Flyverdragt Hvilke str?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.171 visninger
23 svar
0 synes godt om
30. august 2012

Merii

Hej piger.Sagen er at jeg skal købe en flyver dragt til min bebs som kommer 30. Oktober 2012. Jeg har set en i hm som er vildt sød, den er blød og har hætte med ører jeg vil have den gerne skulle holde vinteren i gennem dvs til ca. April. Hvilke str vil i anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

LR85

Merii skriver:

Hej piger.Sagen er at jeg skal købe en flyver dragt til min bebs som kommer 30. Oktober 2012. Jeg har set en i hm som er vildt sød, den er blød og har hætte med ører jeg vil have den gerne skulle holde vinteren i gennem dvs til ca. April. Hvilke str vil i anbefale?

hellere for stor end for lille, så ville nok sioge 62-68... måske endda 74 (kommer lidt an på hvor store i er i jeres familie)

Anmeld

30. august 2012

KLN

Min pige er fra d. 25. oktober sidste år. Vi brugte ikke så meget flyverdragt, da hun lå i voksi pose, og havde jakke og dyne på i autostolen. 

Men jeg vil nok anbefale str 62 eller 68. Husk det er bedre, at den er for stor end for lille. Hvis den bliver for lille, kan de godt komme til at fryse.  

Anmeld

30. august 2012

mortilnoahogmelina

Jeg HAR selv termin 29 oktober.
JEg HAR en i 56. Og en i 62. Jeg satser på det holder vinteren ud

Anmeld

30. august 2012

KLN

Min pige er fra d. 25. oktober sidste år. Vi brugte ikke så meget flyverdragt, da hun lå i voksi pose, og havde jakke og dyne på i autostolen. 

Men jeg vil nok anbefale str 62 eller 68. Husk det er bedre, at den er for stor end for lille. Hvis den bliver for lille, kan de godt komme til at fryse.  

Anmeld

30. august 2012

Merii

LR85 skriver:

hellere for stor end for lille, så ville nok sioge 62-68... måske endda 74 (kommer lidt an på hvor store i er i jeres familie)

Tak for svar

Tror jeg snupper str. 68 så

Anmeld

30. august 2012

Merii

KLN skriver:

Tak for svar Tror jeg snupper str. 68 så

Anmeld

30. august 2012

Merii

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg HAR selv termin 29 oktober.
JEg HAR en i 56. Og en i 62. Jeg satser på det holder vinteren ud

Så må vi se hvem der føder først

ihh er lidt i tvivl om jeg alligevel skal købe str. 62

Anmeld

30. august 2012

mortilnoahogmelina

Merii skriver:

Så må vi se hvem der føder først

ihh er lidt i tvivl om jeg alligevel skal købe str. 62

Jeg spurgte i kærebørn hvor jeg har købt min , og de sagde at 62 ville være nok til vinteren over .
Så jeg tog chancen , og hvis ikk det er nok jamen så må vi jo invistere i en til , hvis en dragt er alt for stor kan baby ikk holde varmen heller ..

Anmeld

30. august 2012

eliasogmor

Merii skriver:

hej...

jeg tænker lidt , at det er lidt skørt med en flyverdragt.. da baby nok kommer til at ligge under en dyne/voksi, så er det ikke så åndbart med en flyverdragt... min første blev født i jan og ham havde jeg ikke flyverdragt til, men en rigtig god fleece og så en voksi.. der kunne han sagtens holde varmen.. men hvis du vil have en.. så skal det nok være en stof en... og så ville jeg købe en 62 eller en kørepose med ærmer..... de er også smarte....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.