Voksenmobning på uddannelsesinstitution. what to do.!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2012

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

jeps og en anden ting du kan gøre er at hvis du oplever de griner af en klassekammerat, kan du gå hen til dem og højt sige at det ikke er i orden at de griner af andre. Sådan at alle kan høre det. Så virker du stærk! beskyttende! og alle kigger på dem!

jeg syntes bare slet ikke det virker særlig smart at gøre... 

jeg vil heller ikke stikke halen mellem benene, men jeg vil helst undgå mere ubehag.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

mariesmavse92

Ej hvor er det irriterende, bliver så harm af at læse det!!! Du skal ikke lade dem ødelægge den uddannelse for dig, når det er en uddannelse du virkelig ønsker! Jeg ved lige hvordan du har det, jeg gik også på en uddannelse hvor der var nogle irriterende møgkællinger, ja undskyld mig, men når de kører på én uden man har gjort noget så er det bare irriterende. Jeg har ikke så mange råd desværre, men har lyst til at give dig knus og ønske dig held og lykke og for alt i verden ikke lade DEM ødelægge noget for dig!

Anmeld

3. september 2012

aarhusmor

Anonym skriver:

jeg syntes bare slet ikke det virker særlig smart at gøre... 

jeg vil heller ikke stikke halen mellem benene, men jeg vil helst undgå mere ubehag.. 

Det er ok og man kan selvfølgelig også risikere at det bliver værre. Måske har du ret, man skal blive usynlig for en tid. Men som minumum stol på dig selv og at du er god nok!

Anmeld

3. september 2012

VIPpigen

Jeg havde simpelthen sagt højt og tydeligt om de ikke godt gad holde kæft, eller gå ud på gangen og bagtale folk, for i er rent faktisk NOGEN i klassen der gerne vil den uddannelse.

Jeg var hård da jeg gik på handelsskolen fordi jeg gerne ville min uddannelse, og jeg gad bare ikke de tøser der sad og fnidrede og forstyrrede vores undervisning. Det kan som regel sætte en i lidt respekt. Og så syntes jeg hvis du nu feks siger det i en time, så skal du med det samme timen er slut spørge hvad pokker hendes problem er...

Anmeld

3. september 2012

EnGodMor

ikke på den måde at droppe ud men droppe ud af den klasse og starte i en anden, hvor det er den samme uddannelse... men det er jo nok umuligt'

men det er sgu ikke sjovt at blive mobbet... men som en klog person engang sagde...

Dem som mobber, er de personer som ikke har det godt med dem selv..

Anmeld

3. september 2012

Anonym trådstarter

mariesmavse92 skriver:

Ej hvor er det irriterende, bliver så harm af at læse det!!! Du skal ikke lade dem ødelægge den uddannelse for dig, når det er en uddannelse du virkelig ønsker! Jeg ved lige hvordan du har det, jeg gik også på en uddannelse hvor der var nogle irriterende møgkællinger, ja undskyld mig, men når de kører på én uden man har gjort noget så er det bare irriterende. Jeg har ikke så mange råd desværre, men har lyst til at give dig knus og ønske dig held og lykke og for alt i verden ikke lade DEM ødelægge noget for dig!

hvad gjorde du??

tak hvor er du sød..  

Anmeld

3. september 2012

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Det er ok og man kan selvfølgelig også risikere at det bliver værre. Måske har du ret, man skal blive usynlig for en tid. Men som minumum stol på dig selv og at du er god nok!

jeg syntes heldigvis ikke jeg er mindre værd. jeg irritere mig bare så enormt meget over at jeg bliver så påvirket af det.. 

har den ideologi at alle er ok.. det kan være deres handlinger osv, der ikke er ok, men som mennesker er de stadig ok. det er alle.. også de kvindfolk jeg går i klasse med..

Anmeld

3. september 2012

aarhusmor

Anonym skriver:

jeg syntes heldigvis ikke jeg er mindre værd. jeg irritere mig bare så enormt meget over at jeg bliver så påvirket af det.. 

har den ideologi at alle er ok.. det kan være deres handlinger osv, der ikke er ok, men som mennesker er de stadig ok. det er alle.. også de kvindfolk jeg går i klasse med..

Anmeld

3. september 2012

Anonym trådstarter

engodmor skriver:

ikke på den måde at droppe ud men droppe ud af den klasse og starte i en anden, hvor det er den samme uddannelse... men det er jo nok umuligt'

men det er sgu ikke sjovt at blive mobbet... men som en klog person engang sagde...

Dem som mobber, er de personer som ikke har det godt med dem selv..

det kan ikke lade sig gøre i mit tilfælde.. da det er den eneste klasse der eksistere... 

Anmeld

3. september 2012

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Jeg havde simpelthen sagt højt og tydeligt om de ikke godt gad holde kæft, eller gå ud på gangen og bagtale folk, for i er rent faktisk NOGEN i klassen der gerne vil den uddannelse.

Jeg var hård da jeg gik på handelsskolen fordi jeg gerne ville min uddannelse, og jeg gad bare ikke de tøser der sad og fnidrede og forstyrrede vores undervisning. Det kan som regel sætte en i lidt respekt. Og så syntes jeg hvis du nu feks siger det i en time, så skal du med det samme timen er slut spørge hvad pokker hendes problem er...

den der med at spørge hvad hendes problem er, det var jeg så tæt på at gøre idag. men jeg fik totalt koldsved og klamme hænder og jeg begyndte at fryse og ryste og en masse andre ubehagelige ting. det er i min verden faresignaler og de fortæller mig "do not go there"

puha...

håber at hvis de igen i morgen begynder at sidde og knævre at jeg kan få skåret igennem..

så er jeg ligeglad med om de kalder mig duks og what not..

så kan de jo have held og lykke med at gennemføre deres uddannelse uden at kunne være i stand til at følge med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.