestilt en tid:-)

Så det kan nåes endnu?
troede måske det var for sent

Anmeld

4. september 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Jeg har i dag siddet og kigget i min søns vaccine"bog" og får så set at han skulle have haft en vaccine da han var 15 måneder! Synes ellers at jeg havde styr på det Han er knap 19 måneder. Jeg ringede til lægen men blev mødt af telefonsvaren. Hvad er risici ved at han bliver ramt af det vaccinen skulle have beskyttet ham for? Ja, jeg er lidt i panik - dels fordi jeg ikke helt ved hvor meget betydning det har og dels fordi jeg er hamrende flov

Andre der som mig har haft glemt en vaccine som ved lidt mere om hvad det har af betydning?

Du kan sagtens nå det.

Min datter er 20 mdr, og er endnu ikke vaccineret heller. Pga. sygdom - ironisk nok  Men min pointe er bare, at sådan er det jo for mange. Så bestil du bare i ro og mag en tid, så snart det er muligt.

Anmeld

4. september 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Du kan sagtens nå det.

Min datter er 20 mdr, og er endnu ikke vaccineret heller. Pga. sygdom - ironisk nok  Men min pointe er bare, at sådan er det jo for mange. Så bestil du bare i ro og mag en tid, så snart det er muligt.

1000 tak, sikke en lettelse!
Var ved at gå til herhjemme!
Må lige få ringet i morgen

Anmeld

4. september 2012

Tulle28

Anonym skriver:

Så det kan nåes endnu?
troede måske det var for sent

Ork nej:-) Der er jo mange årsager til at man ikke får den lige ved 15 mdr., sygdom f.eks.

Anmeld

4. september 2012

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Tak for hjælpen, ringer til lægen i morgen

Anmeld

4. september 2012

Schonert

Igen panik ! Min søn er 3 -4 mrd bagud med alle hans vacciner, da der skal gå bestemt alt måndere imellen dem.
Så det eneste der ville ske er han skal ventet lidt længer få den næste.

Anmeld

4. september 2012

SukkerDronning

Frk. Himmelblå skriver:

Du kan sagtens nå det.

Var i præcis samme situation, Kaya fik den bare da hun var ca 18mdr

Du skal ikke være pinlig, det var en glipper, det kan ske for alle hehe

Anmeld

4. september 2012

LR85

Stakkels dig. 

Ved hvordan ens hjerte kan galopere a bekymring. 

Ring du til lægen i morgen og få en tid. 

Tag det helt med ro 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.