min tur til Tyrkiet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2012

FrkZier

Dinna88 skriver:

Nej, virkelig ikke - vidste du at de har været nødsaget til at lave en lov der siger, at de IKKE må gå ud fra deres butikker for at hive fat i kunderne?? Det var så ekstremt. Så nu står de der i åbningerne og hyyyyler efter turisterne. De har bare INGEN skam.

Nej, BESTEMT ikke

men de gør det selvom de ikke må.. vi snakkede med en tjener dernede, der nemlig nævnte den der lov.. men altså, det skider de da højt og helligt på, for jeg skal da liiiige love dig for man bliver shang-haiet fra alle sider og vinkler! men.. det vel bare en del af charmen ved at rejse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

Dinna88

FrkZier skriver:

men de gør det selvom de ikke må.. vi snakkede med en tjener dernede, der nemlig nævnte den der lov.. men altså, det skider de da højt og helligt på, for jeg skal da liiiige love dig for man bliver shang-haiet fra alle sider og vinkler! men.. det vel bare en del af charmen ved at rejse

Lige præcis! Det er forfærdeligt, synes jeg Jeg elsker virkelig Tyrkiet - det er SÅ dejligt et sted. Men lige præcis den med at de er så påtrængende, den er jeg bare ikke med på De ville virkelig også sælge meget mere, hvis ikke de gjorde det! 

Anmeld

31. august 2012

FrkZier

Dinna88 skriver:

Lige præcis! Det er forfærdeligt, synes jeg Jeg elsker virkelig Tyrkiet - det er SÅ dejligt et sted. Men lige præcis den med at de er så påtrængende, den er jeg bare ikke med på De ville virkelig også sælge meget mere, hvis ikke de gjorde det! 

tit kan man godt blive lidt afskrækket over det synes, fx hvis man egentlig er intereseeret i en restuarant, og lige vil se menukortet, i fred og ro for at beslutte sig - så holder de bare ikke kæft, og så vælger man ofte bare at gå et andet sted hen..

Anmeld

31. august 2012

Dinna88

FrkZier skriver:

tit kan man godt blive lidt afskrækket over det synes, fx hvis man egentlig er intereseeret i en restuarant, og lige vil se menukortet, i fred og ro for at beslutte sig - så holder de bare ikke kæft, og så vælger man ofte bare at gå et andet sted hen..

Ja, lige præcis! Det er nemlig sådan det virkelig var. Den eneste person der på ingen måder var anmasende var fotografet der havde lokale på hotellet - men hun kom også oprindeligt fra Tyskland, haha! 

Anmeld

31. august 2012

FrkZier

Dinna88 skriver:

Ja, lige præcis! Det er nemlig sådan det virkelig var. Den eneste person der på ingen måder var anmasende var fotografet der havde lokale på hotellet - men hun kom også oprindeligt fra Tyskland, haha! 

hehe.. vi havde verdens mest irriterende fotograf på vores hotel, med verdens mest irriterende stemme: halloooooooooooooooo ... ARG kan bare stadig høre det for mig, var liiiiiige ved at gå ud af mit gode skin til sidst

Anmeld

31. august 2012

Dinna88

FrkZier skriver:

hehe.. vi havde verdens mest irriterende fotograf på vores hotel, med verdens mest irriterende stemme: halloooooooooooooooo ... ARG kan bare stadig høre det for mig, var liiiiiige ved at gå ud af mit gode skin til sidst

urgh, forfærdeligt

Anmeld

31. august 2012

FrkZier

Dinna88 skriver:

urgh, forfærdeligt

meget!!

Anmeld

31. august 2012

BellaT

Uh, har lige været i Side i Tyrkiet. I 14 dage. Savner det! Især når man kommer hjem til det her skodvejr!

Her er et totalt turistagtigt billede af mig.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. august 2012

FrkZier

BellaT skriver:

Uh, har lige været i Side i Tyrkiet. I 14 dage. Savner det! Især når man kommer hjem til det her skodvejr!

Her er et totalt turistagtigt billede af mig.

det ser lækkert ud!! - vores plan var at vi sku have været en tur til Side, men det fik vi aldrig rigtig gjort

Anmeld

31. august 2012

BellaT

FrkZier skriver:

det ser lækkert ud!! - vores plan var at vi sku have været en tur til Side, men det fik vi aldrig rigtig gjort

Ja, det skulle I have gjort. Og set Apollon-templet og søjlevejen og arenaen (billedet er derfra) og museet og vandfaldet. Og alle de skønne små butikker.

Side er helt speciel med gamle ruiner og søjler midt imellem nye restauranter og butikker. Fascinerende, synes jeg. Selvom det ser lidt rodet ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.