puhh det er hårdt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2012

modesty

CAWI skriver:

Jeg HADER desværre the.

Vi forsøger med mme fordi han den sidste måned er vågnet fire til fem gange i løbet af natten (fra 23 til 7) for at få mad. Før hen vågnede han kun en gang. Han bliver bare ikke længere mæt nok til natten hos mig.

Jeg synes at I skal gøre hvad der føles bedst for jer, men vil bare lige sige at det er MEGET normalt at babyer begynder at vågne mere og vil have bryst flere gange om natten på det tidspunkt. Det er en naturlig del af deres udvikling. Det er hårdt at skulle vågne så meget, ja, men ikke desto mindre er det noget babyer har gjort i tusindvis af år - også før der var noget der hed MME. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

CaWi

Kan godt være det er normalt at mange babyer vågner så meget om natten på dette tidspunkt, og at det ikke er sikkert at det er fordi de er sultne. Men min dreng er sulten. Det eneste der virker er at lægg ham til. Prøver jeg bare med sutten og at putte med ham bliver han helt ulykkelig.
Jeg vælger flasken, fordi jeg mener deter det bedste for mig og min søn. Jeg får aldrig mælkeproduktionen højere op end den er nu. Han tømmer brysterne så hårdt hver aften fra kl 19, at jeg kan sidde og tude over at han vil lægges til igen, fordi det gør så ondt. Og med så lidt søvn jeg får, får jeg aldrig ro nok til at slappe af, have god tid til at spise og drikke. Ik lige noget der gavner produktionen jo.

Selvfølgelig er jeg øv over at det ikke længere fungere ordentligt med brystet til natten mere. Men en god mor sidder ik i brysterne, og vælger at tro på, at får jeg mere søvn, så ha min søn også en mere glad og tilfreds mor

Anmeld

30. august 2012

Klematis

Kan godt være det er normalt at mange babyer vågner så meget om natten på dette tidspunkt, og at det ikke er sikkert at det er fordi de er sultne. Men min dreng er sulten. Det eneste der virker er at lægg ham til. Prøver jeg bare med sutten og at putte med ham bliver han helt ulykkelig.
Jeg vælger flasken, fordi jeg mener deter det bedste for mig og min søn. Jeg får aldrig mælkeproduktionen højere op end den er nu. Han tømmer brysterne så hårdt hver aften fra kl 19, at jeg kan sidde og tude over at han vil lægges til igen, fordi det gør så ondt. Og med så lidt søvn jeg får, får jeg aldrig ro nok til at slappe af, have god tid til at spise og drikke. Ik lige noget der gavner produktionen jo.

Selvfølgelig er jeg øv over at det ikke længere fungere ordentligt med brystet til natten mere. Men en god mor sidder ik i brysterne, og vælger at tro på, at får jeg mere søvn, så ha min søn også en mere glad og tilfreds mor

Og husk på det i aften: en god mor sidder ikke i brysterne. En god mor lytter til sig selv

( det der fuldamning er ikke for alle, jeg blev en bedre mor, da jeg accepterede at mit barn nu var flaskebarn, og at DET VAR GODT NOK)

Anmeld

30. august 2012

Klematis

CAWI skriver:

Hvis bare det var det der var galt.
Men han kan sagtens tage flasken når det er med vand eller min mælk. Tror desværre bare han er "forvent" med mor mælk. Det er det eneste der dur...

Forresten, så smager mme vist også forskelligt. Kan være i skulle prøve et andet mærke. Kan være det smager mere af din mælk. Hvis det virker er det jo godt, hvis det er fejlkøb, kan du bruge det i babymos.

Anmeld

30. august 2012

CaWi

Klematis skriver:

Forresten, så smager mme vist også forskelligt. Kan være i skulle prøve et andet mærke. Kan være det smager mere af din mælk. Hvis det virker er det jo godt, hvis det er fejlkøb, kan du bruge det i babymos.

Vi har prøvet fire forskellige slags. Og han hader alle. Så nu køre vi bare på og håber han accepterer det på et tidspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.