Ipad, bruger i jeres? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Mor og meget mere skriver:

Jeg bruger min konstant - nok også for meget... Den er til reparation et par dage nu, og jeg er allerede dødtræt af at skulle tænde for pc og vente i evigheder på, at den starter.

Jeg bruger den til alt det, jeg ellers ville bruge pc til - går på nettet, skriver i pages, mails, spil osv. osv., og så prøver jeg også at blive god til at bruge den i min undervisning, da den kan kobles til smartboardet - jeg skal bare lige blive god til at bruge præsentationsprogrammerne.

Hov - og så læser jeg i stor stil e-bøger på den! Bøger, som jeg normalt ville skulle vente i måneder på at kunne låne på biblioteket. Og nu kan jeg læse i sengen, uden at det generer min mand, fordi jeg ikke behøver at have tændt for lyset.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

M (:

Animalia skriver:

Okay Som han downloader eller hvad? har i så den med meget plads? Fordi det bruger jeg også min computer meget til, noglegange er den bare så klodset så kunne godt tænke mig at bruge min ipad til det også...

Han downloader, og bruger vlc, men det kan ikke længere hentes til iPad/iPhone i appstore.

Den er på 32 GB, så han kan have ca. 8-10 sæsoner afhængigt af længde og opløsning..

Anmeld

31. august 2012

An&Jo

Animalia skriver:

Wow.. Har desværre kun råd til iphone og ipad hehe.. Macbooken må vente vi er ved at renovere vores hus fra top til tå, så det må jo prioriteres :/ hehe.. :b

Jeg havde en forsikring på den gamle computer så da der blev hældt sodavand i tastaturet og den gik til fik jeg penge til en ny, lagde så selv penge i bunken og købte en Mac..

Anmeld

31. august 2012

Jibbe

Jeg bruger den ALTID den er fantastisk!

Anmeld

31. august 2012

bøllen

Her bruger vi stort set ikke andet  Er MEGET glad for vores ( min ) ha ha

Anmeld

31. august 2012

Mutti2

Animalia skriver:

Hej

Jeg har købt en Ipad idag, og ville bare høre om nogle af jer herinde har en? og hvor meget bruger i den? og i hvilke sammenhænge?

Jep.... Bruger ogsåmin konstant....

Skole, baby.dk, spil, opskrifter under madlavning, kalender, musik, facetime med familien osv. Vores bliver brugt flere timer dagligt kan ikke undvære den 

Den er også ret populær hos min datter 

God fornøjelse  

Anmeld

31. august 2012

Nemesis

ja vi elsker vores ipads herhjemme! ungerne elsker dem også, og sara var ikke mere end 1 år da vi fik den første og allerede dengang kunne kun finde ud af det.

i dag har hun helt styr på det, og vi har den med over alt.

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.