At gå ud når man er sygemeldt. Hvad er din holdning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.525 visninger
29 svar
0 synes godt om
28. august 2012

Anonym trådstarter

ligger i dag syg og i morgen med.

bliver nød til at hente og bringe mine børn også selvom jeg er syg.

men i dag blev jeg ringet op at en jakke jeg havde bestilt kunne afhentes, og da jeg var nysgerrig for at få jakken hjem valgte jeg at hente den da jeg skulle hente børn.

men nu har jeg fået vild dårlig samviggtighed selvom det ik var inde i byen den skulle hentes men i et indrustri område. Men

har i nogensinde gået ud trods en sygmelding og her tænker jeg ikke på ondt i ryggen og den slags sygemeldinger men pga sygdom altså at være dårlig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Deaktiveret profil

Anonym skriver:

ligger i dag syg og i morgen med.

bliver nød til at hente og bringe mine børn også selvom jeg er syg.

men i dag blev jeg ringet op at en jakke jeg havde bestilt kunne afhentes, og da jeg var nysgerrig for at få jakken hjem valgte jeg at hente den da jeg skulle hente børn.

men nu har jeg fået vild dårlig samviggtighed selvom det ik var inde i byen den skulle hentes men i et indrustri område. Men

har i nogensinde gået ud trods en sygmelding og her tænker jeg ikke på ondt i ryggen og den slags sygemeldinger men pga sygdom altså at være dårlig.

Bare fordi man er syg, skal man jo ikke stoppe sit liv.  

Forstået på den måde at self er der en grund til man er syg, og man skal af den grund ikke f.eks stille sig op foran sit arbejde/skole og ligne en der ikke er syg, men man har nu altså også et liv at skulle passe. Så nej du skal ikke have dårlig samvittighed..  

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Camillamuz skriver:

Bare fordi man er syg, skal man jo ikke stoppe sit liv.  

Forstået på den måde at self er der en grund til man er syg, og man skal af den grund ikke f.eks stille sig op foran sit arbejde/skole og ligne en der ikke er syg, men man har nu altså også et liv at skulle passe. Så nej du skal ikke have dårlig samvittighed..  

kørte også en omvej ikke at det var i nærheden af mit job, men bare for en sikkerheds skyld

Anmeld

28. august 2012

Benjamins'mor

Da jeg gik i Folke skole var jeg tit sygemeldt pågrund af morgen kvalme (9 klasse var gravid) men fik det bedre i løbet af. Dagen og tog så på arbejde

Anmeld

28. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Hmm... Jeg vil sige, at er du for syg til at gå på arbejde, er du for syg til at hente en jakke!!! Det kunne du jo sagtens vente med til du er rask igen.. Jeg ville aldrig gøre det. Jeg synes ikke det er i orden! 

/ Taco78 

Anmeld

28. august 2012

bøllen

Vil sige det kommer an på hvad man kigger syg med .

Er det omgang syge , så går jeg ikke ud . Og mener jakken kunne have ventet .

Er det f.eks en skade hånd man skal holde i ro syntes jeg nok man kan

Så kommer an på hvilken omstændigheder jeg ligger syg med

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Taco78 skriver:

Hmm... Jeg vil sige, at er du for syg til at gå på arbejde, er du for syg til at hente en jakke!!! Det kunne du jo sagtens vente med til du er rask igen.. Jeg ville aldrig gøre det. Jeg synes ikke det er i orden! 

har heller aldrig gjort det før

og er sjældent syg

der er også derfor jeg skriver indlægget fordi jeg har dårlig samvittighed over det, og ønsker nu at jeg ikke havde hentet den, opdaget eller ej...

Anmeld

28. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Anonym skriver:

har heller aldrig gjort det før

og er sjældent syg

der er også derfor jeg skriver indlægget fordi jeg har dårlig samvittighed over det, og ønsker nu at jeg ikke havde hentet den, opdaget eller ej...

Det var ikke for at dunke dig overn i hovedet og det at du spørger herinde og at du ikke ville have hentet den, hvis du kunne gøre det om - viser at du har en alligevel har en god arbejdsmoral, synes jeg Men som jeg skrev, ville jeg ikke gøre det

Rigtig god bedring!!

/ Taco78 

Anmeld

28. august 2012

tinasmor

Jeg er typen der kun sygemelder mig hvis jeg har det UTROLIG skidt. Hvis jeg var sygemeldt ville jeg derfor slet ikke have det rask nok til andre ærner end at f.eks gå på apoteket hvis noget medicin skal hentes eller hvis mine børn ikke kan hentes af andre, så gør jeg det selvfølgelig.

Anmeld

28. august 2012

Corn

kommer lidt an på sygemeldingens varighed...
Havde jeg været syg to dage og satsede på at være tilbage på job igen imorgen, så havde jeg nok ventet til jeg var rask nok til job.

Var det sygemelding af længere varighed, så er man jo nødt til at få det hele til at løbe rundt, og så havde jeg hentet jakken...

Jeg har selv stået med glødende feber og lungebetændelse i skobutikken med tre børn, hvoraf den ene bare ikke kunne vente med at få sko, da sålen var faldet af de gamle, men havde jeg mødt fx kollegaer, så er jeg nu heller ikke i tvivl om, at de kunne se jeg var syg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.