spurgt om gravilitetsuge- men ikke gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.751 visninger
33 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. september 2012

anja89

Idag da jeg var oppe og handle men min mindste på 2 år kom der en dame hen og sagde " sikke en fin lille baby mave, hvor langt er du henne og ved i om det bliver en lillebror eller søster?"

Jeg glode forvirret på hende og fremstammede at jeg efter hvad jeg vidste af var der hverken nogle lillebror eller søster på vej til mine børn 

Så kom til at se ned af mig selv og kan da godt se at når jeg har spist har jeg noget mave men om den ligner en baby mave ved jeg nu ikke 

så tilføjer lige et billed og så vil jeg gerne høre jere 110% ærlige mening 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

th

anja89 skriver:

Idag da jeg var oppe og handle men min mindste på 2 år kom der en dame hen og sagde " sikke en fin lille baby mave, hvor langt er du henne og ved i om det bliver en lillebror eller søster?"

Jeg glode forvirret på hende og fremstammede at jeg efter hvad jeg vidste af var der hverken nogle lillebror eller søster på vej til mine børn 

Så kom til at se ned af mig selv og kan da godt se at når jeg har spist har jeg noget mave men om den ligner en baby mave ved jeg nu ikke 

jeg tror altså også jeg ville sige om du skulle have en lille en, men kun hvis jeg kendte dig.

synes det er svært nogen gange.

Anmeld

2. september 2012

Muhmi

Well... Bæltet hjælper altså ikke på noget... Du ligner ikke én der er gravid (man kan godt se du har født), men jeg synes rigtig mange nygravide putter det der bælte under brystet for at se mere gravide ud i starten, så det er nok også det hun har tænkt kunne jeg forestille mig

Anmeld

2. september 2012

MaybeBaby

anja89 skriver:

Åh gud, de bemærkninger har jeg også fået! Og det gør altså ondt, når man indtil videre har tabt sig over 10 kg. Men så så jeg ned af mig selv der sidst på eftermiddagen og kunne godt se, hvorfor de troede det. der ér altså stadig en lille bobbel der foran.
Jeg tror udfra dit billede, at det mest af alt er bæltet, der fik hende til at tro det. Når det sidder så højt og du ligesom mig får sådan en lille bobbel der helt ærligt godt kunne ligne en meget tidlig baby mave. MEN vil nu sige, at siden hun vidste du havde børn og hun ikke kendte dig, så er det dybt flabet at hun bare sådan spørger! :-O

Anmeld

2. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg synes du ligner en der er lige i starten af graviditeten

Anmeld

2. september 2012

anja89

th skriver:

jeg tror altså også jeg ville sige om du skulle have en lille en, men kun hvis jeg kendte dig.

synes det er svært nogen gange.

blev bare så flov da hun sagde det 

har aldrig set damen før, men når jeg selv ser på billedet kan jeg måske godt forstå hun spurgte  

Men er på p-ringe så burde ikke kunne være det, men nok bare ved at blive små fed hehe 

Anmeld

2. september 2012

anja89

Muhmi skriver:

Well... Bæltet hjælper altså ikke på noget... Du ligner ikke én der er gravid, men jeg synes rigtig mange nygravide putter det der bælte under brystet for at se mere gravide ud i starten, så det er nok også det hun har tænkt kunne jeg forestille mig

jeg havde ikke det samme tøj på da hun sagde det men noget ganske almindeligt fritidstøj

Anmeld

2. september 2012

Mor til Ella

anja89 skriver:

Kunne også godt se sådan ud

MEN kunne ALDRIG selv finde på at komme med sådan en bemærkning

Anmeld

2. september 2012

anja89

MaybeBaby skriver:

Åh gud, de bemærkninger har jeg også fået! Og det gør altså ondt, når man indtil videre har tabt sig over 10 kg. Men så så jeg ned af mig selv der sidst på eftermiddagen og kunne godt se, hvorfor de troede det. der ér altså stadig en lille bobbel der foran.
Jeg tror udfra dit billede, at det mest af alt er bæltet, der fik hende til at tro det. Når det sidder så højt og du ligesom mig får sådan en lille bobbel der helt ærligt godt kunne ligne en meget tidlig baby mave. MEN vil nu sige, at siden hun vidste du havde børn og hun ikke kendte dig, så er det dybt flabet at hun bare sådan spørger! :-O

Jeg blev bare lidt flov... 

har altid været en meget slank pige og havde andet tøj på da jeg handlede 

har barealdrig hørt denne kommentar før så blev helt paf

Anmeld

2. september 2012

anja89

rikkeregnbue skriver:

Jeg synes du ligner en der er lige i starten af graviditeten

må nok til at træne igen så 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.