Flyverdragt Hvilke str?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2012

Alexander&Lærke

Merii skriver:

Nurhh den er da ret sød, men ellers tak jeg har nemlig valgt en som jeg regner med at købe snart

OK den fejler nemlig ingenting....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

mor2011_

Merii skriver:

Hej piger.Sagen er at jeg skal købe en flyver dragt til min bebs som kommer 30. Oktober 2012. Jeg har set en i hm som er vildt sød, den er blød og har hætte med ører jeg vil have den gerne skulle holde vinteren i gennem dvs til ca. April. Hvilke str vil i anbefale?

jeg fødte i november og vi haft kun sådan køredragt fra hm med ører i str 62 det er jo nok da de ellers ligger under dyne eller voksi.. vi brugte vksi så han har haft kun alm tøj og dragten brugte vi kun da vi skulle ud og køre bil du skal nok har str 62-68

Anmeld

30. august 2012

Merii

mor2011_ skriver:

jeg fødte i november og vi haft kun sådan køredragt fra hm med ører i str 62 det er jo nok da de ellers ligger under dyne eller voksi.. vi brugte vksi så han har haft kun alm tøj og dragten brugte vi kun da vi skulle ud og køre bil du skal nok har str 62-68

Jeg tror det er den samme vi tænker på, fra hm den kan fåes i brun eller i hvid hætte med ører.

tror jeg tager str. 62

Anmeld

30. august 2012

2babygirls

Merii skriver:

Hej piger.Sagen er at jeg skal købe en flyver dragt til min bebs som kommer 30. Oktober 2012. Jeg har set en i hm som er vildt sød, den er blød og har hætte med ører jeg vil have den gerne skulle holde vinteren i gennem dvs til ca. April. Hvilke str vil i anbefale?

Min datter er fra 10. oktober 2010 og vi havde kun bjørne fleecedragten. Det var længe nok selvom der var vildt meget sne da hun var halvanden måned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.