Ipad, bruger i jeres? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2012

Sophie90

tarkoflen skriver:

Jeg bruger stort set aldrig min bærbare mere! Jeg eeeeeelsker vores ipad

hihi dejligt at høre Glæder mig sådan til at min kommer ind af døren.. Kom mandag kom mandag!!! heheh..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

Sophie90

VIPpigen skriver:

Haha... Jeg købte en i går. Min bærbar lavede unoder med det trådløse net, så måtte have noget nyt. Endnu aner jeg ikke så meget om den, men det kommer nok før eller senere. Datteren min fandt den også med det samme hun stod op, og sad med Rasmusklumps et eller andet program og tegnede... Så herhjemme skal den nok blive brugt til enten det ene eller det andet. Og manden er grøn af misundelse

hehe dejligt at høre Jeg har også været simpelthen så misundelig på alle der har en! Selv min 5 årige niece har en Men min bror er også mega velhavende så de børn har simpelthen ALT.. Det er næsten skræmmende hehe..

Anmeld

31. august 2012

Mussen2

Elsker den og bruger den til ALT- undtagen når jeg er rvunget til at starte computeren grunt ipad ikke kan bruges til formålet.

Anmeld

31. august 2012

Sophie90

Mussen2 skriver:

Elsker den og bruger den til ALT- undtagen når jeg er rvunget til at starte computeren grunt ipad ikke kan bruges til formålet.

Hvilke ting kan du så ikke bruge den til?

Anmeld

31. august 2012

Mussen2

Animalia skriver:

Hvilke ting kan du så ikke bruge den til?

Ex lægge billedeer ind far kamera eller lægge billedeer ind på baby.dk
Redigerer et word dok og sådanne ting.

Anmeld

31. august 2012

Sophie90

Mussen2 skriver:

Ex lægge billedeer ind far kamera eller lægge billedeer ind på baby.dk
Redigerer et word dok og sådanne ting.

Arh ja okay

Anmeld

31. august 2012

VIPpigen

Animalia skriver:

hehe dejligt at høre Jeg har også været simpelthen så misundelig på alle der har en! Selv min 5 årige niece har en Men min bror er også mega velhavende så de børn har simpelthen ALT.. Det er næsten skræmmende hehe..

Har også været lidt misundelig på andre. Men var også glad for min bærbar. Og igen, min datter kan den bare allerede så godt. Er hvertfald nød til at have hentet lidt mere som hun kan lære af på den.

Datterist kusine fik en til jul fordi hun gav sutterne til julemanden, så hende og julemanden byttede. Og da var hun lidt over 3 år. Det er vildt tidligt de begynder de kære børn. Var noget chokeret over hvor dygtig min datter alligevel var.

Hun kom hjem her i eftermiddags hvor jeg så lige var på fb, hun ville være med, og da hun får lov går hun ud af mit program uden problemer, bladre i siderne og finder Rasmus klump... For pokker pigebarnet er kun 22 måneder 

Anmeld

31. august 2012

MortilElias2010

Animalia skriver:

Hej

Jeg har købt en Ipad idag, og ville bare høre om nogle af jer herinde har en? og hvor meget bruger i den? og i hvilke sammenhænge?

Hele tiden, til jobbanken, til spil, til vækkeur, til fb, baby.dk, til musik, til youtube etc. 

Anmeld

31. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sidder med vores lige nu! Bruger den til alt!! 

Netbank, ser tv på yousee, læser nyheder, baby. Dk, thea bruger den også hele tiden. Fantastisk opfindelse! Vh stine

Anmeld

31. august 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Animalia skriver:

Hej

Jeg har købt en Ipad idag, og ville bare høre om nogle af jer herinde har en? og hvor meget bruger i den? og i hvilke sammenhænge?

Jeg bruger min konstant - nok også for meget... Den er til reparation et par dage nu, og jeg er allerede dødtræt af at skulle tænde for pc og vente i evigheder på, at den starter.

Jeg bruger den til alt det, jeg ellers ville bruge pc til - går på nettet, skriver i pages, mails, spil osv. osv., og så prøver jeg også at blive god til at bruge den i min undervisning, da den kan kobles til smartboardet - jeg skal bare lige blive god til at bruge præsentationsprogrammerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.