anja89 skriver:
Idag da jeg var oppe og handle men min mindste på 2 år kom der en dame hen og sagde " sikke en fin lille baby mave, hvor langt er du henne og ved i om det bliver en lillebror eller søster?"
Jeg glode forvirret på hende og fremstammede at jeg efter hvad jeg vidste af var der hverken nogle lillebror eller søster på vej til mine børn 
Så kom til at se ned af mig selv og kan da godt se at når jeg har spist har jeg noget mave men om den ligner en baby mave ved jeg nu ikke 
så tilføjer lige et billed og så vil jeg gerne høre jere 110% ærlige mening
Åh gud, de bemærkninger har jeg også fået! Og det gør altså ondt, når man indtil videre har tabt sig over 10 kg. Men så så jeg ned af mig selv der sidst på eftermiddagen og kunne godt se, hvorfor de troede det. der ér altså stadig en lille bobbel der foran.
Jeg tror udfra dit billede, at det mest af alt er bæltet, der fik hende til at tro det. Når det sidder så højt og du ligesom mig får sådan en lille bobbel der helt ærligt godt kunne ligne en meget tidlig baby mave. MEN vil nu sige, at siden hun vidste du havde børn og hun ikke kendte dig, så er det dybt flabet at hun bare sådan spørger! :-O
Anmeld