puhh det er hårdt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.260 visninger
24 svar
0 synes godt om
29. august 2012

CaWi

Havde SP'en på besøg i går.

Fordi lillemanden ikke bliver mæt nok til natten ved brystet, forsøger vi at give mme. Men han vil bare ik ha det.
Hun sagde så at jeg ikke skulle give ham det før han har lært det, fordi han forbinder mig med brystet.

Så nu ligger jeg i soveværelset, mrns manden forsøger at give ham flaske.
Hvor er det hårdt at høre ham så ked af det. vi har aftalt en halv time, så tager jeg over og giver bryst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

Eliza

åhh mit hjerte bløder med dig  Jeg forstår udemærket din smerte!! 

Anmeld

29. august 2012

Klematis

Hold ud søde

Anmeld

29. august 2012

CaWi

Troede det ville være så let bare at give en flaske. Jeg mener... Der er jo kvinder der af den ene eller anden grund ik kan amme mere. Og har virkelig aldrig hørt det skulle være så stort et problem

Anmeld

29. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Da vi ville lære at gi thea flaske ( hun er amme barn) blander vi mm i, sammen med mme, så smagen ik var så fremmede. Så ku jeg også tage på tur ud af huset en gang i mellem! 

Håber det lykkes og ja er bange for det kræver lidt tålmodighed. Vh stine

Anmeld

29. august 2012

charlottekri

jeg prøvede mange gange at give min datter både flaske og sut, men hun ville under ingen omstændigheder være     med til det, før hun var omkring 10 mdr, hvor hun havde tørlagt mine bryster fuldstændigt!!! så kunne flaske og sut lige pludseligt godt bruges... dumme unge he he

Anmeld

29. august 2012

CaWi

StineW79 skriver:

Da vi ville lære at gi thea flaske ( hun er amme barn) blander vi mm i, sammen med mme, så smagen ik var så fremmede. Så ku jeg også tage på tur ud af huset en gang i mellem! 

Håber det lykkes og ja er bange for det kræver lidt tålmodighed. Vh stine

Jeg har bare ik selv nok mælk til at skulle blande det op med

Anmeld

29. august 2012

Klematis

CAWI skriver:

Troede det ville være så let bare at give en flaske. Jeg mener... Der er jo kvinder der af den ene eller anden grund ik kan amme mere. Og har virkelig aldrig hørt det skulle være så stort et problem

Der er jo forskel på flaskesutter.
Nogle har ventiler, andre har ikke. Nogle er små og sidste, andre en store og runde. Silikone, naturgummi... Måske I bare skal prøve en anden flaskesut i morgen. ( OB's: at de er til 0-3 måneder til mælk, så I ikke får nogle med for store huller.

Anmeld

29. august 2012

Madam Blå

CAWI skriver:

Jeg har bare ik selv nok mælk til at skulle blande det op med

Har du prøvet med amme-the? Og så at malke ud efter hver amning, for at stimulere til mere produktion. Det virkede for mig Var ret hårdt at skulle kobles til malkemaskine flere gange om natten, men det virkede

Håber det snart bliver bedre, for ja, det er umådeligt hårdt at den lille nye græder så meget

Og må jeg spørge hvorfor i forsøger med mme? Har du prøvet at sætte produktionen op?

Jeg spørger fordi jeg selv ikke havde mælk nok til min datter. Hendes sutterefleks var ikke moden, så hun kunne ikke få ordentlig fat længe nok. Og så havde hun ret slem gulsot - det hjalp jo ikke ikke ligefrem på problemet.. Jeg det lykkedes mig at få produktionen op - den faldt bare igen, fordi hun ikke kunne sutte ordentligt.

Anmeld

29. august 2012

CaWi

Klematis skriver:

Der er jo forskel på flaskesutter.
Nogle har ventiler, andre har ikke. Nogle er små og sidste, andre en store og runde. Silikone, naturgummi... Måske I bare skal prøve en anden flaskesut i morgen. ( OB's: at de er til 0-3 måneder til mælk, så I ikke får nogle med for store huller.

Hvis bare det var det der var galt.
Men han kan sagtens tage flasken når det er med vand eller min mælk. Tror desværre bare han er "forvent" med mor mælk. Det er det eneste der dur...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.