min tur til Tyrkiet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2012

FrkZier

piap skriver:

lækkere billeder...

hvor varmt havde I mens i var der??

taaak

det var ca. 35 grader, i skyggen - og op mod 45 grader i solen, så det var.. VARMT! men dejligt, man sku bare opholde sig mest i skyggen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

christina92

Du er bare en rigtig sommer steg!!

Anmeld

31. august 2012

FrkZier

christina92 skriver:

Du er bare en rigtig sommer steg!!

hihi taaaak smukke

Anmeld

31. august 2012

Dinna88

Åhhhh, hvor ser det skønt ud!!
Jeg elsker atmosfæren i Tyrkiet - jeg ved at det lyder underligt, men jeg synes at der dufter så godt dernede!

Men jeg kan desværre ikke tage derned. Jeg bliver totalt jaget af mændene dernede. Forfulgt på hotellet osv.  Så jeg sætter aldrig mine ben i det land igen. 

Anmeld

31. august 2012

FrkZier

Dinna88 skriver:

Åhhhh, hvor ser det skønt ud!!
Jeg elsker atmosfæren i Tyrkiet - jeg ved at det lyder underligt, men jeg synes at der dufter så godt dernede!

Men jeg kan desværre ikke tage derned. Jeg bliver totalt jaget af mændene dernede. Forfulgt på hotellet osv.  Så jeg sætter aldrig mine ben i det land igen. 

jeg kan love dig for min mor hun blev tilbudt RIGTIG mange gange, at efterlade mig dernede så jeg kunne blive giftet væk til diverse sønner og fætre

tjeneren på vores hotel, sagde sågar FORAN andreas, at jeg burde skifte andreas ud, med ham! men jeg kan ikke andet end at grine af det, er så van til det efterhånden, fra diverse rejser til syden, de jo helt vilde med lyst hår og blå øjne altså

Anmeld

31. august 2012

Dinna88

jeg kan love dig for min mor hun blev tilbudt RIGTIG mange gange, at efterlade mig dernede så jeg kunne blive giftet væk til diverse sønner og fætre

tjeneren på vores hotel, sagde sågar FORAN andreas, at jeg burde skifte andreas ud, med ham! men jeg kan ikke andet end at grine af det, er så van til det efterhånden, fra diverse rejser til syden, de jo helt vilde med lyst hår og blå øjne altså

Det er jo så dejligt at det er med et glimt i øjet! Det er det ikke ved mig Den ene tjener på hotellet fulgte efter mig om natten, da jeg skulle fra baren og op på hotelværelset. Så stoppede han mig det ENESTE sted hvor der ikke var lys. Jeg var så bange. Jeg måtte hele ferien altid have en ved mig.

De tog fat i mig osv. IKKE for sjov. 

Men heldigvis var der jo også dem med glimtet i øjet. De resterende tjenere lavede farvelvideoer til mig osv. Det kan jeg også kun grine af/med på

Anmeld

31. august 2012

FrkZier

Dinna88 skriver:

Det er jo så dejligt at det er med et glimt i øjet! Det er det ikke ved mig Den ene tjener på hotellet fulgte efter mig om natten, da jeg skulle fra baren og op på hotelværelset. Så stoppede han mig det ENESTE sted hvor der ikke var lys. Jeg var så bange. Jeg måtte hele ferien altid have en ved mig.

De tog fat i mig osv. IKKE for sjov. 

Men heldigvis var der jo også dem med glimtet i øjet. De resterende tjenere lavede farvelvideoer til mig osv. Det kan jeg også kun grine af/med på

det måske også lige en tand for meget!

jeg er måske også bare diva nok til aldrig at blive træt af at blive kaldt princess HAHA

Anmeld

31. august 2012

Dinna88

FrkZier skriver:

det måske også lige en tand for meget!

jeg er måske også bare diva nok til aldrig at blive træt af at blive kaldt princess HAHA

Ja, det synes jeg godt nok - det ødelagde jo hele ferien!! 

hehe. Jeg nød nu også ret godt af den positive opmærksomhed  Den kan man som kvinde vel ikke få nok af?

Anmeld

31. august 2012

FrkZier

Dinna88 skriver:

Ja, det synes jeg godt nok - det ødelagde jo hele ferien!! 

hehe. Jeg nød nu også ret godt af den positive opmærksomhed  Den kan man som kvinde vel ikke få nok af?

det bare ikke fedt så!

haha nej præcis, komplimenter kan der ikke komme nok af

Anmeld

31. august 2012

Dinna88

FrkZier skriver:

det bare ikke fedt så!

haha nej præcis, komplimenter kan der ikke komme nok af

Nej, virkelig ikke - vidste du at de har været nødsaget til at lave en lov der siger, at de IKKE må gå ud fra deres butikker for at hive fat i kunderne?? Det var så ekstremt. Så nu står de der i åbningerne og hyyyyler efter turisterne. De har bare INGEN skam.

Nej, BESTEMT ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.