At hænge baby brugere ud på andre forum's på nettet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

Kamulla

nej det vil jeg ikke have det fedt med.. men nettet er egentlig et lortested.. der foregår så meget mobning over nettet.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

TeamRocket

Kofoed. skriver:

Håber da du lige smider en privat besked til hende det går "ud over".

Men det er godt nok ikke ok, håber admin på den hjemmeside går ind og siger noget til den bruger og evt skal admin herinde også ind over.

Hun fik bare rimelig mange hug i sin tråd herinde- og vil ikke være den der beder hende læse om de hug hun så også lige får med på farten på den anden side. Men hvor er det altså strengt synes jeg.

Anmeld

28. august 2012

Nettemor

Altså jeg synes det er en ting at linke til en tråd fordi man ønsker at tage samme problem stilling op.. Men hvis det bare er for at blive bekræftet i at man har ret i at denne bruger er træls eller what ever.. Det er ikke iorden!

Hvis det var mig der blev 'bagtalt' på den måde ville jeg da helt klart gerne vide det!

Anmeld

28. august 2012

bobbles

Hvis det var mig der blev hængt ville jeg ihvertfald vide det!

Anmeld

28. august 2012

Valle81

Ville til enhver tid skrive både til den der bliver talt om og til den der sladrer.

Synes det er lavt.

Anmeld

28. august 2012

Isabella_mor

Kan du evt lige sende mig et link til den side. Bare send den i en pr, så kan jeg lige snakke med de andre i staff og se om der er noget vi kan gøre. Jeg vil ikke love noget. Men vil gerne lige undersøge det, for det syntes jeg ikke er fedt. 

Anmeld

28. august 2012

MortilCilas

TeamRocket skriver:

Jeg er lige stødt på en anden side på nettet- hvor der med link og det hele bliver hængt en baby bruger ud. Er det okay? Og er det normalt noget der sker herinde? Jeg må da sige jeg ville være meget skuffet hvis jeg fandt mig selv 'bagtalt' uden chance for at vide det selv, på et andet forum på nettet. Hvordan ser i andre på det ?

Det synes jeg ikke er okay! Og ike noget jeg selv kunne finde på!

Anmeld

28. august 2012

Muhmi

Sara. skriver:

Jeg synes det afhænger lidt af hvordan det hele hænger sammen.

Jeg vil synes det er okay hvis man har diskuteret en problematik herinde, som man så også gerne vil diskutere på et andet baby netværk.

F.eks. kan det være noget om amme kontra flaske (bare lige et eksempel).

Så kan der jo godt være diskuteret en masse herinde, som sagtens kunne ligge som bund for en diskussion på en anden side.

Men jeg ville ikke synes at det er okay hvis det er for at nedgøre en bruger herfra...

F.eks. skrive at denne bruger kun giver sit barn flaske, og slet ikke ville prøve at amme osv. og så linke til tråden. (også bare et eksempel, har intet imod sutteflaske til børn).

Så megt afhængig af trådens art og måden man bruger linket på.

Anmeld

28. august 2012

Nadia&Daniel

Frøken Christiansen skriver:

Hvis det var mig der blev hængt ville jeg ihvertfald vide det!

Anmeld

28. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
TeamRocket skriver:

En bruger der oprettede en tråd for nyligt. Jeg overvejer lidt om jeg skal fortælle personen det, men vil jo heller ikke gøre hende unødigt ked af det. Og måske er det også bare mig der er sart. Men, jeg ville ikke synes det var fedt hvis det overgik mig og en af mine tråde

Nej, du er bestemt ikke sart!!! Det er sgu ikke i orden!!! Man kan sagtens referere til en diskution eller holdninger i andre forums, uden at nævne hvem og hvor det kommer fra, men at man er uenig/enig med andre... Men at linke på den måde og hænge andre ud - det er sgu dårlig stil!!!!!

/ Taco78 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.