Opdate fra i dag.
nu kom jeg så i skole idag. og igen var der bare dårlig stemning fra da hun og hendes slæng trådte ind af døren.. jeg kunne bare mærke at mine hænder begyndte at ryste og jeg blev meget svedig og kunne slet ikke holde lyden af hendes stemme ud..!
i Dansk timen kommer der en spydig kommentar hvor jeg fik ordet af læreren og skulle sidde og forklare noget, hvor hjørnet dernede begyndte at sidde og snakke og larme. (ingen respekt what so ever) og jeg siger så undskyld men må jeg ikke lige.. hun svarer så meget højt tilbage igennem klassen *NEJ (og så mit navn) det må du ikke altid!* jeg blev helt PAF... og jeg fik det faktisk bare værre..!!
fra da af ignorerede jeg hendes kommentarer og hende generelt. og i pauserne begyndte hun at spørge ind til ting i mit privatliv osv. og jeg forstår ikke liiiige hvad det er hun vil vide og hvad hun skal bruge det til, for det var HVERTFALD ikke for at være flink..
klokken nærmer sig frokost. og jeg går ud i vores kantine og købe r noget frokost. og sætter mig så ind på min plads igen.. så kalder hun på mig IGEN. og spørger om jeg ikke vil komme og sætte mig ned til hende.. det gør jeg så.! og jeg kunne bare ikke tænke andet end åååh nej, det her ender ikke godt..
hun siger så. skal vi ikke liiiige rense luften og så spørger hun mig hvorfor jeg er sur på hende.!!!!!????!!!
jeg forklarede hende så hvordan jeg føler situationen er og jeg siger at jeg føler hun er efter mig og kommer med ubehagelige kommentarer og generelt har en meget ubehagelig og provokerende atittude over for mig. og jeg ikke ved hvad det kommer af..
hun siger så at det der er galt er at når HUN spørger læren om noget!! så spørger læren måske ud i rummet (det er sket) og så rækker vi jo hånden op. og så har hun bare bidt mærke i at jeg rækker hånden op MEGET.. øhh jeg er fagligt interesseret i det jeg læser, og jeg følger med i fagene, jeg kender evt svaret og derfor får jeg noglegange ordet, ligesom alle andre der deltager aktivt. jeg er så bare en af dem der er meget aktive. men jeg får mest ud af det sådan.. men det kan hun åbentbart ikke lide.!!
så hendes problem er at jeg er aktiv i timerne og jeg ved en hel masse.. og jeg tænker hun måske føler sig truet af mig, og derfor har set sig sur på mig fordi at vi ikke har særlig god kemi..!
det er hvertfald min konklution. hun er 41.!!! COME OOOON... jeg syntes det er enormt barnligt.
jeg er endelig faldet ned. har også nævnt vores kontroværs over for vores dansklærer og så må vi se om det fortsætter. jeg har hvertfald ikke tænkt mig at give hende mere af min energi..
helt ærligt så syntes jeg bare hun er en møgkælling der føler sig truet, og det er hendes problem ikke mit...
jeg plejer normalt ikke at syntes dårligt om andre.. men hende her syntes jeg virkelig dårligt om. jeg syntes hun er så flabet.. dt kan ikke være rigtigt at der skal sidde en kvinde på hendes alder og tyranisere dem hun studere sammen med fordi hun føler sig truet..
hun skaber ikke just noget positivt for sammenholdet i vores klasse...