Jeg dummede mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
MorDk skriver:

Øhhh??? Jeg kan altså ikke se du har sagt noget forkert?

Undskyld mig ... men hvad pokker får en mor til at sige som hun gør? det sys jeg da er noget fis!! Kan da være storesøster er jaloux, men så tackler moderen det ihvertfald HELT forkert efter MIN mening.

Hun kunne da have sagt "ja...jeg har nogle helt igennem fantastisk søde børn og A er en skøn og sød pige/storesøster"

Der er da intet galt i det du har sagt!!

Fuldstændig enig!!! Jeg tænker også mere stakkels dreng, hvis moren fortsætter med at favorisere storesøstren....

/ Taco78 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

Laura.

Anonym skriver:

Jeg skulle i dag hente min datter efter skole, en anden mor stod også og skulle hente sin datter, og hun havde lillebror på 1 år med. Lillebror havde lige lært at gå, og jeg står og snakker lidt med ham, og synes han er vældig sød. Børnene kommer ud fra klasselokalet, og jeg siger til pigen med lillebroren "Ihhhhh hvor er det altså en sød lillebror du har", moren skyndte sig at rette mig og sige "Ja men A... (storsøsteren) er heldigvis meget sødere" - Jeg fik fremstammet et "øhh ja selvfølgelig...."

Selvfølgelig var det dumt af mig at sige til pigen, at hendes lillebror var sød, men det var virkelig ikke min mening at sige eller gøre noget for at gøre nogen kede af det, det var bare tankeløst af mig.

Hvordan redder jeg den nu, jeg vil jo helst ikke have et dårligt forhold til moren, som jeg ellers normalt taler fint nok med...

Jeg kan slet ikke se, hvor du skulle have dummet dig ? Jeg synes at du lyder til at være et meget flinkt og venligt menneske !

Anmeld

31. august 2012

MorDk

Laura. skriver:

Jeg kan slet ikke se, hvor du skulle have dummet dig ? Jeg synes at du lyder til at være et meget flinkt og venligt menneske !

Anmeld

31. august 2012

Alexander&Lærke

Kan heller ikke se hvorfor man ikke må sige at lilleborden er sød. Min søn får da også tit afvide at han har en sød lillesøster, men samtidig er der også tit hvor andre siger til Lærke at hun har en god og sød storebror når de ser at han fx hjælpe hende med et eller andet... Så på den måde får de lige meget ros, dog ikke på samme tid hvilke jeg heller ikke synets de behøver....  Du har overhoved ikke sagt noget forkert...

Anmeld

31. august 2012

MortilElias2010

MorDk skriver:

Undskyld mig ... men hvad pokker får en mor til at sige som hun gør? det sys jeg da er noget fis!! Kan da være storesøster er jaloux, men så tackler moderen det ihvertfald HELT forkert efter MIN mening.

Hun kunne da have sagt "ja...jeg har nogle helt igennem fantastisk søde børn og A er en skøn og sød pige/storesøster"

Spot ón! 

Anmeld

31. august 2012

Mettefpigen

Du har intet gjort galt!! :-)synes faktisk moren er rigtig fræk og sige at datteren er sødere end sønnen :-S

Anmeld

31. august 2012

baby012

Du har da ikke gjort noget galt ? Du siger jo ikke han er sødere end hende, bare at han er sød, det tror jeg ikke moren er sur over, hun skal bare lige sikre at søsteren ikke er/ bliver jalous..   

Anmeld

31. august 2012

Kløver

MorDk skriver:

enig

Synes ikke ts har gjort noget forkert ved at sige lillebror er sød

Anmeld

31. august 2012

BellaT

Det var moren der dummede sig. Ikke dig. Hun gjorde det vel i desperation, fordi den STORE storesøster kunne få et flip ved sådan en bemærkning. Måske.

Det håber jeg ihvertfald. Moren sidder nok derhjemme og græmmer sig over at hun sagde sådan fuldt offentligt.

Håber ikke at det er sådan i deres hjem altid. Men at det var et lille desperat udbrud pga en jalousi-periode. Ellers har jeg ondt af de børn. Især lillebroderen.

Anmeld

31. august 2012

jydeinden

MorDk skriver:

det her går snart hen og bliver kedeligt søde.. vi er atter en gang enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.