spurgt om gravilitetsuge- men ikke gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2012

th

anja89 skriver:

nej skulle der ikke 

jeg er abselut ikke flov over min krop på dens form, jeg har fået to børn så den er blevet som den er og det får den lov til 

men bare spøjst at få sådan et spørgsmål når jeg ellers altid plejer at få den modsatte  plejer at få " gud hvor er du slank, man kan ikke se du har født"

ja det er jo det, må være dejligt... håber jeg kan tage mig sammen efter nummer 2.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

anja89

th skriver:

ja det er jo det, må være dejligt... håber jeg kan tage mig sammen efter nummer 2.

jeg er faldet af på træningen efter jeg fik børn og sær efter nr 2 

Anmeld

2. september 2012

Anonym

anja89 skriver:

Idag da jeg var oppe og handle men min mindste på 2 år kom der en dame hen og sagde " sikke en fin lille baby mave, hvor langt er du henne og ved i om det bliver en lillebror eller søster?"

Jeg glode forvirret på hende og fremstammede at jeg efter hvad jeg vidste af var der hverken nogle lillebror eller søster på vej til mine børn 

Så kom til at se ned af mig selv og kan da godt se at når jeg har spist har jeg noget mave men om den ligner en baby mave ved jeg nu ikke 

så tilføjer lige et billed og så vil jeg gerne høre jere 110% ærlige mening 

Det er lidt sjovt (vist man må sige det), men din mave ligner min mave (især efter jeg har spist), og min datter bliver 2 år til okt. Jeg føler mig ofte lidt gravid-agtigt, men er det slet ikke

P.s. jeg træner slet ikke

Anmeld

2. september 2012

anja89

Anonym skriver:

Det er lidt sjovt (vist man må sige det), men din mave ligner min mave (især efter jeg har spist), og min datter bliver 2 år til okt. Jeg føler mig ofte lidt gravid-agtigt, men er det slet ikke

P.s. jeg træner slet ikke

Min mindste er også 2 år nu og syntes det er værst efter jeg har spist med maven..

Får heller ikke trænet for kan ikke holde det når det bare er mig 

Anmeld

2. september 2012

Anonym

anja89 skriver:

Min mindste er også 2 år nu og syntes det er værst efter jeg har spist med maven..

Får heller ikke trænet for kan ikke holde det når det bare er mig 

Har slet ikke trænet - det siger mig intet, så kommer aldrig igang.. Men føler mig ofte gravid, og siger til min mand: "se, sådan så jeg ud, da jeg var 14 uger henne med xxxx"

Anmeld

2. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

anja89 skriver:

må nok til at træne igen så 

Det var nu ikke negativt ment. Fik bare ikke lige skrevet resten til det i farten

Jeg tror som de andre også at på lige det billede er det bætet der går ind og snyder

Anmeld

2. september 2012

anja89

rikkeregnbue skriver:

Det var nu ikke negativt ment. Fik bare ikke lige skrevet resten til det i farten

Jeg tror som de andre også at på lige det billede er det bætet der går ind og snyder

Såden tog jeg det nu heller ikke 

Anmeld

2. september 2012

MorDk

rikkeregnbue skriver:

Jeg synes du ligner en der er lige i starten af graviditeten

Ja det sys jeg også!

Men bæltet og en stram bluse skjuler ikke maven. Ikke sagt du er tyk overhovede. Du er en slank pige kan jeg se... og har en kvindelig bule på maven... (ganske naturligt) Men bæltet gør faktisk at du ser gravid ud.

Anmeld

2. september 2012

Lusi

anja89 skriver:

Jeg var også meget tæt på at grave mig ned midt i butikken 

jeg spøger gerne om det herinde for vil heller have et ærligt svar 

Det forstår jeg godt, men tror hellere jeg ville blive spurgt om, om jeg var gravid, end at få spurgt en anden om det, som så ikke er det

Anmeld

2. september 2012

Plysbjørnen

anja89 skriver:

Idag da jeg var oppe og handle men min mindste på 2 år kom der en dame hen og sagde " sikke en fin lille baby mave, hvor langt er du henne og ved i om det bliver en lillebror eller søster?"

Jeg glode forvirret på hende og fremstammede at jeg efter hvad jeg vidste af var der hverken nogle lillebror eller søster på vej til mine børn 

Så kom til at se ned af mig selv og kan da godt se at når jeg har spist har jeg noget mave men om den ligner en baby mave ved jeg nu ikke 

så tilføjer lige et billed og så vil jeg gerne høre jere 110% ærlige mening 

Jo jeg synes godt du kunne se en anelse gravid ud... Men ville ikke turde sige noget hvis jeg ikke kendte dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.