Flyverdragt Hvilke str?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2012

Merii

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg spurgte i kærebørn hvor jeg har købt min , og de sagde at 62 ville være nok til vinteren over .
Så jeg tog chancen , og hvis ikk det er nok jamen så må vi jo invistere i en til , hvis en dragt er alt for stor kan baby ikk holde varmen heller ..

Ja det har du fuldstændig ret i, for jeg regner med at give ham den på fra start og tror 68 er ret stor, så må jeg jo købe en ny senere hen.

Så blev det str. 62  

Det er ihvertfald et svar jeg kunne bruge tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

Merii

eliasogmor skriver:

hej...

jeg tænker lidt , at det er lidt skørt med en flyverdragt.. da baby nok kommer til at ligge under en dyne/voksi, så er det ikke så åndbart med en flyverdragt... min første blev født i jan og ham havde jeg ikke flyverdragt til, men en rigtig god fleece og så en voksi.. der kunne han sagtens holde varmen.. men hvis du vil have en.. så skal det nok være en stof en... og så ville jeg købe en 62 eller en kørepose med ærmer..... de er også smarte....

Det er faktisk også en fleece jeg tænkter på

og den er ret blød i stoffet

Men tak for dine gode råd

Anmeld

30. august 2012

Alexander&Lærke

Ville du kunne bruge sådan noget som denne.... Fin lyseblå dragt str 62. Min dreng brugte den den første vinter han er fra august, den har også øre men de kan bare ikke lige ses på billedet... Jeg har også hvide uld vanter far joha.... Skide gode især når det er frost udenfor....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. august 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min dreng er fra 15. oktober og vi brugte slet ikke flyverdragt - det var alt for varmt at sove i.

Jeg vil anbefale en fleecedragt. Vores dreng var aldrig kold. Han sov i liften i barnevognen.

Anmeld

30. august 2012

mortilnoahogmelina

Merii skriver:

Ja det har du fuldstændig ret i, for jeg regner med at give ham den på fra start og tror 68 er ret stor, så må jeg jo købe en ny senere hen.

Så blev det str. 62  

Det er ihvertfald et svar jeg kunne bruge tak 

Jeg ville i hvertfald personligt ik købe større end 62 , og hvis det var ville jeg se om jeg kunne finde en billig , jeg fandt en i kvickly i 56 til 25 kr . fordi det er udgået ..
Så har man ikk mistet mange penge ved at købe sådan en ..

Vi har den , og så har ejg ofret 300 kr på en hummel , jeg var bare såå forelskede i den og det er så den der er 62 .

det var såå lidt .

Anmeld

30. august 2012

Merii

Mette&Alexander skriver:

Ville du kunne bruge sådan noget som denne.... Fin lyseblå dragt str 62. Min dreng brugte den den første vinter han er fra august, den har også øre men de kan bare ikke lige ses på billedet... Jeg har også hvide uld vanter far joha.... Skide gode især når det er frost udenfor....

Nurhh den er da ret sød, men ellers tak jeg har nemlig valgt en som jeg regner med at købe snart

Anmeld

30. august 2012

Merii

MoarHvidovre skriver:

Min dreng er fra 15. oktober og vi brugte slet ikke flyverdragt - det var alt for varmt at sove i.

Jeg vil anbefale en fleecedragt. Vores dreng var aldrig kold. Han sov i liften i barnevognen.

Jeg regner også med at købe fleece istedet.

Anmeld

30. august 2012

Merii

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg ville i hvertfald personligt ik købe større end 62 , og hvis det var ville jeg se om jeg kunne finde en billig , jeg fandt en i kvickly i 56 til 25 kr . fordi det er udgået ..
Så har man ikk mistet mange penge ved at købe sådan en ..

Vi har den , og så har ejg ofret 300 kr på en hummel , jeg var bare såå forelskede i den og det er så den der er 62 .

det var såå lidt .

Den jeg har valgt koster hellere ikke det store, 180kr. Så det går nok

Anmeld

30. august 2012

mortilnoahogmelina

Merii skriver:

Den jeg har valgt koster hellere ikke det store, 180kr. Så det går nok

Okay , ja det er jo ikk en bundegård kan man sige

Anmeld

30. august 2012

Ciss

Det er virkelig vanskeligt at have den samme dragt i en så lang periode i begyndelsen.

Jeg havde en Flyverdragt i str 58 (tror jeg det var. En str under 62 i hvert fald) med på hospitalet til når vi skulle have lillepigen med hjem. Hun svømmede i den til de grader, at hun næsten forsvandt helt ned i den. Ærmer og ben var der ingen vits i.

3 mndr senere var den virkelig for lille.

Min anbefaling ville være at enten at købe en helt lille str for at bruge frem til jul eller at satse på str 62/68 og bruge den senere på vinteren.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.