At hænge baby brugere ud på andre forum's på nettet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

TeamRocket

Isabella_mor skriver:

Kan du evt lige sende mig et link til den side. Bare send den i en pr, så kan jeg lige snakke med de andre i staff og se om der er noget vi kan gøre. Jeg vil ikke love noget. Men vil gerne lige undersøge det, for det syntes jeg ikke er fedt. 

Haha, jeg aner ikke hvordan man sender privat beskeder Skal man evt være plusmedlem, det er jeg nemlig ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Isabella_mor

TeamRocket skriver:

Haha, jeg aner ikke hvordan man sender privat beskeder Skal man evt være plusmedlem, det er jeg nemlig ikke.

Gå ind på min profil, der kan du sende en besked privat

Anmeld

28. august 2012

serinasmor

TeamRocket skriver:

du har post (den blinker øverst oppe) og hvis du bare svarer mig i den er det fint

Anmeld

28. august 2012

Isabella_mor

serinasmor skriver:

du har post (den blinker øverst oppe) og hvis du bare svarer mig i den er det fint

Anmeld

28. august 2012

Kofoed.

TeamRocket skriver:

Hun fik bare rimelig mange hug i sin tråd herinde- og vil ikke være den der beder hende læse om de hug hun så også lige får med på farten på den anden side. Men hvor er det altså strengt synes jeg.

Puha, tror ikke lige jeg har fået den med. Men uanset, så ville jeg nu gerne vide det, hvis det var mig (men tvivler jeg nu på, har kun fået søde svar på det sidste). Kan nu også godt følge dig, har du anmeldt det på den anden side?

Anmeld

28. august 2012

TeamRocket

Taco78 skriver:

Nej, du er bestemt ikke sart!!! Det er sgu ikke i orden!!! Man kan sagtens referere til en diskution eller holdninger i andre forums, uden at nævne hvem og hvor det kommer fra, men at man er uenig/enig med andre... Men at linke på den måde og hænge andre ud - det er sgu dårlig stil!!!!!

Ja altså hvis man vælger at få lukket sin tråd herinde og folk så bare diskutere ens valg videre et andet sted, det er da ikke okay. Eller jo, måske uden linket- men med, så man kan se hvem det drejer sig om? Arhhh. Det ville jeg ikke bryde mig om.

Anmeld

28. august 2012

TeamRocket

Kofoed. skriver:

Puha, tror ikke lige jeg har fået den med. Men uanset, så ville jeg nu gerne vide det, hvis det var mig (men tvivler jeg nu på, har kun fået søde svar på det sidste). Kan nu også godt følge dig, har du anmeldt det på den anden side?

Nej jeg mener det er fuldt tilladt derinde- så længe vedkommende ikke selv er et medlem. Og så ville jeg heller ikke lave en masse ballade hvis det bare er mig der er lidt sart og synes det var tarveligt.

Anmeld

28. august 2012

Muhmi

TeamRocket skriver:

Ja altså hvis man vælger at få lukket sin tråd herinde og folk så bare diskutere ens valg videre et andet sted, det er da ikke okay. Eller jo, måske uden linket- men med, så man kan se hvem det drejer sig om? Arhhh. Det ville jeg ikke bryde mig om.

Det er simpelthen total dårlig stil!

Anmeld

28. august 2012

Kofoed.

TeamRocket skriver:

Nej jeg mener det er fuldt tilladt derinde- så længe vedkommende ikke selv er et medlem. Og så ville jeg heller ikke lave en masse ballade hvis det bare er mig der er lidt sart og synes det var tarveligt.

Nøj, det var da et sjovt regelsæt. Heldigt staff herinde gider prøve at stoppe den tyde mobning.

Anmeld

28. august 2012

Clisolka

TeamRocket skriver:

Jeg er lige stødt på en anden side på nettet- hvor der med link og det hele bliver hængt en baby bruger ud. Er det okay? Og er det normalt noget der sker herinde? Jeg må da sige jeg ville være meget skuffet hvis jeg fandt mig selv 'bagtalt' uden chance for at vide det selv, på et andet forum på nettet. Hvordan ser i andre på det ?

Nej det er i hvert fald ikke okay at hænge en anden babybruger ud, men jeg ville også godt vide det  Håber staff kan gøre noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.