Ipad, bruger i jeres? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
26 svar
0 synes godt om
31. august 2012

Sophie90

Hej

Jeg har købt en Ipad idag, og ville bare høre om nogle af jer herinde har en? og hvor meget bruger i den? og i hvilke sammenhænge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

M (:

Animalia skriver:

Hej

Jeg har købt en Ipad idag, og ville bare høre om nogle af jer herinde har en? og hvor meget bruger i den? og i hvilke sammenhænge?

Vi har en, og min kæreste bruger den meget til at se serier på. Jeg personligt bruger den ALDRIG, og forstod (og forstår stadig) ikke, hvorfor vi skulle have en, når vi begge har en MacBook Pro og en iPhone..

Anmeld

31. august 2012

tarkoflen

Animalia skriver:

Hej

Jeg bruger stort set aldrig min bærbare mere! Jeg eeeeeelsker vores ipad

Anmeld

31. august 2012

lhn89

Tillykke 

Vi bruger næsten aldrig vores. Vi har begge en mac, så den er næsten lige så nem at tage frem og bruge 

Hvis vi havde haft en alm. pc ville vi nok have brugt den mere (da det tager mere tid at starte en pc op osv.)

Men ellers bruger vi den til fx. etilbudsavis.dk da jeg hellere vil se reklamer der, end at få dem med posten og så ellers netbank.

Anmeld

31. august 2012

VIPpigen

Haha... Jeg købte en i går. Min bærbar lavede unoder med det trådløse net, så måtte have noget nyt. Endnu aner jeg ikke så meget om den, men det kommer nok før eller senere. Datteren min fandt den også med det samme hun stod op, og sad med Rasmusklumps et eller andet program og tegnede... Så herhjemme skal den nok blive brugt til enten det ene eller det andet. Og manden er grøn af misundelse

Anmeld

31. august 2012

An&Jo

Jeg skifter lidt imellem iPad, iPhone, og min Mac Pro, men bruger klart ipad'en meget mere end jeg bruger de andre ting.. Telefonen er igen blevet til en ting jeg kun bruger på farten og til at komme i kontakt med andre over..

Computeren bruges stort set kun til skolebrug efterhånden..

Min iPad bruges til alt derhjemme og jeg tager gerne et par kabaler derpå, jeg læser reklamer osv på den..

Anmeld

31. august 2012

Sophie90

lhn89 skriver:

Tillykke 

Vi bruger næsten aldrig vores. Vi har begge en mac, så den er næsten lige så nem at tage frem og bruge 

Hvis vi havde haft en alm. pc ville vi nok have brugt den mere (da det tager mere tid at starte en pc op osv.)

Men ellers bruger vi den til fx. etilbudsavis.dk da jeg hellere vil se reklamer der, end at få dem med posten og så ellers netbank.

hehe mange tak :b

Jamen det er lige præcis det, min mac gik i stykker 3 dage efter garantien var uløbet (hvor heldig har man lov at være) og den kunne ikke laves.. og jeg havde ikke råd til en ny macbook, så jeg måtte købe en dødsyg vildt billig pc, men nu håber jeg på at ipad'en næsten kan erstatte den til f.eks. sådan nogle ting som baby.dk

Anmeld

31. august 2012

Sophie90

lhn89 skriver:

Tillykke 

hehe mange tak :b

Jamen det er lige præcis det, min mac gik i stykker 3 dage efter garantien var uløbet (hvor heldig har man lov at være) og den kunne ikke laves.. og jeg havde ikke råd til en ny macbook, så jeg måtte købe en dødsyg vildt billig pc, men nu håber jeg på at ipad'en næsten kan erstatte den til f.eks. sådan nogle ting som baby.dk

Anmeld

31. august 2012

Sophie90

An&Jo skriver:

Jeg skifter lidt imellem iPad, iPhone, og min Mac Pro, men bruger klart ipad'en meget mere end jeg bruger de andre ting.. Telefonen er igen blevet til en ting jeg kun bruger på farten og til at komme i kontakt med andre over..

Computeren bruges stort set kun til skolebrug efterhånden..

Min iPad bruges til alt derhjemme og jeg tager gerne et par kabaler derpå, jeg læser reklamer osv på den..

Wow.. Har desværre kun råd til iphone og ipad hehe.. Macbooken må vente vi er ved at renovere vores hus fra top til tå, så det må jo prioriteres :/ hehe.. :b

Anmeld

31. august 2012

Sophie90

M (: skriver:

Vi har en, og min kæreste bruger den meget til at se serier på. Jeg personligt bruger den ALDRIG, og forstod (og forstår stadig) ikke, hvorfor vi skulle have en, når vi begge har en MacBook Pro og en iPhone..

Okay Som han downloader eller hvad? har i så den med meget plads? Fordi det bruger jeg også min computer meget til, noglegange er den bare så klodset så kunne godt tænke mig at bruge min ipad til det også...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.