spurgt om gravilitetsuge- men ikke gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2012

Muhmi

anja89 skriver:

jeg havde ikke det samme tøj på da hun sagde det men noget ganske almindeligt fritidstøj

Jamen så skal jeg ikke kunne sige det... Du har en bule... Men jeg kunne aldrig finde på at spørge en vildt fremmed om sådan noget... Fik den selv smidt i hovedet 3 mdr. efter jeg havde født Silas om hvornår jeg skulle føde... Well... Det gjorde jeg for tre mdr. siden...

Hun blev også noget flov...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

anja89

Mor til Ella skriver:

Kunne også godt se sådan ud

MEN kunne ALDRIG selv finde på at komme med sådan en bemærkning

jeg ville heller aldrig spøger en vildt fremmed om sådan noget, nu er det ikke fordi jeg bliver stødt over det men har aldrig blevet spurgt sådan ude om den slags.

Anmeld

2. september 2012

anja89

Muhmi skriver:

Jamen så skal jeg ikke kunne sige det... Du har en bule... Men jeg kunne aldrig finde på at spørge en vildt fremmed om sådan noget... Fik den selv smidt i hovedet 3 mdr. efter jeg havde født Silas om hvornår jeg skulle føde... Well... Det gjorde jeg for tre mdr. siden...

Hun blev også noget flov...

Kunne jeg heller ikke, så blev helt forvirret over hende.

Glemte også halvdelen af det jeg skulle havde pga hende hehe

Anmeld

2. september 2012

Mor til Ella

anja89 skriver:

jeg ville heller aldrig spøger en vildt fremmed om sådan noget, nu er det ikke fordi jeg bliver stødt over det men har aldrig blevet spurgt sådan ude om den slags.

Jeg tror jeg var bleven helt mundlam

Anmeld

2. september 2012

Muhmi

anja89 skriver:

Kunne jeg heller ikke, så blev helt forvirret over hende.

Glemte også halvdelen af det jeg skulle havde pga hende hehe

Kan jeg godt forstå, man bliver helt paf heheh Men heldigvis, så tænker jeg ikke så meget over det, for  selvom jeg er ked af min hængemavse efter jeg har født, så er den der jo af en grund og grunden er IKKE kager Og det trøster jeg mig selv lidt med

Men efter den her graviditet vil jeg helt klart af med babyudellen

Anmeld

2. september 2012

anja89

Muhmi skriver:

Kan jeg godt forstå, man bliver helt paf heheh Men heldigvis, så tænker jeg ikke så meget over det, for  selvom jeg er ked af min hængemavse efter jeg har født, så er den der jo af en grund og grunden er IKKE kager Og det trøster jeg mig selv lidt med

Men efter den her graviditet vil jeg helt klart af med babyudellen

Syntes ikke den plejer at være der  hehe

men det er jo nok bare om at komme igang med at træne lidt

Anmeld

2. september 2012

Lusi

anja89 skriver:

Idag da jeg var oppe og handle men min mindste på 2 år kom der en dame hen og sagde " sikke en fin lille baby mave, hvor langt er du henne og ved i om det bliver en lillebror eller søster?"

Jeg glode forvirret på hende og fremstammede at jeg efter hvad jeg vidste af var der hverken nogle lillebror eller søster på vej til mine børn 

Så kom til at se ned af mig selv og kan da godt se at når jeg har spist har jeg noget mave men om den ligner en baby mave ved jeg nu ikke 

så tilføjer lige et billed og så vil jeg gerne høre jere 110% ærlige mening 

Ja du kan godt se gravid ud, men kunne personligt aldrig drømme om at sige til andre, at de ser gravide ud (altså med mindre de som dig, selv spørg
Ville da grave mig ned i et dybt hul, af pinlighed!

Anmeld

2. september 2012

anja89

Lusi skriver:

Ja du kan godt se gravid ud, men kunne personligt aldrig drømme om at sige til andre, at de ser gravide ud (altså med mindre de som dig, selv spørg
Ville da grave mig ned i et dybt hul, af pinlighed!

Jeg var også meget tæt på at grave mig ned midt i butikken 

jeg spøger gerne om det herinde for vil heller have et ærligt svar 

Anmeld

2. september 2012

th

anja89 skriver:

blev bare så flov da hun sagde det 

har aldrig set damen før, men når jeg selv ser på billedet kan jeg måske godt forstå hun spurgte  

Men er på p-ringe så burde ikke kunne være det, men nok bare ved at blive små fed hehe 

nej, så skulle der ikke være en bebs derinde...

men synes det er svært at se og ikke se om der er en lille i sær på en der er tynd. er slet overvægtig og sidst jeg var gravid kunne folk først se det i uge 24.

så er spændt på hvordan der gårdenne gang.

men du ser ud som du gør(synes det ligner du har en ok krop) så tror bare du skal hæle det ud af hovedet igen

Anmeld

2. september 2012

anja89

th skriver:

nej, så skulle der ikke være en bebs derinde...

men synes det er svært at se og ikke se om der er en lille i sær på en der er tynd. er slet overvægtig og sidst jeg var gravid kunne folk først se det i uge 24.

så er spændt på hvordan der gårdenne gang.

men du ser ud som du gør(synes det ligner du har en ok krop) så tror bare du skal hæle det ud af hovedet igen

nej skulle der ikke 

jeg er abselut ikke flov over min krop på dens form, jeg har fået to børn så den er blevet som den er og det får den lov til 

men bare spøjst at få sådan et spørgsmål når jeg ellers altid plejer at få den modsatte  plejer at få " gud hvor er du slank, man kan ikke se du har født"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.