Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle i dejlige tøser
Jeg har lige været 15 dage i Alanya, med min mor, onkel og Andreas(kæreste) - det var FANTASTISK! og i den anledning vil jeg lige dele et par stemningsbilleder med jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
wamse skriver: Sikke dejlige billeder, og hvor er du bare en smuk pige
Sikke dejlige billeder, og hvor er du bare en smuk pige
- tusind tak, hvor du sød
**Ønskebabyen skriver: Ser super lækkert ud! Kæresten og jeg kom hjem for en uge siden, efter at have været dernede i 3 uger. Åhhh, jeg savner det SÅ meget! Der er længe til næste år, hvor vi igen kan komme ned i vores lejlighed
Ser super lækkert ud! Kæresten og jeg kom hjem for en uge siden, efter at have været dernede i 3 uger. Åhhh, jeg savner det SÅ meget! Der er længe til næste år, hvor vi igen kan komme ned i vores lejlighed
vi kom hjem i søndags, det var bare SÅ lækkert dernede!
har i lejlighed dernede? det lyder godt nok fedt
FrkZier skriver: vi kom hjem i søndags, det var bare SÅ lækkert dernede! har i lejlighed dernede? det lyder godt nok fedt
**Ønskebabyen skriver: Det er godt nok min svigermors lejlighed, men vi må jo bruge den lige som det passer os. Og ja, det er SUPER FEDT! Elsker bare Tyrkiet..
Det er godt nok min svigermors lejlighed, men vi må jo bruge den lige som det passer os. Og ja, det er SUPER FEDT! Elsker bare Tyrkiet..
ej hvor lækkert da
det var første gang jeg var i Tyrkiet, men min mor og onkel havde været der sidste sommer, og var HELT vilde med det, så de fik overtalt mig og kæresten til at tage med derned i år, og det var da godt nok en af de bedste beslutninger jeg længe har taget
FrkZier skriver: Hej alle i dejlige tøser Jeg har lige været 15 dage i Alanya, med min mor, onkel og Andreas(kæreste) - det var FANTASTISK! og i den anledning vil jeg lige dele et par stemningsbilleder med jer
lækkere billeder...
hvor varmt havde I mens i var der??
PT skriver: Dejligt med en tur til Tyrkiet.Vi var dernede i juni, og det er bare et dejligt land
Dejligt med en tur til Tyrkiet.Vi var dernede i juni, og det er bare et dejligt land
det var rigtig lækkert
det lyder da også godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128