At hænge baby brugere ud på andre forum's på nettet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.344 visninger
32 svar
0 synes godt om
28. august 2012

TeamRocket

Jeg er lige stødt på en anden side på nettet- hvor der med link og det hele bliver hængt en baby bruger ud. Er det okay? Og er det normalt noget der sker herinde? Jeg må da sige jeg ville være meget skuffet hvis jeg fandt mig selv 'bagtalt' uden chance for at vide det selv, på et andet forum på nettet. Hvordan ser i andre på det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Nettemor

Det synes jeg ikke er iorden.. Er det en bruger herfra der har ført noget videre?

Anmeld

28. august 2012

miig1989

TeamRocket skriver:

Jeg er lige stødt på en anden side på nettet- hvor der med link og det hele bliver hængt en baby bruger ud. Er det okay? Og er det normalt noget der sker herinde? Jeg må da sige jeg ville være meget skuffet hvis jeg fandt mig selv 'bagtalt' uden chance for at vide det selv, på et andet forum på nettet. Hvordan ser i andre på det ?

Jeg synes det lyder som noget mærkeligt noget ..
Kan ikke lige se nogen grund til at gøre det . Men nu ved jeg selvfølgelig ikke om det er et emne man har taget op på den anden side, eller om det decideret er for at hænge andre ud ..

Anmeld

28. august 2012

Muhmi

Øøøh... Hvem bliver dog hængt ud?

Synes overhovedet ikke det er i orden.. Ville da føle mig vildt bagtalt hvis det var sådan?

Anmeld

28. august 2012

TeamRocket

Nettemor skriver:

Det synes jeg ikke er iorden.. Er det en bruger herfra der har ført noget videre?

Ja det går jeg ud fra, da hun på dette forum siger hun har deltaget i ts tråd- som så ligger derinde med link. Nu vil jeg ikke komme til at hænge nogen ud noget sted, men jeg synes bare det var lidt tarveligt gjort. Fint nok man er meget uenige- men bør ting der sker på baby ikke blive på baby ?

Anmeld

28. august 2012

TeamRocket

miig1989 skriver:

Jeg synes det lyder som noget mærkeligt noget ..
Kan ikke lige se nogen grund til at gøre det . Men nu ved jeg selvfølgelig ikke om det er et emne man har taget op på den anden side, eller om det decideret er for at hænge andre ud ..

Man kunne jo sagtens ta det emne op- uden at linke til en tråd og en person her på baby. Jeg synes det er at overtræde en grænse. Og jeg ville ikke selv bryde mig om at se mine tråde jeg har oprettet på baby måske ligger hist og pist hvor folk så har diskuteret hvor dum og forkert på den jeg er uden jeg ved det, så jeg tænkte på om det evt var noget der skete tit? For så vil jeg da nok lave mindre tråde, eller være ano noget mere.

Anmeld

28. august 2012

Kofoed.

Håber da du lige smider en privat besked til hende det går "ud over".

Men det er godt nok ikke ok, håber admin på den hjemmeside går ind og siger noget til den bruger og evt skal admin herinde også ind over.

Anmeld

28. august 2012

TeamRocket

Muhmi skriver:

Øøøh... Hvem bliver dog hængt ud?

Synes overhovedet ikke det er i orden.. Ville da føle mig vildt bagtalt hvis det var sådan?

En bruger der oprettede en tråd for nyligt. Jeg overvejer lidt om jeg skal fortælle personen det, men vil jo heller ikke gøre hende unødigt ked af det. Og måske er det også bare mig der er sart. Men, jeg ville ikke synes det var fedt hvis det overgik mig og en af mine tråde

Anmeld

28. august 2012

Muhmi

TeamRocket skriver:

En bruger der oprettede en tråd for nyligt. Jeg overvejer lidt om jeg skal fortælle personen det, men vil jo heller ikke gøre hende unødigt ked af det. Og måske er det også bare mig der er sart. Men, jeg ville ikke synes det var fedt hvis det overgik mig og en af mine tråde

Ej det kan jeg dælme godt forstå... Hvor er det dog ærgeligt... Synes da man skal tage den herinde istedet for, ELLER helt lade være med at sidde og diskutere sådan noget med link og navn og ditten og datten.... 

Anmeld

28. august 2012

Sara.

Jeg synes det afhænger lidt af hvordan det hele hænger sammen.

Jeg vil synes det er okay hvis man har diskuteret en problematik herinde, som man så også gerne vil diskutere på et andet baby netværk.

F.eks. kan det være noget om amme kontra flaske (bare lige et eksempel).

Så kan der jo godt være diskuteret en masse herinde, som sagtens kunne ligge som bund for en diskussion på en anden side.

Men jeg ville ikke synes at det er okay hvis det er for at nedgøre en bruger herfra...

F.eks. skrive at denne bruger kun giver sit barn flaske, og slet ikke ville prøve at amme osv. og så linke til tråden. (også bare et eksempel, har intet imod sutteflaske til børn).

Så megt afhængig af trådens art og måden man bruger linket på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.